Skocz do zawartości

Joanna Worona

Administrator
  • Zawartość

    574
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Days Won

    16

Joanna Worona last won the day on March 15

Joanna Worona had the most liked content!

Reputacja

20 Świetna

O Joanna Worona

  • Ranga
    Senior E-commerce Specialist
  • Urodziny 22.01.1979

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Joanna Worona

    RODO

    @Słodkogorzka Teoretycznie nie - zgłasza ten podmiot, u którego nastąpił wyciek. Upewnij się jednak, jak jest skonstruowana umowa pomiędzy Tobą a firmą, która miała wyciek danych: jeżeli umowa wskazuje na Ciebie jako administratora, a firma z wyciekiem jest tylko procesorem bez odpowiedzialności, wtedy wygląda to mniej korzystnie i w takiej sytuacji poradziłabym się prawnika, który na podstawie zawartej przez Ciebie umowy z firmą potwierdziłby, jakie działania powinnaś czy też nie musisz podejmować.
  2. Joanna Worona

    ReviewCount

    Gdy produkty będą miały opinie, wtedy wartość reviewCount będzie dodatnia i Google nie będzie zwracał błędów.
  3. Joanna Worona

    Kiedy eksport wariantów?

    Na dzień dzisiejszy nie posiadam informacji o terminie wprowadzenia rozwiązania eksportu wariantów - przekazałam Twoje pytanie i sugestię wprowadzenia funkcjonalności osobom odpowiedzialnym za rozwój oprogramowania.
  4. Joanna Worona

    Jak włączyć captcha na komentarzach bloga?

    Przejdź do zakładki Konfiguracja --> Administracja, system --> Bezpieczeństwo i zaznacz opcję "Zabezpiecz formularze w sklepie używając reCAPTCHA" jako aktywną: Po zaznaczeniu na "TAK" rozwinie się szereg opcji, między innymi Aktywuj w formularzach --> możesz wybrać, które formularze w sklepie chcesz zabezpieczyć. Ostatnia opcja na liście to komentarze bloga - zaznacz ten checkbox i zapisz ustawienia. Podaję też link do artykułu pomocy, w którym opisane jest, w jaki sposób wygenerować klucze dla reCAPTCHA: https://www.shoper.pl/help/artykul/formularz-recaptcha/
  5. Zapraszam wszystkich chętnych na kolejne warsztaty! W najbliższych dniach możesz uczestniczyć w dwóch szkoleniach: Menedżer reklam na Facebooku Ze szkolenia dowiesz się: - jakie różnice są między mechanizmem Promuj post i Menedżerem reklam, - jakie są dostępne cele reklamowe i czym się charakteryzują oraz jak budować lejek sprzedażowy, - jakie opcje udostępnia zestaw reklam i kreacja reklamowa, - poznasz praktyczne wskazówki związane z ustawianiem reklamy na Facebooku. 📆 Zapraszam w najbliższy piątek , 22 marca o godz. 10:00 oraz środę, 27 marca o godz. 16:30. Planowany czas szkolenia to półtorej godziny. Zapisy do webinara już otwarte! Skąd bierze się ruch i klienci w sklepie? Ze szkolenia dowiesz się między innymi: - jakie są główne źródła ruchu w sklepie, - dlaczego bez ruchu nie będzie sprzedaży, - czym jest konwersja, - poznasz praktyczne przykłady z konkretnych branż. 📆 Szkolenie odbędzie się we wtorek, 26 marca 2019, o godz. 16:30 oraz czwartek, 28 marca 2019 o godz. 10:00. Zarezerwujcie sobie 1,5 godziny. Zapisz się, nie zwlekaj!
  6. Joanna Worona

    Błąd w szablonie widoku

    W tej sytuacji zalecam kontakt z Działem Obsługi Klienta - nie mam gotowej odpowiedzi na Twoje pytanie, ponieważ błąd trzeba przeanalizować bezpośrednio w Twoim sklepie z logami błędów. Jest również kwestia asysty - możesz jeszcze z niej skorzystać, z możliwością zakupu na czas pozostały do stycznia 2020 (cena będzie wyliczona proporcjonalnie do pozostałego czasu). Bez aktywnej asysty nie będziesz miał możliwości uzyskania wsparcia technicznego.
  7. Joanna Worona

