Jump to content

FitnessHome

Members
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About FitnessHome

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Znika, przy dodaniu spacji div zostaje, tyle że zdjęcie dalej się nie wyświetla - https://fitness-home.pl/ - drugi slider (Posture)
  2. Dzięki, choć mam też problem z dodaniem diva (chciałbym je w sliderze zrobić), przy zapisaniu kodu z divem, po prostu kod znika (mam wyłączone czyszczenie html). Próbowałem już różnych metod, zamiast div np. p, ale nigdy zdjęcia nie wyświetla.
  3. FitnessHome

    Lazy Load?

    Witam, ktoś już próbował stosować lazy-load zdjęć w Shoperze? Nie wiem jak się za to zabrać, zacznijmy od tego że muszę mieć zdjęcie w postaci data-src (a nie src) - czego Shoper nie obsługuje (chyba?).
  4. Asystę miałem 2 lata i przez 2 lata aktualizacji błąd dalej występował. Zrezygnowałem, ponieważ pomoc techniczna i czas na odpowiedź wynosi czasami po kilka(naście) dni, nawet z prostą sprawą, dlatego właśnie nie chcę zapłacić za coś co mi jest zbędne, chcę tylko naprawić ten błąd.
  5. Czyli albo zapłacę 800 zł za asystę, albo będę płacił co miesiąc nie wiem za co, tylko po to żeby usunąć błąd, który nie jest z mojej winy. Wydawało mi się że kupowałem działający sklep.
  6. .shop_index .floatcenterwrap.row { display: none; } do css?
  7. W takim razie proponuję zrobić pozew zbiorowy i zrobić fajny wpis na Wykopie, jak to traktują klientów, już nie wspomnę o wszystkich modułach za które zapłaciłem i nagle będą traciły ważność, jeżeli nie przejdę na abonament, czy to nie jest jakaś forma szantażu?
  8. Napisałem, 2 tygodnie temu, żadnego odzewu. Shoper ma totalnie w d***e klientów z licencją samodzielną, będziemy zmuszeni skierować sprawę do naszego prawnika za sprzedaż "niepełnowartościowego" produktu (bo co nam po sklepie, gdzie klient nie może zrobić zakupów).
  9. Witam, mam pytanie odnośnie Shopera 5.8.22 na licencji samodzielnej, zdarza się to bardzo rzadko (tak myślę), ale jednak - klient przy wpisywaniu kodu pocztowego (przy składaniu zamówienia) ma ramkę z kodem pocztym podświetloną na żółto i nie da się wpisać tego kodu, co za tym idzie - nie może przejść dalej. Ktoś miał taki problem może? Nie wiem jak to zweryfikować, bo u mnie na wszystkich komputerach działa prawidłowo. Pozdrawiam
  10. Skan będę miał dostępny, czy może Pani polecić firmę, która zajmuje się czyszczeniem Shopera? Pozdrawiam.
  11. Witam, mamy problem ze sklepem, nie wczytuje się .js (widoczne na zdj), w folderze skins/user/rwd_shoper_1/cache pojawił się plik ODoxOjA6cGxfUEw6MDoxOm1haW4tanE6MzI4OjUuOC4yMg.js.VIRUS - nie da się go pobrać, przy próbie usunięcia, pojawia się ponownie. Jakieś pomysł?
  12. Witam, chciałbym dodać krótką informację po wybraniu danego wariantu (są 4 warianty które potrzebują wyjaśnienia), ma to działać tak jak nasz leasing na stronie - https://fitness-home.pl/pl/p/ADIDAS-WALEK-ROLLER-PIANKOWY-FITNESS-CROSSFIT-ADAC/3009 - gdy wpiszemy 3 sztuki - pojawia się przycisk leasingowy, dokładnie w tym miejscu (nad przyciskiem) potrzebowałbym taki opis (4 różne opisy przypisane do 4 różnych wariantów). Pomoże ktoś? Pozdrawiam.
  13. No ok to czekamy, jednak interesuje mnie tylko automatyczne sortowanie produktów np. wg. dostępności, klienci i tak nie będą tego zmieniali manualnie (mamy po prostu za dużo produktów z zerowym stanem, które pojawiają się na pierwszych stronach kategorii, a ręczne ustawianie priorytetów mija się z celem).
  14. Witam, może ktoś by pomógł z ukryciem wszystkich towarów z zerową ilością (nie chodzi mi o wyłączenie produktów) na liście w kategorii (wtedy klient z linkiem do produktu będzie mógł na niego wejść). Dzięki.
  15. Przejrzałem całe forum, post z sortowaniem produktów pojawia się jakieś 50 razy i w dalszym ciągu nie ma żadnej zmiany. Najbardziej zależy mi na sortowaniu po dostępności/ilości (te z najmniejszą ilością - bądź zerową - na samym końcu).
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.