Jump to content

Anna Foltman

Moderators
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Anna Foltman

  • Rank
    UX Designer

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Póki co pracujemy nad tym aby możliwe było wybranie opcji "wyszukaj wszystkie wpisane słowa", ale niestety nie jest to takie proste jakby się wydawało i wymaga to czasu. Póki co mogę tylko powiedzieć, że zależy nam na tym równie mocno i nie zignorowaliśmy tematu. Póki co nie powiedzieliśmy ostatniego słowa, dlatego mamy nadzieję, że jej początkowe niedoskonałości zostaną potraktowane z pewną wyrozumiałością
  2. Wydaje mi się że to może być kwestia włączonego "Szukaj w dowolnej części słowa". Po wyłączeniu tej funkcji w każdym polu powinno wszystko wrócić do normy.
  3. Obiecuję że zmiany w tym temacie są wysoko na liście naszych priorytetów - ten rok szczególnie chcielibyśmy poświęcić naszym stałym użytkownikom którzy używają panelu administracyjnego na codzień. Niemniej jest to bardzo złożony problem który dotyczy ogromnej ilości osób z których każdy ma swoje przyzwyczajenia, swoje priorytety i swój sposób obsługi. Dlatego wymaga to wyjątkowej ostrożności. Nie chcemy w końcu zmieniać tego menu co miesiąc, chcemy być pewni że kiedy już raz je wprowadzimy, nie będziemy musieli już go gruntownie przebudowywać przez dłuuugi czas. Także informuję - wiemy o tym problemie, chcemy to zmienić, ale potrzebujemy Waszej cierpliwości
  4. Update 1: Pop up wyłączony Update 2: Z projektu nie rezygnujemy, ale ponieważ okazało się że jest na tyle złożony, że musimy się jeszcze o kilka kroków cofnąć żeby zrobić to naprawdę dobrze, dlatego zajmie to nam jeszcze trochę czasu. Mam jednak nadzieję, że ostatecznie osiągnięmy efekt na który warto poczekać
  5. Dzięki za cenne opinie! Co do pop-upu - zobaczę co się z tym da zrobić :-)
  6. Dzięki za wskazanie. Niemniej nie wydaje mi się, że "mniejsza o to" - w końcu jest jakiś powód dla którego niektórzy wracają do starego menu. Stąd moje pytanie właśnie - żeby zamiast leczyć złamania plastrem ( ) zrobić coś z czego nasi użytkownicy nie będą chcieli wracać
  7. Bardzo cieszę się że taki temat powstał - powiedzcie proszę, poza kwestią samego przyzwyczajenia - dlaczego zależy Wam na tym aby wracać do starego menu? Co Waszym zdaniem jest lepiej rozwiązane? Co sprawia że nowa wersja jest niewygodna?
  8. Witajcie, niedawno zaczęliśmy pracę nad ulepszeniami panelu Shoper dla naszych użytkowników - zarówno tych doświadczonych, którzy już wiedzą czego chcą jak i tych nowych, którzy potrzebują ułatwień w nauce obsługi. Obecny temat to nawigacja w panelu. Opowiecie jak korzysta się wam z nowego menu? Co jest lepsze, co jest gorsze, za czym ze starego menu tęsknicie. Chodzi zarówno o łatwość używania interfejsu, ale również samo nazewnictwo czy rozmieszczenie poszczególnych funkcji. Przypomnijcie sobie kiedy ostatnio używaliście menu i coś was zdziwiło, sfrustrowało, a może właśnie było fajne i poręczne. Do czego chcielibyście mieć łatwiejszy dostęp na codzień? Jestem bardzo ciekawa waszych obserwacji! Anna Wasz UX designer
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.