Skocz do zawartości

Anna Boczar

Administrator
  • Zawartość

    231
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Days Won

    6

Anna Boczar last won the day on August 20

Anna Boczar had the most liked content!

Reputacja

8 Neutralna

O Anna Boczar

  • Ranga
    Community Specialist

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Anna Boczar

    Aplikacja Shoper Messenger

    Dostałam informację, że Aplikacje Facebook Widget i Shoper Messenger zostały zatwierdzone przez Facebooka i wróciły do App Store
  2. Anna Boczar

    mapa strony dla obcej wersji językowej

    Podpytałam o ten temat naszego specjalisty od SEO i dostałam odpowiedź: "Wszystko powinno być ok, Gooogle zezwala na 1 mapę strony dla wielu witryn, wszystkie adresy powinny się zaindeksować. Tylko najpierw trzeba zweryfikować własność wszystkich domen: https://support.google.com/webmasters/answer/75712?hl=pl "
  3. Anna Boczar

    Szybka Edycja Atrybutów

    Moduł Szybka Edycja Atrybutów umożliwia edycję wielu produktów jednocześnie. Można wybrać atrybuty do edycji, a następnie ustawić ich wartości korzystając z wygodnego interfejsu. Główne zalety dodatku: - wygodny interfejs nastawiony na szybkość edycji - każdą akcję można wykonać dla wielu pozycji naraz, - nie trzeba czekać na zapisanie zmian - akcja dodaje się do kolejki i można edytować dalej - można skorzystać z wbudowanej wyszukiwarki produktów lub użyć standardowej i przenieść zaznaczone produkty do naszego interfejsu - sprawdzenie wartości atrybutów przy produktach nigdy nie było łatwiejsze - funkcja zaznaczania zakresu pozwala na szybkie zaznaczenie wybranych produktów bez klikania Link do aplikacji: https://www.shoper.pl/aplikacje/szybka-edycja-atrybutow/ Pomoc: https://www.shoper.pl/help/artykul/aplikacja-szybka-edycja-atrybutow/ Cena: abonament roczny - 97 zł Autor: Maxsote
  4. Anna Boczar

    Galerie Doris - Obrazy olejne i Antyki

    @Galerie Doris dzięki, że zechciałaś pochwalić się swoim sklepem USP to bardzo ważna kwestia w prowadzeniu sklepu (pisał o tym Łukasz Kozłowski w artykule dla Retail360 https://retail360.pl/musisz-byc-pierwszy-najlepszy-albo-inny/?fbclid=IwAR04fS1emR62Fz9j1P-UUXmbu6EJF8DZaPzKktFJbJnTz0Rte20z5zqTaYo) i fajnie, że masz tego świadomość
  5. Anna Boczar

    Asystent Edward

    Aplikacja pozwala sprawdzić szczegóły oraz status ostatniego zamówienia dzwoniącej osoby już w chwili nawiązywania połączenia. Po rozmowie macie możliwość podsumowania go notatką głosową, która w czasie rzeczywistym zamieni się w tekst i pomoże zapanować nad całym procesem sprzedaży. Informacje, które wyświetla Edward w momencie nawiązywania połączenia z klientem: o imię i nazwisko klienta, o adres, o status i wartość zamówienia, o data złożenia zamówienia, o ostatnia dokonana zmiana, o forma płatności, o wybrana forma dostawy oraz jej koszt, o lista zamówionych produktów. Link do aplikacji: https://www.shoper.pl/aplikacje/asystent-edward/ Pomoc: https://www.shoper.pl/help/artykul/aplikacja-asystent-edward/ Cena: 27,00 zł za miesiąc Autor: 2040.io
  6. Ruszamy dziś z cyklem Q&A w ramach, którego będziecie mogli zadawać pytania naszym ekspertom Sesje będą trwały przez tydzień. W pierwszej ekspertem będzie Michał Tobiasz, nasz Reseller, właściciel firmy MTON https://mton.pl/. Myślę, że jednak najlepiej będzie jak Michał przedstawi się Wam osobiście Michał odpowie na Wasze pytania dotyczące rzeczy, na których warto się skupić podczas prowadzenia sklepu, a w szczególności o możliwych integracjach na Shoperze, które bardzo ułatwiają życie adminowi Także pytajcie śmiało! Michał będzie odpowiadał na Wasze pytania, w miarę regularnie od dziś do piątku. W weekend pozwolimy mu odpocząć, ale Wy dalej możecie pytać. W przyszły poniedziałek Michał odpowie na pytania zadane w weekend i wtedy zamkniemy ten wątek Otworzymy nowy wątek dopiero dla kolejnego partnera.
  7. W żadnym momencie nie czułam się urażona więc nie ma za co przepraszać Chciałam tylko wskazać na podział obowiązków
  8. Anna Boczar

