Jump to content

Fabryka zapachu

Members
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Fabryka zapachu last won the day on February 20 2018

Fabryka zapachu had the most liked content!

Community Reputation

1 Neutral

About Fabryka zapachu

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam, widzę że nikt nie siedzi aż tak głęboko w shoper. Dziękuję za dotychczasowe wypowiedzi i propozycje, ale nie o to chodziło Będę monitorował forum i ten temat, a nóż może kiedyś się uda.. Pozdrawiam
  2. Witam, czy ktoś orientuje się jak usunąć domyślnie wyświetlające się dane kontaktowe na górze strony (po prawej stronie od loga)? Mam na myśli nr telefonu i adres e-mail. Wolałbym aby znajdowały się tylko w sekcji kontakt.. Pozdrawiam Piotr
  3. Witam Wszystkich. Nie siedzę w kodzie CSS itd. dlatego zwracam się do kolegów specjalistów, gdyż na Shopera nie zawsze można liczyć. Dobra Sugestia potrafi 3 lata oczekiwać na wprowadzenie pomimo 100% poparcia.. Na obrazku (który wkleiłem jako załącznik) widać przykładowe zamówienie z ręcznymi zaznaczeniami kolorem różowym dla wszystkich ilości większych od "1" (czyli tzw. wielosztuki) Póki takich zamówień drukuje się codziennie kilka/kilkanaście jest tzw. luz. Jak przychodzi wydrukować 150 i każdą kartkę wertować osobno i zaznaczać żeby było czytelne to robi się to trochę upierdliwe.. Propozycja jest bardzo prosta mienowicie aby każda ilość inna-większa od "1" otrzymywała tło/wypełnienie np. ciemnoszare.. Przykład - załącznik nr 2. Dlatego stawiam Perfum 50ml z mojego sklepiku (oczywiście z darmową dostawą) dla tego kto podpowie co gdzie zmienić aby to zadziałało Pytanie czy wogóle da się coś takiego zrobić..
  4. W połowie 2017r powstała poniższa propozycja, niestety do dziś nie działa.
  5. Witam wszystkich. Shoper pozwala tworzyć grupy klientów i każdego klienta można odpowiednio sklasyfikować. Widać to w sekcji "Klienci" w tabeli a dokładnie kolumnie "grupa". Problem polega na tym iż tabela z zamówieniami nie posiada kolumny "grupa" więc to oznaczenie nic nie daje - przynajmniej w moim przypadku; kiedy to niesolidnych klientów dodaję do grupy "UWAGA". Pytanie brzmi czy da się do tabeli zawierającej listę zamówień dodać kolumnę "grupa" aby mieć podgląd i móc np. zadecydować które zamówienia drukujemy pierwsze. PS. Z czasem znajduję coraz więcej dziur w tym oprogramowaniu. Półtorej roku temu zgłaszałem sugestię aby można było jakoś oznaczyć klienta np. podwyższonego ryzyka, niestety do dzisiaj nic nie wymyślono. Dla przykładu: klient rejestruje się, zamawia towar którego nie odbiera i towar wraca (koszt tej wycieczki ponoszę ja) po czym za dwa miesiące klient robi to samo i historia się powtarza. Decyduję się zablokować mu konto. Na następny dzień ten sam klient składa zamówienie na tym samym mailu tyle że jako niezarejestrowany klient. Wiem wiem, można zrezygnować z wysyłki pobraniowej i zakupów bez rejestracji.... - niestety w detalu to tylko znaczenie obniży sprzedaż.
  6. Tu jest podobny problem tyle że właśnie ze sklepem na home.pl https://forum.home.pl/threads/czy-mozna-usunac-produkty-polecane-ze-strony-glownej.794/
  7. Koledzy dzięki za zaangażowanie ale ani jeden ani drugi sposób nie usuwa tej białej belki pozostałej po produktach polecanych. Poniżej screeny z zapisanymi pomyślnie dwiema opcjami, ctrl+f5 i brak zmian. Różne rzeczy się już działy na stronie głównej, kombinowałem jeszcze z dopiskiem important (tak znalazłem na home.pl wśród użytkowników z podobnym problemem) niestety nie pomogło..
