Ela

Użytkownik
  • Zawartość

    3
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Ela

  • Ranga
    Początkujący
  1. Okej, już sobie poradziłam @OPTO Dziękuję za pomoc <3
  2. Tak zrobiłam z drobną różnicą. Smartsupp jako aplikacja dostaje uprawnienia po instalacji do wstawienia kodu w footer. Zatem kod pojawia się automatycznie w szablonie. Zgodnie z zaleceniami Smartsupp rzeczywiście powinno to być w sekcji head, ale jak wstawiam kod sama to sklep się krzaczy i przestaje działać wywalając komunikat błędu.
  3. Dzień dobry, mam problem z instalacją aplikacji Smartsupp w sklepie. Instrukcja dostępna na stronie Shopera oraz ta dostępna na Smartsupp nieco się różnią od tego co mi się w panelu wyświetliło. Niemniej jednak kod, który się automatycznie wkleił, wygląda na poprawny, zawiera także kod klucza, a jednak ani okno chatu się nie uruchomiło w sklepie, ani w panelu Smartsupp nie widać żadnych danych zaciąganych ze sklepu. Tak jakby jednak to się nie zainstalowało poprawnie. Kod klucza wkleiłam w pole "Ustawienia zaawansowane: Kod opcjonalny do zaawansowanej personalizacji Smartsupp API", bo nie pokazało mi się takie pole jak na instrukcji. Czy trzeba wykonać jeszcze jakieś dodatkowe czynności, aby uruchomić tę apkę?