Fabryka zapachu

Użytkownik
  • Zawartość

    9
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Fabryka zapachu

  • Ranga
    Początkujący
  1. Stare GÓRNE/POZIOME menu

    Witam, od początku mojej przygody (listopad 2015) z Shoper przyzwyczaiłem się do górnego poziomego menu do tego stopnia że już dwa razy zaakceptowałem zmianę na nowe menu pionowe/boczne i znowu wróciłem do tego górnego/poziomego. Czy ktoś wie jak można wyłączyć notoryczne przypominanie Shopera o tym nowym menu ? Chce zostać przy starym. Pozdrawiam Piotr
  2. Właśnie problem w tym że Shoper nie chce zaakceptować wartości "0", pisze że muci być większa od "0". W moim przypadku ręczna zmiana nie byłaby problemem bo nieprzyznawanie punktów ma dotyczyć tylko siedmiu produktów. Walczę z tym dalej, jak narazie bez rezultatu.
  3. Witam wszystkich forumowiczów, mam pytanie, czy ktoś się orientuje jak ustawić przyznawanie punktów w programie lojalnościowym (typ 2 - zbieranie punktów do określonej liczby aby otrzymać stały rabat) tak aby punkty były przyznawane tylko za część produktów a nie cały asortyment ? Przykład na naszym sklepie: sprzedajemy perfumy i akcesoria do perfum (tj. butelki i atomizery). Chcę aby punkty były przyznawane tylko za zakup perfum. Akcesoria mają NIE być objęte programem lojalnościowym. Pozdrawiam Piotr
  4. Baza klientów Podwyższonego Ryzyka - możliwość oznaczenia klienta

    Racja, w takim razie jedynymi wartościami które miałyby wzbudzić alert przy zamówieniu powinny być imię i nazwisko oraz adres. Przykład: Niezarejestrowany Klient Jan Kowalski z Katowic ul. Warszawska 5/6 został przeze mnie otagowany. Za jakiś czas pojawia się zamówienie i wystarczy że jedna z wartości: - nazwisko - kowalski lub - ulica - Warszawska 5/6 będzie taka jak od klienta otagowanego, wtedy przy tym zamówieniu pojawia się taki graficzny znaczek "uwaga" (zaproponowany na górze postu). W taki oto sposób można na spokojnie zwrócić uwagę na zamówieniu aby kolejny raz nie wtopić. PS. Ostatnio klientka nie odebrała przesyłki bo jak to stwierdziła " jeżeli kurier chce jej coś dostarczyć to w jego interesie jest wcześniej do niej zadzwonić" -paczka wróciła do nas.
  5. Baza klientów Podwyższonego Ryzyka - możliwość oznaczenia klienta

    Właśnie chodzi i pierwotną propozycję P. Paweł Skałka, aby można było ręcznie oznaczyć klienta (zarejestrowanego). W przypadku jego kolejnego zamówienia widoczna będzie "uwaga". Propozycja aby tworzyć grupę z zerowym rabatem nie wchodzi w grę w większości sklepów internetowych, ponieważ sprzedaż " z rabatem " dotyczy wąskiego grona klientów np. hurtowych, dla reszty sprzedaż odbywa się po regularnej cenie.
  6. Baza klientów Podwyższonego Ryzyka - możliwość oznaczenia klienta

    Witam, kiedy można się spodziewać wprowadzenia wyżej zaproponowanego ulepszenia ? Piotr Ochman sklep internetowy - Fabryka zapachu
  7. Baza klientów Podwyższonego Ryzyka - możliwość oznaczenia klienta

    Takie rozwiązania byłoby idealne. Czekamy na na aktualizację.
  8. Witam wszystkich, każdy sprzedający w internecie oferujący możliwość zapłaty "za pobraniem" na pewno natknął się na niesolidnego klienta, który nie odebrał paczki bądź też oficjalnie odmówił jej przyjęcia przez co naraził Was na pokrycie podwójnych kosztów przesyłki. Proponuję stworzenie możliwości "oznaczenia" takiej osoby chociażby jakimś kolorem, grupą, czymkolwiek, tak aby w przyszłości gdy taki klient złoży kolejne zamówienie, było widoczne na liście zamówień jako "zamówienie niesolidnego klienta". Wtedy sprzedawca nie narazi się na kolejne koszta nieodebranej przesyłki. Pozdrawiam Piotr Ochman sklep internetowy - Fabryka zapachu