    Integracja z hurtownią Ptak

    Aplikacja do integracji z hurtownią PTAK, dająca dostęp do ponad 60 000 produktów odzieżowych dzięki integracji z hurtownią PTAK i umożliwiająca poszerzenie listy produktów w sklepie. Aplikacja pozwala na jednostronną integrację z hurtownią, czyli import asortymentu do Shopera wraz ze stanami magazynowymi dostępnymi w hurtowni - w przygotowaniu jest również wersja full dropshipping, ale co najmniej kilka tygodni musimy na nią zaczekać. Link do aplikacji: https://www.shoper.pl/aplikacje/integracja-z-hurtownia-ptak/ Pomoc: https://www.shoper.pl/help/artykul/aplikacje-integracja-z-hurtownia-ptak/ Cena: darmowa Autor: Mint Software
  9. Anna Boczar

    Moduł Zapisz Koszyk

    Klienci mogą w łatwy sposób promować twój sklep i konkretne produkty swoim znajomym. Można również używać interfejsu zapisu koszyka jako uzupełnienia wysyłanych ofert. Wystarczy wkleić link wygenerowany przez aplikację, a klient po kliknięciu znajdzie się od razu w koszyku sklepu z produktami wybranymi przez ciebie i zaledwie kilka klików do potwierdzenia zamówienia. W koszyku sklepu można dodać przycisk "Zapisz koszyk" i/lub "Pobierz koszyk w CSV". Aplikacja nie działa na wariantach typu "pole plik", poza tym można bez problemu zapisywać w koszyku produkty z wariantami magazynowymi oraz niemagazynowymi. Moduł zapisuje także ilości poszczególnych produktów w koszyku. Link do aplikacji: https://www.shoper.pl/aplikacje/modul-zapisz-koszyk/ Pomoc: https://www.shoper.pl/help/artykul/aplikacja-modul-zapisz-koszyk/ Cena: abonament roczny - 97 zł Autor: Maxsote
  10. Anna Boczar

    Integracja z Navireo

    Synchronizator umożliwia dwukierunkową wymianę danych pomiędzy InsERT Navireo a sklepem internetowym Shoper - w ciągu kilku minut i bez konieczności posiadania specjalistycznej wiedzy informatycznej. Aplikacja działa automatycznie, posiada łatwy i czytelny interfejs, a do tego obsługuje warianty towarów w sklepie Shoper, pozwala dwustronnie przenosić towary oraz samodzielne definiować szeroki zakres integracji. Podobnie jak w przypadku integracji z Subiektem GT aplikacja ta tylko generuje klucz licencji łącząc się z Synchronizatorem LEO - do pobrania ze strony LEO. Do poprawnego działania aplikacja wymaga posiadania licencji na moduł "Zamówienia" Navireo. Link do aplikacji: https://www.shoper.pl/aplikacje/synchronizator-navireo-shoper/ Pomoc: https://www.shoper.pl/help/artykul/aplikacja-licznik-czasu-wysylki/ Cena: aktywacja - 400 zł, jednorazowo + abonament roczny - 599 zł Autor: LEO Gmerek Maroń Sp.J.
  11. @Galerie Doris to jest temat dokowy i na takie odpowiada przede wszystkim @Joanna Worona Nie widzę powodów, dlaczego miałabym wchodzić w jej obszar, skoro Asia na pewno jest w stanie udzielić Ci bardziej kompletnej odpowiedzi Gdy Asia jest nieobecna, to owszem przejmuję od niej takie tematy, niemniej jednak gdy jest w pracy, to wolałabym zachować nasz podział
  12. Anna Boczar