    FIltry na podstronach producentów

    Atrybuty można wyświetlić tylko w produkcie, a filtr "opcje przeglądania" tylko na kategorii produktu.
  8. Joanna Worona

    Przyspieszenie komunikacji z baselinkerem

    Przyjmuję sugestię - dziękuję za zgłoszenie.
  9. Joanna Worona

    Warianty produktów: paleta kolorów

    Wprowadzenie nazwy koloru będzie wymagało przeprojektowania, ponieważ obecnie nie ma na nią miejsca, dlatego też potraktuję Twoje pytanie jako sugestię (oczywiście jednocześnie ją zgłaszam) i przeniosę temat do sugestii.
  10. Joanna Worona

    nowe promocja na produkt z wariantami

    Z informacji, jakie mam na dziś, nie pracujemy nad taką funkcjonalnością.
  11. Joanna Worona

    Przyjazne adresy URL

    Autor: Webcoders Przyjazne adresy URL produktów i kategorii umożliwiają osiągnięcie lepszej pozycji w wynikach wyszukiwania Google i w innych wyszukiwarkach internetowych. Zawierają słowa kluczowe, co pomaga algorytmom wyszukiwarek skategoryzować stronę i uznać ją jako wartościową. Ponadto pozwalają robotom łatwiej odnaleźć się w strukturze sklepu. Przejrzyste adresy to również wiadomość dla klienta, że "Strona jest wiarygodna". Przyjazne URL są również łatwe w zapamiętaniu i lepiej je można zaprezentować w social media - np. na Facebooku. Link do aplikacji: https://www.shoper.pl/aplikacje/przyjazne-adresy-url/ Pomoc: https://www.shoper.pl/help/artykul/aplikacja-przyjazne-adresy-url/ Cena: abonament 390 zł / rok
  12. Autor: KiD Całkowicie nowy intergrator z WAPRO Mag (znanym wcześniej jako WF-Mag). Multi Integrator to uniwersalne oprogramowanie opracowane przez firmę KiD, za pomocą którego można połączyć program do gospodarki magazynowej i sprzedaży WAPRO MAG (wcześniej WF-Mag) ze sklepami na platformie Shoper. Otrzymanie wersji próbnej jest możliwe po skontaktowaniu z producentem: https://wf-mag.com.pl/info/6-multintegrator Link do aplikacji: https://www.shoper.pl/aplikacje/multi-integrator-integracja-z-wapro-mag/ Pomoc: https://www.shoper.pl/help/artykul/aplikacja-multi-integrator/ Cena: abonament 699 zł / rok
  13. Joanna Worona

    Brak opisu producenta

    Problem z opisem producenta występuje z powodu modyfikacji skórki. Na oryginalnej skórce wyświetla się prawidłowo: Zrzut ekranu opisu producenta na oryginalnej skórce sklepu
  14. Joanna Worona

    Sklep w wersji DE

    Możesz zrobić na tym samym sklepie nową wersję językową z niemiecką domeną, ale jeżeli chciałbyś korzystać z produktów, które już masz w sklepie (czyli z jednego, wspólnego dla różnych języków magazynu), to ich cena będzie przeliczana z waluty głównej (nie będzie możliwości wpisania nowej ceny). Dostawy będziesz mógł ustawić zgodnie z warunkami niemieckiego rynku. Gdybyś chciał pod niemiecką domeną sprzedawać produkty w innych cenach, trzeba będzie asortyment wprowadzić na nowo. https://www.shoper.pl/help/artykul/jak-poprawnie-skonfigurowac-dodatkowa-wersje-jezykowa/
  15. Dziękuję za zgłoszenie - sugestię już przekazałam do działu rozwoju.
×

Drogi użytkowniku,

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.