Skocz do zawartości

Anna Boczar

Administrator
  • Zawartość

    257
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Days Won

    7

Anna Boczar last won the day on January 16

Anna Boczar had the most liked content!

Reputacja

9 Neutralna

O Anna Boczar

  • Ranga
    Community Specialist

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Anna Boczar

    Pożegnanie

    Dzięki I Tobie również powodzenia, gdziekolwiek się znajdziesz Acz chciałam zaznaczyć, że w moim przypadku zmiana nie ma nic wspólnego z licencjami samodzielnymi 😂
  2. Anna Boczar

    Pożegnanie

    Dzięki wielkie @Robert Błaszczak
  3. Anna Boczar

    Pożegnanie

    Słuchajcie, dziś jest mój ostatni dzień w Dreamcommerce, dlatego chciałam się z Wami pożegnać Ten post jest moim 255. na tym forum więc mieliście kilka okazji, żeby mnie poznać, ale i ja miałam sporo okazji, żeby dowiedzieć się czegoś o Was Dzięki wielkie za wspólnie spędzany tu czas, za miłe słowa, ale także za wszystkie sytuacje, w których stawialiście przede mną wyzwania, dzięki którym miałam okazję wiele się nauczyć. Ja znikam, ale forum nie Ciągle do Waszej dyspozycji pozostaje @Joanna Worona Co prawda w tej chwili Asia jest nieobecna, ale z tego co wiem, od poniedziałku wraca i nadrobi wszystkie zaległe tematy
  4. Anna Boczar

    Flex Hit dnia

    Tak, rzeczywiście w przypadku pop-upu tak to wygląda. Jeśli chcesz, żeby to nie znikało, możesz wybrać inną z dostępnych form. My ze swojej strony zgłosiliśmy Twoją propozycję do autora aplikacji i z tego co wiemy Twoja sugestia jest brana pod uwagę przy wypuszczaniu aktualizacji aplikacji, jednak trudno powiedzieć kiedy to finalnie nastąpi.
  5. @Maciej Kozłowski, dzięki wielkie za zaufanie i polecanie naszej platformy. Niestety, faktycznie masz rację. Na ten moment mogę Cię jedynie zapewnić, że pracujemy nad stosowną poprawką. Do tego czasu chyba najlepiej byłoby jakbyś skontaktował się bezpośrednio z Ceneo i poprosił ich o możliwość zawarcia z nimi umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  6. Anna Boczar

    FB Pixel - nie działa

    Z tego co widzę, robiłeś własne modyfikacje, możliwe, że wtedy coś się usunęło. Ja niestety nie jestem w stanie tego sprawdzić. Najszybciej byłoby jakbyś wysłał zgłoszenie na pomoc@shoper.pl tam zerknie na to ktoś z Działu Obsługi Klienta
  7. Anna Boczar

    Obsługa klienta

    Dziś startuje kolejna odsłona cyklu Q&A, w ramach którego możecie zadawać pytania naszemu ekspertowi, którym jest @Kamil Cupiał z firmy 2040.io - twórcy aplikacji Edward. Kamil chętnie odpowie Wam na wszystkie pytania dotyczące obsługi klienta. Będzie on odpowiadał na Wasze pytania, w miarę regularnie od dziś do piątku. Tradycyjnie w weekend pozwolimy mu odpocząć, ale Wy dalej możecie pytać. W przyszły poniedziałek Kamil odpowie na pytania z weekendu i wtedy zamkniemy ten wątek
  8. Anna Boczar

    Zmiany na forum

    Jeśli masz taką potrzebę, możesz tutaj https://www.shoper.pl/forum/forum/106-appstore/ dodać temat dotyczący favato
  9. Anna Boczar

    Księgarnia internetowa booktown.pl

    Takie miasta to ja lubię! A co do szablonu, to według mnie jest bardzo spójny z Waszym logotypem. Super sprawa
  10. Dzięki Asiu za wsparcie! ❤️ Ja jeszcze z wizerunkowego punktu widzenia dodam, że każdorazowo musisz się zastanowić na ile rzeczywiście chcesz odrzucać taką reklamację. Jeśli rzeczywiście masz pewność co do wyłudzenia, to jasne. Jeśli tej pewności nie masz, to pamiętaj, że zrozpaczony, niewinny klient może wokół sprawy zrobić duży szum i czarny PR z tym związany może wyrządzić Ci większą krzywdę i straty niż pozytywne rozpatrzenie reklamacji.
  11. @reftech niestety sprawa reklamacji jest bardzo trudna i wpisana w ryzyko sprzedawcy Myślę, że fajnie byłoby jakby inni użytkownicy zechcieli podzielić się tutaj swoimi doświadczeniami. Może wspólnie udałoby się Wam coś fajnego wypracować? Ja ze swojej strony podrzucam dwa artykuły związane z reklamacjami: 1. z naszego bloga, w którym pisaliśmy nieco o tym jak się zachować, gdy towar ulegnie zniszczeniu w transporcie https://www.shoper.pl/blog/wyslij-jakis-fajny-list/ 2. z naszego Uniwersytetu, w którym nasz partner pisał o zasadach składania i rozpatrywania reklamacji https://uniwersytet.shoper.pl/obsluga-klienta/zasady-skladania-i-rozpatrywania-reklamacji-w-sklepie-internetowym/
  12. Anna Boczar

    Autozapis stylu przy używaniu WebDAV

    @thomashix odświeżając temat - my nie zalecamy edycji kodu, ale dla osób, które czują się na siłach umożliwiamy edycję na własną odpowiedzialność. I rzeczywiście w części sklepów istnieje problem z edycją plików skórki przez WebDAV. Problem ten został już zgłoszony do poprawy.
  13. @Piotrt ja niestety tutaj nie jestem w stanie Ci pomóc. Takie rzeczy najlepiej, abyś zgłaszał bezpośrednio do supportu. Tam nasi specjaliści najlepiej będą w stanie Ci pomóc
  14. Jeśli chodzi o pierwszą kwestię to jest to spowodowane problemami z edytorem zewnętrznym (Aviary) i na ten moment nie znam daty rozwiązania tej kwestii. Jeśli chodzi o drugą rzecz, to powiesz coś więcej z jakim dokładniej produktem masz taki problem? Byłam na stronie sklepu, który masz umieszczony w profilu i na przykład tutaj https://noskinoski.pl/muszelka-bilibo oraz tutaj https://noskinoski.pl/plan-toys-pchacz-van-walker warianty wyświetlają się poprawnie
  15. Anna Boczar

    Obsługa klienta

    @Karvan powiesz mi jaką aplikację masz na myśli? Chciałabym ustalić, co dokładnie się tam stało.
×

Drogi użytkowniku,

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.