Skocz do zawartości

Fabryka zapachu

Użytkownik
  • Zawartość

    12
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Days Won

    1

Fabryka zapachu last won the day on February 20

Fabryka zapachu had the most liked content!

Reputacja

1 Neutralna

O Fabryka zapachu

  • Ranga
    Użytkownik

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Fabryka zapachu

    Błąd przy Połączeniu zamówień

    Witam, zauważyłem błąd który pojawia się przy połączeniu dwóch zamówień (np.od jednego klienta): Przykład: - w danym momencie na pulpicie shopera mamy wartość sprzedaży z danego dnia lub / 7 dni / ostatnich 30dni (możemy też wygenerować podsumowanie w Raporty/Sprzedaż/Zamówienia) .......wartość = 1000 zł , którą generują 2 zamówienia z dnia dzisiejszego po 500 zł każde. - w przypadku połączenia tych dwóch zamówień, zostają one z automatu usunięte, a powstaje nowe zamówienie o nowym numerze na kwotę 1000zł - to jest ok, - niestety raport sprzedaży na pulpicie z dnia pokazuje już na liczniku wartość zamówień na 2000 zł ponieważ zamówienie które powstało z połączonych potraktował jako NOWE. Uważam to za ważny błąd do usunięcia w trybie PILNYM ponieważ w przypadku połączenia kilku zamówień w danym dniu, każdy raport będzie zafałszowany. Nie wspomnę jak wiarygodny będzie raport roczny.. Piotr sklep internetowy www.fabrykazapachu.pl
  2. Fabryka zapachu

    Baza klientów Podwyższonego Ryzyka - możliwość oznaczenia klienta

    1. Jeżeli ktoś realizuje +/- 100 przesyłek dziennie w tym ok. połowa to pobraniówki, WIE O CZYM MÓWIE. 2. Ten kto pisze że zaproponowane rozwiązanie może powodować błędne informacje, chyba nie czyta ze zrozumieniem ! Automatyczne oznaczenie zamówienia ( jako podwyższonego ryzyka ) zaproponowane przez P. Paweł Skałka byłoby widoczne tylko dla administratora, a czy "on" będzie z tego korzystać czy nie to już jego sprawa. Ps. W obecnych czasach hurt w większości opiera się na proformie a nie na terminowych fakturach, wiec tam problem nie istnieje. 3. Jeżeli Shoper wprowadzi wewnętrzną czarną listę klientów przeznaczoną dla administratora jako APLIKACJĘ ( na dodatek płatną..) to osobiście nie widzę świetlanej przyszłości na dalszą współpracę. Tak podstawowe udogodnienia powinny być STANDARDEM realizowanym w pierwszej kolejności.
  3. Witam, po zalogowaniu się do shopera na "pulpicie" jest wyświetlany raport sprzedaży (kwota) z ostatnich 7 dni ( można zmianić na "dzisiaj", 30dni itp). Jeżeli jednak anuluje jedno z zamówień od klientów lub odrzucam je ze względu na brak płatności; to ta kwota raportu powinna się pomniejszyć o wartość anulowanego zamówienia. Anulowane zamówienie domyślnie jest w sekcji statusów "zamówienia niezrealizowane"
  4. Fabryka zapachu

    Stare GÓRNE/POZIOME menu

    Witam, od początku mojej przygody (listopad 2015) z Shoper przyzwyczaiłem się do górnego poziomego menu do tego stopnia że już dwa razy zaakceptowałem zmianę na nowe menu pionowe/boczne i znowu wróciłem do tego górnego/poziomego. Czy ktoś wie jak można wyłączyć notoryczne przypominanie Shopera o tym nowym menu ? Chce zostać przy starym. Pozdrawiam Piotr
  5. Właśnie problem w tym że Shoper nie chce zaakceptować wartości "0", pisze że muci być większa od "0". W moim przypadku ręczna zmiana nie byłaby problemem bo nieprzyznawanie punktów ma dotyczyć tylko siedmiu produktów. Walczę z tym dalej, jak narazie bez rezultatu.
  6. Witam wszystkich forumowiczów, mam pytanie, czy ktoś się orientuje jak ustawić przyznawanie punktów w programie lojalnościowym (typ 2 - zbieranie punktów do określonej liczby aby otrzymać stały rabat) tak aby punkty były przyznawane tylko za część produktów a nie cały asortyment ? Przykład na naszym sklepie: sprzedajemy perfumy i akcesoria do perfum (tj. butelki i atomizery). Chcę aby punkty były przyznawane tylko za zakup perfum. Akcesoria mają NIE być objęte programem lojalnościowym. Pozdrawiam Piotr
  7. Fabryka zapachu

    Baza klientów Podwyższonego Ryzyka - możliwość oznaczenia klienta

    Racja, w takim razie jedynymi wartościami które miałyby wzbudzić alert przy zamówieniu powinny być imię i nazwisko oraz adres. Przykład: Niezarejestrowany Klient Jan Kowalski z Katowic ul. Warszawska 5/6 został przeze mnie otagowany. Za jakiś czas pojawia się zamówienie i wystarczy że jedna z wartości: - nazwisko - kowalski lub - ulica - Warszawska 5/6 będzie taka jak od klienta otagowanego, wtedy przy tym zamówieniu pojawia się taki graficzny znaczek "uwaga" (zaproponowany na górze postu). W taki oto sposób można na spokojnie zwrócić uwagę na zamówieniu aby kolejny raz nie wtopić. PS. Ostatnio klientka nie odebrała przesyłki bo jak to stwierdziła " jeżeli kurier chce jej coś dostarczyć to w jego interesie jest wcześniej do niej zadzwonić" -paczka wróciła do nas.
  8. Fabryka zapachu

    Baza klientów Podwyższonego Ryzyka - możliwość oznaczenia klienta

    Właśnie chodzi i pierwotną propozycję P. Paweł Skałka, aby można było ręcznie oznaczyć klienta (zarejestrowanego). W przypadku jego kolejnego zamówienia widoczna będzie "uwaga". Propozycja aby tworzyć grupę z zerowym rabatem nie wchodzi w grę w większości sklepów internetowych, ponieważ sprzedaż " z rabatem " dotyczy wąskiego grona klientów np. hurtowych, dla reszty sprzedaż odbywa się po regularnej cenie.
  9. Fabryka zapachu

    Baza klientów Podwyższonego Ryzyka - możliwość oznaczenia klienta

    Witam, kiedy można się spodziewać wprowadzenia wyżej zaproponowanego ulepszenia ? Piotr Ochman sklep internetowy - Fabryka zapachu
  10. Fabryka zapachu

    Baza klientów Podwyższonego Ryzyka - możliwość oznaczenia klienta

    Takie rozwiązania byłoby idealne. Czekamy na na aktualizację.
  11. Witam wszystkich, każdy sprzedający w internecie oferujący możliwość zapłaty "za pobraniem" na pewno natknął się na niesolidnego klienta, który nie odebrał paczki bądź też oficjalnie odmówił jej przyjęcia przez co naraził Was na pokrycie podwójnych kosztów przesyłki. Proponuję stworzenie możliwości "oznaczenia" takiej osoby chociażby jakimś kolorem, grupą, czymkolwiek, tak aby w przyszłości gdy taki klient złoży kolejne zamówienie, było widoczne na liście zamówień jako "zamówienie niesolidnego klienta". Wtedy sprzedawca nie narazi się na kolejne koszta nieodebranej przesyłki. Pozdrawiam Piotr Ochman sklep internetowy - Fabryka zapachu
×

Drogi użytkowniku,

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.