Jump to content

CezaryGM

Members
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About CezaryGM

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pytanie jak w temacie Jak włączyć captcha na komentarzach bloga?
  2. z gabarytami ciężko to obejść jeśli są warianty więc lipa, próbujemy to obejść skryptami które wklejamy w integracjach, ale pojawia się wtedy inny problem, gdy takich skryptów jest dużo wklejonych sklep spowalnia, wszystkie strony ładują się powoli, licencja samodzielna Niby z pola integracji można korzystać, ale kosztem spowolnienia, kiepsko jak na tak popularną platformę
  3. Witam mam pytanie czy macie pomysł na sumowanie kosztów wysyłek, chodzi o to że część produktów mamy koszt wysyłki 36,90, a część produktów wysyłka 20, 40 lub 60 zł w zależności od tego jak długi element zakupi klient bo to są listwy docinane na wymiar. Chcemy aby koszt wysyłki tak liczony ponieważ jesteśmy sklepem który działa na zasadzie dropshipping, pierwszy produkt wysyłany jest z innej lokalizacji niż drugi przez co chcemy aby koszty wysyłki sumowały się. Na tą chwilę mamy to tak ustawione że nie da się zamówić tych dwóch produktów razem trzeba rozbijać na dwa osobne zamówienia, co jest kłopotliwe dla klientów. A chcielibyśmy w takiej sytuacji żeby koszt wysyłki był sumowany, czyli koszt wysyłki pierwszego produktu 36,90 dodawał się do kosztu wysyłki listw za 20zł razem 56,90 Ma ktoś pomysł jak to ogarnąć? 😁 PS. dodam że takich zależności i wysyłek z różnych miejsc jest więcej
  4. podbijam temat brakuje opcji ustawiania promocji dla wariantu
  5. podbijam temat, również przydałaby się nam funkcja wykorzystania uwag publicznych do wiadomości email, potrzebne do wysyłania linka do faktury po zmianie statusu czy jest jakiś znacznik którym w wiadomości email możemy odnieść się do tego pola?
  6. Czy możecie stworzyć kategorie/podkategorie dotyczącą waszych innych produktów, np favato ?
  7. a jak przejdziesz do kodu źródłowego to jest jako znacznik a href ?
  8. Dziękuję, jedno zgłoszenie prawdopodobnie zostało rozwiązane, oczywiście będziemy monitorować, ponoć naprawione Byliśmy na Saasie, niestety z racji chęci większych modyfikacji przesiadliśmy się też na samodzielną, porobione wiele modyfikacji, zakupiono wiele wtyczek firm zewnętrznych i teraz trzeba będzie wracać z powrotem na Saas i kupować wszystko od nowa. By the way na Saasie niewiele lepiej sklep chodził, a podejście do rozwiązywania problemów podobne, no ale zobaczymy co się zmieni i co zostanie zaproponowane, miejmy nadzieję, że będzie lepiej
  9. okej przy uruchomieniu zawsze jest spoko, gorzej później 1,5 miesiąca, na udzielenie info o niemożności wklejenia listu przewozowego do zamówień to raczej wystarczająco dużo czasu :)
  10. Jak ty to zrobiłeś, ja dalej czekam odkąd napisałem wątek, też licencja samodzielna, parę dni temu otrzymałem tylko potwierdzenie że dalej pracują na problemem i cisza
  11. Podzielcie się ile u was wynosi czas odpowiedzi na zgłoszenie i "analizę problemu" ? U mnie w dwóch zgłoszeniach to już 33 dni
  12. Fajnie że w którejś z aktualizacji wpadła poprawka, że czas realizacji nie uwzględnia weekendów, ale przydałoby się się jeszcze uwzględnienie ważniejszej kwestii - czas realizacji powinien być liczony od momentu wpłynięcia płatności lub potwierdzenia pobrania. Na ten moment, jeśli klient złoży zamówienie, a nie zapłaci przez dłuższy czas, powoduje, że zamówienia wyskakują w pulpicie jako przeterminowane, choć tak nie jest bo nie zapłacił. W praktyce powiadomienia są niepraktyczne i niefunkcjonalne, a nawet wprowadzają w błąd. Nie muszę w pulpicie mieć informacji o przeterminowaniu niezapłaconych zamówień, bo wystarczy na to status oczekiwanie na zapłatę. Oczywiście można ręcznie zmieniać daty, ale jest to czasochłonne, przy dużej ilości zamówień, praktycznie niewykonalne, aby wszystko wyprostować jak należy 🤔
  13. Nie ma co tu załączać screenów, też mamy ten problem, po prostu przy wysyłce oznaczonej jako pobranie, przydałaby się funkcja wyłączenia wysyłki proformy
  14. Witam czy jest możliwośc ustawienia, aby opinie o produkcie wyświetlały się od najnowszych u góry listy, a nie na odwrót tak jak jest teraz?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.