Anna Boczar

Administrator
  • Zawartość

    40
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Days Won

    1

Anna Boczar last won the day on December 21 2017

Anna Boczar had the most liked content!

Reputacja

1 Neutralna

O Anna Boczar

  • Ranga
    Community Specialist
  1. integracje Profile aukcji

    @damian01 rozmawiałam dziś z działem IT na ten temat i dowiedziałam się, że ta funkcja jest już w końcowej fazie przygotowania Jeśli wszystko pójdzie ok, to wejdzie w najbliższej albo kolejnej aktualizacji. A aktualizacje pojawiają się u nas raz na trzy tygodnie.
  2. E-przesyłki filtr

    Opowiesz nam coś więcej na ten temat? Przede wszystkim, w jakiej sytuacji tworzysz wiele paczek?
  3. E-przesyłki filtr

    Tak, pracujemy teraz nad dodawaniem tego dla kupujących
  4. E-przesyłki filtr

    Dzięki wielkie za zgłoszenie Na najbliższe miesiące zaplanowane jest dodanie tej funkcjonalności
  5. nowe Darmowa wysyłka dla danego produktu

    @MILDIS.PL codziennie dostajemy zgłoszenia na temat zapotrzebowania na nowe funkcjonalności na naszej platformie. Bardzo nas to cieszy i bierzemy pod uwagę każdą opinię użytkownika. Niestety nie jesteśmy w stanie ich wszystkich jednocześnie zrealizować. Czasem propozycje na nowe funkcjonalności są ze sobą sprzeczne i siłą rzeczy, ktoś będzie niezadowolony. Czasem jednak, tak jak w tym przypadku, musimy wybrać funkcjonalności, które pojawią się na platformie wcześniej niż inne. Bardzo ważna jest dla nas stabilność sklepów, a ciągłe duże zmiany (w tym dodawanie wielu nowych funkcji) niestety tej stabilności nie sprzyjają. Stąd też opracowaliśmy procedurę wprowadzania przez nas zmian. Nasz Product Manager analizuje wszystkie zgłoszenia od klientów, czyli te zgłaszane na forum, mailowo, telefonicznie, czy innymi kanałami komunikacyjnymi. Bierze pod uwagę m.in. częstotliwość pojawiających się próśb oraz argumentację stojącą za wprowadzeniem danego rozwiązania. Ponadto analizuje szereg innych zależności. Efektem takiej analizy jest plan rozwoju na kolejne miesiące. Niestety na chwilę obecną funkcja, o której mówimy w tym temacie, nie jest planowana do wdrożenia. Jednak zdajemy sobie sprawę z tego, że jest dla Was ważna i będzie brana pod uwagę w kolejnych analizach.
  6. Zdjęcia 3D Orbitvu - jak umieszczać w Shoper?

    Piotrek, my nie wspieramy tego rozwiązania. Możesz spróbować wyłączyć czyszczenie kodu HTML w Konfiguracja ----> Administracja, system ----> Bezpieczeństwo. Będziesz miał tam opcje "Wyłącz czyszczenie kodu HTML", którą musisz zaznaczyć, ale z racji tego, że nie jest to wspierane przez nas rozwiązanie, nie mogę Ci obiecać czy to wystarczy. A jeśli nawet, to jak długo będzie działało.
  7. Promocja 2+1

    Niestety póki co nie ma takiej opcji na naszej platformie. Planowane jest jej wdrożenie, jednak na chwilę obecną nie jestem w stanie powiedzieć nic na temat terminu
  8. PRZENIESIENIE WYBORU JĘZYKA

    Oj, przepraszam. Faktycznie moja odpowiedź mogła być niejasna. Resellerzy, o których była mowa, to autoryzowane przez nas firmy świadczące usługi na rzecz sklepów internetowych działających na naszej platformie. Tu znajdziesz ich listę https://www.shoper.pl/katalog-resellerow/znajdz-resellera/ Jeśli potrzebowałbyś jeszcze jakichś dodatkowych informacji w wiadomości prywatnej, to daj proszę znać
  9. PRZENIESIENIE WYBORU JĘZYKA

    Cześć W tym wypadku konieczna byłaby edycja plików TPL, której nie wspieramy. Jeśli chcesz możesz zlecić to nam lub zapytać naszych resellerów
  10. marketing Przekierowanie 301

    Wiem, że odpowiadam z bardzo dużym opóźnieniem. Prace nad przekierowaniami 301 nadal trwają, jednak mają się już ku końcowi Jest to jeden z głównych priorytetów na rok 2018 i mam nadzieję, że uda się je w prowadzić w pierwszych miesiącach
  11. Życzenia

    Robert, bardzo dziękuję w imieniu wszystkich administratorów Tobie również życzymy wszystkiego co najlepsze, już co prawda na życzenia świąteczne za późno, ale na noworoczne czas idealny Niech ten nadchodzący rok będzie czasem realizacji Twoich marzeń i bicia rekordów sprzedażowych w Twoim sklepie
  12. Zestaw rzeczy do poprawienia

    Dzień dobry Co prawda dopiero teraz odpowiadamy, ale już wcześniej zapoznaliśmy się z tym artykułem i będziemy mieć na uwadze rzeczy, o których wspomina Michał Dzięki
  13. Moduł facebook likebox nie działa

    Identyfikator Facebooka to ciąg cyfr, a Ty wpisałeś słowa Swój identyfikator możesz sprawdzić albo po stronie Facebooka, albo tu: https://findmyfbid.com/ Co do widgetu to z uwagi na to, że to Twoja własna integracja, trudno nam coś więcej powiedzieć
  14. Na chwilę obecną jest aplikacja zaspokajająca tę potrzebę https://www.shoper.pl/aplikacje/masowe-przypisywanie-kategorii/ W przyszłości planujemy dodać to w silniku Shopera, jednak póki co trudno mi coś więcej powiedzieć na temat daty wprowadzenia tej zmiany.
  15. W RWD wymiary są generowane na stałe. Możesz jedynie wybierać pomiędzy trzema wielkościami: mała, średnia i duża. I możesz jej dokonać tutaj: width=$skin_settings->img->big height=$skin_settings->img->big. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tu: https://developers.shoper.pl/theme-development