Anna Boczar

Administrator
  • Zawartość

    82
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Days Won

    3

Anna Boczar last won the day on March 23

Anna Boczar had the most liked content!

Reputacja

5 Neutralna

O Anna Boczar

  • Ranga
    Community Specialist
  1. Łączenie produktów w zestawy

    Bardzo możliwe, że w przyszłym tygodniu, jednak nie mogę tego zagwarantować.
  2. marketing Przekierowanie 301

    @JestemTuPo301 Twój nick daje nam dodatkową mobilizację i na pewno przekierowań 301 się doczekasz Jeśli wszystko dobrze pójdzie to jest szansa, że przekierowania pojawią się jeszcze w tym półroczu, jednak nie mogę tego obiecać.
  3. marketing Przekierowanie 301

    Tak jak powiedziałam, nikt nie jest w stanie udzielić Panu informacji na temat dokładnego terminu wdrożenia. Nie chcę składać obietnic bez pokrycia, dlatego nie podaję dokładnej daty. Zatem uważam, że przytyk do zmiany specjalizacji był niekonieczny Mamy informacje na temat planowanego terminu wdrożenia, ale z racji tego, że może się to jeszcze przedłużyć, tak jak wspomniałam wcześniej, nie komunikujemy dat. Myślę, że śmiało można się spodziewać tej funkcjonalności w tym roku. Była planowana na tę aktualizację. Mam nadzieję, że to kwestia kilku może kilkunastu tygodni
  4. marketing Przekierowanie 301

    Proszę mi uwierzyć, cały czas pracujemy. Nie chciałby Pan, abym będąc pracownikiem działu PR, wzięła się za programowanie i odpowiadała za wdrożenie przekierowań 301 Dlatego nic tu nie dzieje się "zamiast". Ja odpowiadam na forum, a nasi programiści programują. Jedyne co mogę zrobić, to zerkać w harmonogram prac działu IT i mniej więcej w przybliżeniu podawać tutaj terminy. W czasie, o którym tu piszecie pojawiło się kilka aktualizacji, a w nich funkcjonalności, które inni użytkownicy uważali za bardzo podstawowe. Dostajemy od Was bardzo dużo propozycji nowych funkcjonalności, nierzadko wzajemnie się wykluczających. Do tego musimy wprowadzać zmiany pozwalające nam utrzymać stabilność systemu. Czasem ustawodawca, Allegro, czy inny podmiot wymuszą na nas zmiany, które wymagają priorytetowego zajęcia się sprawą. I po prostu fizycznie nie jesteśmy w stanie zrealizować wszystkiego o co prosicie. Ponadto chcąc zachować niezawodność usług na poziomie 99,99% (jak dotychczas), każda zmiana w kodzie wymaga dokładnej analizy, tak aby na przyszłość nie wiązało się to z konfliktami i nie blokowało nam kolejnych rozbudów. W związku z tym sama analiza nowej funkcji i architektury z nią związanej trwa, czasem bardzo długo. A do tego dochodzi jeszcze czas realizacji.
  5. marketing Przekierowanie 301

    Niestety nie jestem w stanie wskazać dokładnej daty. Wynika to z naszej procedury aktualizacji. Planujemy pewne rozbudowy z wyprzedzeniem, nadajemy im wstępne terminy realizacji, jednak pewnych rzeczy nie jesteśmy w stanie przewidzieć więc czasem pojawiają się przesunięcia tych terminów. W związku z tym zdecydowaliśmy się nie komunikować konkretnych dat, aby nie wprowadzać dodatkowego zamieszania. Stąd, jak to nazwałeś, moja "rozmyta obietnica". Mogę obiecać, że przekierowania 301 niebawem się pojawią, jednak nie mogę obiecać kiedy to "niebawem" nastąpi. Aż do momentu, w którym paczka z aktualizacją będzie przygotowana, nie jesteśmy w stanie zagwarantować Wam pojawiania funkcjonalności w danej aktualizacji. W momencie, kiedy pisałam poprzednią wiadomość funkcjonalność, o której tu mówimy była zaplanowana na aktualizację, która wychodzi w tym tygodniu. Jednak teraz wiem, że w tej aktualizacji przekierowania 301 się nie pojawią.
  6. RODO

