Joanna Worona

Administrator
  • Zawartość

    102
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Days Won

    1

Joanna Worona last won the day on March 24

Joanna Worona had the most liked content!

Reputacja

2 Neutralna

O Joanna Worona

  • Ranga
    Senior E-commerce Specialist
  • Urodziny 22.01.1979
  1. Masowa zmiana kategorii produktów

    Nie znam szczegółów, co konkretnie chciałbyś zrobić i w jakim zakresie, dlatego podam Ci kilka możliwych rozwiązań: jeśli chcesz przenieść kategorię produktów do innej, to możesz to zrobić z poziomu panelu administracyjnego, zakładka Asortyment -> Kategorie https://www.shoper.pl/help/artykul/jak-przeniesc-kategorie-do-innej-kategorii-razem-z-wszystkimi-produktami/ Możesz przenieść hurtem wszystkie produkty poprzez eksport/import csv: https://www.shoper.pl/help/artykul/zarzadzanie-plikami-csv-ogolne-zasady-ustawienia-profilow/ Masz też do dyspozycji aplikację "Masowe Przypisywanie Kategorii" https://www.shoper.pl/aplikacje/masowe-przypisywanie-kategorii/ Z pomocą tej apki możliwe jest: - Dodanie wybranych produktów do dowolnej ilości kategorii, bez konieczności zmiany obecnych przypisań. - Przeniesienie produktów do dowolnej ilości kategorii (wcześniejsze przypisania zostają usunięte). - Zmiana kategorii głównej wielu produktów jednocześnie.
  2. wyprzedaż

    Prawdopodobnie jest tak, jak mówisz Jeśli masz jakieś wskazówki lub porady dotyczące tego "myku", który wykorzystałeś w praktyce, a mogłyby być przydatne dla innych, pisz śmiało. Niestety nie posiadamy tutoriala dotyczącego samego sposobu obejścia, jedynie ten dotyczący działania samych promocji - tutaj wykorzystanych zastępczo, "na występach gościnnych". W innym wątku Kategoria wyprzedaż był również poruszony temat dodania znacznika "Wyprzedaż" do produktu i przekazałam już tę sugestię do naszego działu rozwoju, myślę, że taki znacznik byłby bardzo pomocny.
  3. Problem z promocją dla wariantów

    Zerknij proszę tutaj: https://www.shoper.pl/help/artykul/ceny-promocyjne-w-wariantach/ Mam nadzieję, że artykuł okaże się pomocny.
  4. wyprzedaż

    Zapraszam Cię do korzystania z naszych artykułów pomocy tutaj: https://www.shoper.pl/help/ oraz na naszym kanale na youtube: https://www.youtube.com/user/shoperpl Zakładka, o którą pytasz, dotyczy promocji - artykuły na ten temat znajdziesz tutaj: https://www.shoper.pl/help/sekcja/marketing/marketing-promocje/
  5. integracje Rest API

    Niestety, przez API nie da się zarządzać klasycznymi wariantami, jest to możliwe tylko w wypadku wariantów magazynowych. Podaję link do dokumentacji: https://developers.shoper.pl/developers
  6. nowe Integracja z ebay

    Temat jest zdecydowanie żywy - mamy w planach na ten rok integrację z Ebay. Powiem więcej: jeśli testy aplikacji przejdą pomyślnie, integracja z ebay.pl pojawi się jeszcze w tym półroczu! W następnej kolejności pojawią się ebay.de oraz ebay.uk (planowo w kolejnym kwartale po ebay.pl).
  7. dostawy Wysyłka niegabarytowych produktów

    Chcemy się przymierzyć do tematu, dlatego prosiłabym Cię o podanie konkretnych przykładów, jak masz skonfigurowane dostawy i jak wygląda taka lista produktów, którą trzeba rozdzielić i doliczyć kwotę do kosztów przesyłki. Przyda nam się jak najwięcej szczegółów, żeby mieć konkretny przypadek do analizy.
  8. Ponowne zamówienie klienta

    Zapamiętywanie przez system danych klientów niezarejestrowanych może być problematyczne, ale sam pomysł duplikacji zamówienia i produktów z zamówienia jest dobry i podrzucam go do działu rozwoju. Na pewno przyjrzymy mu się bliżej. Obecnie jest możliwe automatyczne podstawienie danych istniejących klientów do tworzonego ręcznie zamówienia, więc jeśli masz stałych klientów, warto byłoby zadbać o ich rejestrację w sklepie - na pewno ułatwi Ci to pracę.
  9. dostawy Wysyłka niegabarytowych produktów

    Na ten moment niestety nie ma takiej możliwości. Przekazałam jednak zapotrzebowanie na taką poprawkę do naszego działu rozwoju - jak tylko otrzymam informację, czy są szanse na jej wprowadzenie (i ewentualnie kiedy), na pewno dam Ci znać.
  10. Aplikacja Regulaminy

    Utworzony w aplikacji regulamin skopiuj i przejdź do zakładki Zawartość -> Strony informacyjne. Znajdź odnośnik "Regulamin" i otwórz jego edycję: Po otwarciu edycji Regulaminu pokaże się edytor tekstu, w którym możesz wkleić tekst regulaminu i dostosować jego wygląd: Sprawdziłam również Twój certyfikat - jest z całą pewnością zaparkowany przy domenie chlebownik.pl. Jeżeli jest to właściwa domena, którą podajesz w regulaminie, to wszystko jest w porządku.
  11. Numer licencji

    W panelu administracyjnym sklepu niestety nie ma takiej możliwości.
  12. nowe Nazwy zdjęć produktów i alternatywny opis obrazka

    Otrzymałam właśnie wynik analizy i niestety nie mam dobrych wieści - nie podejmiemy tego tematu, ponieważ nakład pracy nad wdrożeniem tej funkcji jest niewspółmierny do korzyści (sama korzyść nie jest tak oczywista, ponieważ dla Google'a nazwa pliku to tylko jedna z wartości, brane są też pod uwagę opisy alt zdjęć - a te można zdefiniować).
  13. rabat widoczny po zalogowaniu

    Rabat przypisany klientowi zawsze pokazuje się dopiero w koszyku, nie ma możliwości, aby zalogowany klient widział "swoją" cenę wcześniej.
  14. rozwiązane Różne cenniki

    Cena hurtowa a rabat to dwie różne kwestie. Poziomy cenowe nie naliczają procentowych rabatów, jedynie pokazują zalogowanym klientom, przypisanym do danej grupy, ceny produktów z poziomu zdefiniowanego dla tej grupy. https://www.shoper.pl/help/artykul/poziomy-cenowe/ Cen hurtowych nie trzeba przypisywać ręcznie, można je zaimportować przez csv. Natomiast przypisany klientowi (lub grupie klientów) rabat będzie widoczny zawsze dopiero w koszyku.
  15. Rest Api

    Z poziomu API można dodawać tylko warianty magazynowe. Podaję link do dokumentacji: https://developers.shoper.pl/developers