Skocz do zawartości

CezaryGM

Użytkownik
  • Zawartość

    14
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O CezaryGM

  • Ranga
    Użytkownik

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. CezaryGM

    Zniżka procentowa na promocje

    podbijam temat brakuje opcji ustawiania promocji dla wariantu
  2. CezaryGM

    Wiadomości e-mail - dodatkowy znacznik

    podbijam temat, również przydałaby się nam funkcja wykorzystania uwag publicznych do wiadomości email, potrzebne do wysyłania linka do faktury po zmianie statusu czy jest jakiś znacznik którym w wiadomości email możemy odnieść się do tego pola?
  3. CezaryGM

    Zmiany na forum

    Czy możecie stworzyć kategorie/podkategorie dotyczącą waszych innych produktów, np favato ?
  4. CezaryGM

    Zdjęcie prowadzące do strony

    a jak przejdziesz do kodu źródłowego to jest jako znacznik a href ?
  5. Dziękuję, jedno zgłoszenie prawdopodobnie zostało rozwiązane, oczywiście będziemy monitorować, ponoć naprawione Byliśmy na Saasie, niestety z racji chęci większych modyfikacji przesiadliśmy się też na samodzielną, porobione wiele modyfikacji, zakupiono wiele wtyczek firm zewnętrznych i teraz trzeba będzie wracać z powrotem na Saas i kupować wszystko od nowa. By the way na Saasie niewiele lepiej sklep chodził, a podejście do rozwiązywania problemów podobne, no ale zobaczymy co się zmieni i co zostanie zaproponowane, miejmy nadzieję, że będzie lepiej
  6. okej przy uruchomieniu zawsze jest spoko, gorzej później 1,5 miesiąca, na udzielenie info o niemożności wklejenia listu przewozowego do zamówień to raczej wystarczająco dużo czasu :)
  7. Jak ty to zrobiłeś, ja dalej czekam odkąd napisałem wątek, też licencja samodzielna, parę dni temu otrzymałem tylko potwierdzenie że dalej pracują na problemem i cisza
  8. Dziękuje, czekamy na opinie innych userów
  9. Podzielcie się ile u was wynosi czas odpowiedzi na zgłoszenie i "analizę problemu" ? U mnie w dwóch zgłoszeniach to już 33 dni
  10. Fajnie że w którejś z aktualizacji wpadła poprawka, że czas realizacji nie uwzględnia weekendów, ale przydałoby się się jeszcze uwzględnienie ważniejszej kwestii - czas realizacji powinien być liczony od momentu wpłynięcia płatności lub potwierdzenia pobrania. Na ten moment, jeśli klient złoży zamówienie, a nie zapłaci przez dłuższy czas, powoduje, że zamówienia wyskakują w pulpicie jako przeterminowane, choć tak nie jest bo nie zapłacił. W praktyce powiadomienia są niepraktyczne i niefunkcjonalne, a nawet wprowadzają w błąd. Nie muszę w pulpicie mieć informacji o przeterminowaniu niezapłaconych zamówień, bo wystarczy na to status oczekiwanie na zapłatę. Oczywiście można ręcznie zmieniać daty, ale jest to czasochłonne, przy dużej ilości zamówień, praktycznie niewykonalne, aby wszystko wyprostować jak należy 🤔
  11. Witam czy jest możliwośc ustawienia, aby opinie o produkcie wyświetlały się od najnowszych u góry listy, a nie na odwrót tak jak jest teraz?
×

Drogi użytkowniku,

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.