    A u nas obiecany cykl edukacyjny trwa. Nagranie z webinaru znajdziecie tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=U8U1Nim_qHw&feature=youtu.be Ponadto na blogu powstał uzupełniający go post https://www.shoper.pl/2018/04/04/rodo-straszne-je-maluja/ Jakbyście mięli jeszcze jakieś pytania to śmiało, pytajcie
  7. Edytor zdjęc wyrzuca błąd

    @Remik dzięki za zgłoszenie. Przyjrzymy się temu
  8. Warianty produktów - trwałe sortowanie

    Będziemy w najbliższym czasie realizować domyślne sortowanie produktów. Jednak na ten moment trudno nam powiedzieć, czy spełnimy nim Twoje oczekiwania.
  9. nowe przechowalnia lub porównywarka

    Na teraz nie planowaliśmy zmian w tym zakresie, ale na pewno będziemy chcieli zająć się tym tematem. Choć raczej są to plany długoterminowe.
  10. @Grexik źle Cię zrozumiałam na początku Niestety to jest względne. Wszystko zależy od polityki promocji prowadzonej w sklepie. Wielu naszych klientów chce ograniczyć promocje dla osób nierejestrujących się w sklepie. Przekażę Twoją sugestię do działu IT i może uda się rozwiązać to w taki sposób, aby wszyscy byli zadowoleni
  11. Łączenie produktów w zestawy

    @yankes nie mogliśmy wprowadzić wszystkiego na raz. Po pierwsze wiązałoby się to z jeszcze dłuższym Waszym oczekiwaniem, po drugie wprowadzenie na raz tak dużej zmiany w oprogramowaniu mogłoby zagrozić stabilności systemu, a nie chcieliśmy do tego dopuścić. Dodatkowo, dzięki takiemu rozwiązaniu, możemy rozbudowywać tę funkcję zgodnie z Waszymi uwagami Mimo, że to jest na razie podstawa funkcjonalności, to i tak wiele osób cieszy się z jej wprowadzania i wykorzystuje ją w swoich sklepach.
  12. Wyszukiwarka produktów

    @DC7 pracujemy nad tym Być może jeszcze w tym półroczu się pojawi
  13. Łączenie produktów w zestawy

    @tiptop24 @Meble777 dzięki wielkie za te wszystkie sugestie. Tak jak pisałam, na razie udostępniamy zestawy w dość podstawowej wersji. Przekazuję Wasze uwagi do działu IT i będą one brane pod uwagę w dalszych rozbudowach tej funkcjonalności. Otrzymałam od informację od opiekuna produktu, że w kolejnych miesiącach będą pracować nad wymienionymi przez Was rozbudowami. Jedynie kwestią dyskusyjną są promocje. Zestaw już jest swego rodzaju promocją i nie każdy chce, aby ceny z różnych promocji się łączyły Możecie włączyć pokazywanie sumarycznej ceny produktów poza zestawem i wtedy Wasi klienci sami zdecydują co im się bardziej opłaca
  14. Łączenie produktów w zestawy

    Ta funkcja ze względu na swą złożoność wymaga indywidualnych działań, dlatego będziemy włączać ją stopniowo. Może się okazać, że jeszcze dziś się u Ciebie pojawi, a może dopiero za kilka dni.
  15. Program magazynowy - jaki działa ?

    @MilenaB niestety nie tylko Ty masz problem z z synchronizatorem EMO Trafiało do nas wiele niepokojących komentarzy na jego temat, dlatego trwają właśnie rozmowy z inną firmą, która zrealizuje dla nas nową integrację z WFmagiem. Zdajemy sobie sprawę z niedoskonałości obecnego rozwiązania, dlatego prowadzimy intensywne działania w kierunku udostępnienia alternatyw. My ze swojej strony polecamy Subiekta + synchronizator LEO. Oczywiście możesz też rozważyć inne rozwiązania. Zdecydowanie nie jest tak, że Shoper jest tylko dla początkujących Jeśli czujesz, że weszłaś już na wyższy poziom i Twoje potrzeby są bardziej indywidualne niż dotychczas, może to czas na skorzystanie z usługi Shoper Premium? Będziesz miała tam możliwość skorzystania z indywidualnych integracji oraz zapewnionego indywidualnego konsultanta.