Skocz do zawartości

Karvan

Użytkownik
  • Zawartość

    55
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Days Won

    1

Karvan last won the day on December 4 2018

Karvan had the most liked content!

Reputacja

1 Neutralna

O Karvan

  • Ranga
    Zaawansowany

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Karvan

    FB Pixel - nie działa

    Dzień dobry, kilka miesięcy temu dodałem FB Pixel za pomocą aplikacji Facebook Dynamic Ads. Manager reklam pokazuje, że Pixel działa prawidłowo. Okazało się jednak, że tylko wyświetlenie zawartości mam na zielono. Wszystko inne (chociaż ten sam Pixel) jest na czerwono. zależy mi na zliczaniu wejść do koszyka. Jak to ustawić? Mam oczywiście kod do wstawanie ręcznie (z pominięciem aplikacji), ale na Shoperze nie da się go wstawić.
  2. Dzień dobry, chciałbym tylko powiedzieć, że Państwa podejście do klienta "250 zł za każdą drobną zmianę" , zachłanność na pieniądze, wątpliwej jakości lub nie działające aplikacje spowodowały, że na pewno nie będą z Państwem kontynuować współpracy. Czarę goryczy przelało to, że aplikacje do integracji, które nie będą działać przez dwa tygodnie z winy hurtowni nie mogły zostać zamrożone na ten czas. Moja propozycja: dbajcie o zachowanie klienta, a nie tylko jego pozyskanie.
  3. Karvan

    Kod formularza FreshMail

    A wstawienie kodu wg. instrukcji powoduje, że strona się nie wczytuje.
  4. Karvan

    Kod formularza FreshMail

    Ale ta apka tylko przesyła listę subskrybentów
  5. Karvan

    Kod formularza FreshMail

    Dzień dobry, chcę umieścić kod formularza (popup) z zapisaniem się do newslettera z Freshmail. Gdzie umieścić otrzymany kod? Przykładowy kod otrzymany z FreshMail
  6. Ale jaki link dodać do banera, by klient mógł się zapisać? Czy to w ogóle możliwe?
  7. Jesteś bardziej pomocny niż BOK Shopera
  8. Dzień dobry, chcę ustawić popup z informacją, że po zapisaniu się do newslettera otrzyma się rabat. Popup za pomocą aplikacji zewnętrznej, ale nie wiem, jak włączyć opcję newslettera i przydzielenie rabatu za zapisanie się. Jak to zrobić?
  9. Dzień dobry, istnieje taka opcja, że dla klientów, którzy się zarejestrują zostanie przyznany rabat. W ustawieniach mam, że do rejestracji wymagane jest potwierdzenie, mimo to rabat przyznawany jest klientom, którzy nie potwierdzą rejestracji. Czy da się ustawić wymóg, aby rabat został przyznany tylko w pełni zarejestrowanym użytkownikom?
  10. Karvan

    Boczne menu podkategorii

    Już wiem, po prostu trzeba dodać menu w liście produktów.
  11. Karvan

    Boczne menu podkategorii

    Mam kategorie główna i podkategorie na sklepie. Czy istnieje możliwość, aby po wejściu do kategorii głównej pojawiło się drugie menu z podkategoriami w pasku bocznym? Znacznie ułatwiłoby to nawigację po sklepie. Mniej więcej coś takiego jak w załączniku? Za dopłatą lub jaki szablon.
  12. Karvan

    Konfiguracja Opineo

    Chcę zintegrować sklep z platformą Opineo (w tym celu korzystam z wbudowanej integracji). Niestety żadne zamówienia nie wpływają do serwisu. BOK opineo zasugerował kontakt z Shoper, aby upewnić się, że zapytanie zawiera informację o możliwości wprowadzenia skryptu do automatycznej wysyłki zaproszeń. Czy tak jest? Czy konfiguracja wymaga dalszych ustawień po dodaniu loginu i hasła?
  13. W eksporcie produktów brakuje tak ważnej informacji jak to, w których dodatkowych kategoriach dany produkt się znajduje. W tej chwili trzeba się przez wszystkie produkty przekrzykiwać, aby dodać je do wspólnej kategorii dodatkowej. W moim przypadku codziennie następuje aktualizacja produktów, dla przykładu wczoraj było na stanie 4 tys produktów, dzisiaj 500. Wiele produktów znajduje się w kilku kategoriach. Dlatego codzienne sprawdzanie, aby nowe produkty przydzielić do dodatkowych kategorii jest niemożliwe. Eskort produktów i informacje o tych kategoriach pozwoliło by na znacznie przyśpieszenie przydzielenie nowych produktów do dodatkowych kategorii (wystarczyło by je odfiltrować). Przy okazji fajnie by było, gdyby taki plik (w excelu, csv) można było zedytować/przydzielić dodatkowe kategorie (istniejące na sklepie), dzięki czemu aktualizacja produktów do kategorii była
  14. Dzień dobry Przydzielam teraz ręcznie dodatkowe kategorie do produktów. Czy istnieje sposób, aby wyeksportować wszystkie produkty w pliku z informacją, w których się znajduje kategoriach dodatkowych? W eksporcie pokazuje tylko kategorie główną.
×

Drogi użytkowniku,

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.