Jump to content

Joanna Worona

Administrators
  • Content Count

    705
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    16

Joanna Worona last won the day on March 15

Joanna Worona had the most liked content!

Community Reputation

20 Excellent

About Joanna Worona

  • Rank
    Senior E-commerce Specialist
  • Birthday 01/22/1979

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Obawiam się, że nie ma w tej chwili prostszej drogi. Trzeba wejść w edytor tekstu, np. bloga (zakładka Zawartość --> Blog --> edytuj post) Następnie w edytorze tekstu kliknąć ikonkę "wstaw/edytuj obrazek": A w ramce, która się pojawi, kliknąć na ikonkę aparatu z lupą, obok pola "Źródło": Sugestię odnośnie dodania skrótu z panelu do menedżera plików prześlij z panelu administracyjnego, korzystając z ikony megafonu w prawym górnym rogu:
  2. Wszystkie zgłoszenia na forum są przekazywane do analizy. Zgłoszenia są kolejkowe w sposób, o którym pisałam już kilkakrotnie na forum, np w temacie
  3. @Tomson Podaj proszę adres sklepu. Możesz również przesłać zgłoszenie do DOK - tak będzie zdecydowanie szybciej. Osoba obsługująca zgłoszenie od razu zweryfikuje, w czym problem.
  4. Joanna Worona

    Waga?

    W tym przypadku bardzo proszę o zgłoszenie do Działu Obsługi Klienta - musimy zweryfikować, jak wyglądają ustawienia wewnętrzne w Twoim sklepie.
  5. @dodek Oczywiście, jest taka możliwość. Przejdź do zakładki Konfiguracja -> Ustawienia regionalne -> Języki Skorzystaj z opcji import/export: wyeksportuj wersję językową amerykańską: następnie zaimportuj ją dla wersji angielski/Wielka Brytania Możesz dla wszelkiej pewności wyeksportować wersję angielską/Wielka Brytania i zapisać ją soie na dysku, aby w razie potrzeby móc ją przywrócić do pierwotnej wersji.
  6. Przetestowaliśmy zamówienia ze znacznikami z progiem rabatowym oraz z punktami z programu, ale niestety, nie uda się uzyskać pożądanego przez Ciebie efektu. Jedyne, co mogę poradzić w tym momencie, to zasygnalizowanie takiej potrzeby w panelu administracyjnym (ikona megafonu w prawym górnym rogu).
  7. To jeszcze muszę dopytać Cię, czy cena produktu była w koszyku już pomniejszona, czy też nie. W przypadku kodu rabatowego cena produktu się nie zmienia:
  8. Z Twojego opisu wynika, że masz ustawione warianty magazynowe. W Shoperze są dwa rodzaje wariantów: 1) zwykłe warianty produktu https://www.shoper.pl/help/artykul/warianty-produktow/ 2) warianty magazynowe https://www.shoper.pl/help/artykul/warianty-magazynowe-produktow/ W przypadku zwykłych wariantów stan magazynowy jest ogólny, jedna wartość dla produktu głównego i wszystkich jego wariantów. W przypadku magazynowych - każdy wariant ma własny stan magazynowy i te ilości się nie sumują. Jeśli chcesz, aby produkt główny wyświetlał się jako dostępny, musisz ręcznie wprowadzić stan magazynowy >0
  9. Możesz pokazać cenę przed rabatem i cenę uwzględniającą zniżkę za pomocą takich znaczników produktów: Niestety nie ma możliwości pokazania samej wartości rabatu (możesz zgłosić taką sugestię w panelu administracyjnym).
  10. Sugester powstał po to, aby ujednolicić system zgłoszeń. Dzięki temu wszystkie propozycje zmian trafiają w jedno miejsce, w jednolitej formie, a to ma na celu efektywne zarządzanie nimi. To nie jest rezygnacja, tylko usprawnienie kanału komunikacji. I to jest ciekawy pomysł, a na pewno w rozwoju "dzwonka" nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa. Może sprawdzisz?
  11. Niestety, nie ma takiej możliwości przez API.
  12. Wszelkie sugestie odnośnie rozwoju oprogramowania prosimy zgłaszać poprzez panel administracyjny sklepu:
  13. Wszelkie sugestie odnośnie rozwoju oprogramowania prosimy zgłaszać poprzez panel administracyjny sklepu:
  14. Wszelkie sugestie odnośnie rozwoju oprogramowania prosimy zgłaszać poprzez panel administracyjny sklepu:
  15. Wszelkie sugestie odnośnie rozwoju oprogramowania prosimy zgłaszać poprzez panel administracyjny sklepu:
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.