    Aplikacja Shoper Messenger

    Niestety status sprawy nieprzerwalnie od lipca wygląda tak: Tak jak Wam obiecałam, próbujemy przyspieszać sprawę weryfikacji aplikacji jak tylko możemy. Dziś pisałam z dziewczyną z supportu Facebooka w innej sprawie i przy okazji zahaczyłam także o temat aplikacji Shoper Messenger: "Pani Natalio, dziękuję serdecznie Pozwolę sobie wykorzystać kontakt z Panią w jeszcze jednej sprawie. Otóż od lipca nasz dział IT oczekuje na weryfikację konta. Podobno nasze konto biznesowe wymaga dodatkowej weryfikacji z racji tego, że publikujemy w nim aplikacje. Do takiej weryfikacji zostaliśmy zgłoszeni 25 lipca i do tej pory nie doczekaliśmy się odpowiedzi. Niestety nasi klienci bardzo się niecierpliwią z tego powodu I doskonale ich rozumiemy, bo 3 miesiące bez aplikacji, która została zabrana im tylko na chwilę, bo wymagała poprawki, to dość sporo Czy byłaby Pani w stanie zadziałać także w tej sprawie lub powiedzieć nam, co jeszcze możemy zrobić, aby przyspieszyć temat? " I niestety nie mam dla Was dobrych informacji, bo dostałam odpowiedź: "Witam Pani Anno, skoro sprawa jest w rozpatrzeniu, a może to dość długo potrwać, to niestety musi Pani czekać. Z mojej pozycji niestety nie mam możliwości by to przyśpieszyć bądź sprawdzić jak daleko zostało opracowane. Pozdrawiam, Natalia" Natalia była pierwszym człowiekiem z polskiego supportu, który odpowiadał na nasze pytania błyskawicznie i konkretnie. Zagraniczny support to już totalnie nie odpowiada lub robi to po kilku/kilkunastu tygodniach (te różnice czasu 😜) . Niestety po tej wiadomości Natalia zamknęła sprawę, w której toczyło się kilka wątków i teraz próbując wysłać wiadomość dostaję informację, że nie mogę zaktualizować tego zgłoszenia Może ktoś z Was ma jakiś patent na przyspieszanie weryfikacji kont tworzących aplikacje? Jeśli tak, to proszę, podzielcie się
  13. Anna Boczar

    Zaciąganie zdjęć ze sklepu do postów na Facebook

    Niestety wygląda to na bug Facebooka Od kilku dni dostrzegam ten problem wrzucając różne linki, na różne strony na Facebooku (nie tylko facebookową stronę Shopera i nie tylko linki od nas). Co więcej sprawdziłam dziś w facebookowym debugerze duże polskie portale informacyjne i też znalazłam linki, z którymi był ten sam problem. Jeśli masz zweryfikowaną domenę (tu nasz Customer Success opisał jak to zrobić https://uniwersytet.shoper.pl/social-media/jak-zweryfikowac-domene-na-facebooku/), możesz próbować dodać swoje zdjęcie z poziomu wrzucania linka, ale z doświadczenia wiem, że bywa z tym różnie. Nasze ostatnie doświadczenia pokazują, że najbardziej pomaga wielokrotne próbowanie i za którymś razem w końcu zaskakuje. Choć zdaję sobie sprawę, że jest to strasznie uciążliwe rozwiązanie
  14. Anna Boczar

    Aplikacja Shoper Messenger

    @ABC przykro nam, że te informacje brzmią dla Ciebie niewiarygodnie. Nie wiem, czy próbowałeś kiedyś kontaktować się z supportem Facebooka, ale do niedawna był jak yeti - wielu o nim słyszało, ale nikt nie znał kogoś komu by odpisali Od jakiegoś czasu to się zmienia. Zwłaszcza międzynarodowy support zaczął działać prężniej i odpowiadali także na polskie zgłoszenia (pod warunkiem napisania ich po angielsku). 2 tygodnie temu odpisali mi błyskawicznie jak chciałam przyłączyć na Facebooku konto iStore do naszej strony (połączenie firm miało miejsce już dawno i chcieliśmy tę kwestię uporządkować także na Facebooku). Co więcej komunikacja toczyła się w języku polskim. Niestety z innymi tematami nie mamy tyle szczęścia. Aplikacja Shoper Messenger nie jest jedynym tematem od nas, który u nich utknął. Choć uwierz, dobijamy się do nich różnymi drogami (łącznie z pisaniem w odpowiedzi na korespondencję, która szła sprawniej ), ale niestety bez efektu Jedyne co możemy Ci zapewnić, to że nie ustaniemy w dobijaniu się do nich, ale niestety piłeczka jest po ich stronie i tego nie przeskoczymy
  15. Anna Boczar

    Wyszukiwarka produktów

    @piotroxp mógłbyś mi podać więcej szczegółów - tzn. co wpisywałeś, co dostałeś, a czego się spodziewałeś? Jakbyś mógł jeszcze dołączyć screeny, które obrazują to, o czym piszesz, to już w ogóle byłoby super i łatwiej byłoby nam określić, czy to, o czym piszesz jest planowane
×

Drogi użytkowniku,

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.