  8. No niestety gdziekolwiek tego nie wkleję to wyrzuca mi komunikat "Wystąpił błąd składniowy LESS zaczynający się od lini: 1"
  9. Cześć, gdybyś mi jeszcze tylko podpowiedział w którym miejscu / linijce ten kod wkleić..?
  10. Witam wszystkich, od kilku dni nie potrafię sobie poradzić z usunięciem ze strony głównej sekcji "produkty polecane". Żaden z produktów nie jest już oznaczony a na stronie głównej pozostał biały poziomy pasek. Dodałem jako załącznik screena z problemem. Będę wdzięczny za pomoc w miarę możliwości prostą w zrozumieniu, nie jestem programistą a podejrzewam że zmianę należy dokonać w jakimś kodzie źródłowym.. Pozdrawiam Piotr sklep www.fabrykazapachu.pl
  11. Witam, zauważyłem błąd który pojawia się przy połączeniu dwóch zamówień (np.od jednego klienta): Przykład: - w danym momencie na pulpicie shopera mamy wartość sprzedaży z danego dnia lub / 7 dni / ostatnich 30dni (możemy też wygenerować podsumowanie w Raporty/Sprzedaż/Zamówienia) .......wartość = 1000 zł , którą generują 2 zamówienia z dnia dzisiejszego po 500 zł każde. - w przypadku połączenia tych dwóch zamówień, zostają one z automatu usunięte, a powstaje nowe zamówienie o nowym numerze na kwotę 1000zł - to jest ok, - niestety raport sprzedaży na pulpicie z dnia pokazuje już na liczniku wartość zamówień na 2000 zł ponieważ zamówienie które powstało z połączonych potraktował jako NOWE. Uważam to za ważny błąd do usunięcia w trybie PILNYM ponieważ w przypadku połączenia kilku zamówień w danym dniu, każdy raport będzie zafałszowany. Nie wspomnę jak wiarygodny będzie raport roczny.. Piotr sklep internetowy www.fabrykazapachu.pl
  12. 1. Jeżeli ktoś realizuje +/- 100 przesyłek dziennie w tym ok. połowa to pobraniówki, WIE O CZYM MÓWIE. 2. Ten kto pisze że zaproponowane rozwiązanie może powodować błędne informacje, chyba nie czyta ze zrozumieniem ! Automatyczne oznaczenie zamówienia ( jako podwyższonego ryzyka ) zaproponowane przez P. Paweł Skałka byłoby widoczne tylko dla administratora, a czy "on" będzie z tego korzystać czy nie to już jego sprawa. Ps. W obecnych czasach hurt w większości opiera się na proformie a nie na terminowych fakturach, wiec tam problem nie istnieje. 3. Jeżeli Shoper wprowadzi wewnętrzną czarną listę klientów przeznaczoną dla administratora jako APLIKACJĘ ( na dodatek płatną..) to osobiście nie widzę świetlanej przyszłości na dalszą współpracę. Tak podstawowe udogodnienia powinny być STANDARDEM realizowanym w pierwszej kolejności.
  13. Witam, po zalogowaniu się do shopera na "pulpicie" jest wyświetlany raport sprzedaży (kwota) z ostatnich 7 dni ( można zmianić na "dzisiaj", 30dni itp). Jeżeli jednak anuluje jedno z zamówień od klientów lub odrzucam je ze względu na brak płatności; to ta kwota raportu powinna się pomniejszyć o wartość anulowanego zamówienia. Anulowane zamówienie domyślnie jest w sekcji statusów "zamówienia niezrealizowane"
  14. Witam, od początku mojej przygody (listopad 2015) z Shoper przyzwyczaiłem się do górnego poziomego menu do tego stopnia że już dwa razy zaakceptowałem zmianę na nowe menu pionowe/boczne i znowu wróciłem do tego górnego/poziomego. Czy ktoś wie jak można wyłączyć notoryczne przypominanie Shopera o tym nowym menu ? Chce zostać przy starym. Pozdrawiam Piotr
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.