Skocz do zawartości

Maciek Brand Active

Reseller
  • Zawartość

    2
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Maciek Brand Active

  • Ranga
    Reseller

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Maciek Brand Active

    Opisy produktów

    Myślę, że przy kilkudziesięciu wzorach trudno będzie napisać do każdego produktu unikalny opis, zatem proponuję następujące rozwiązanie: Stwórz 2 wersje opisu. Niech oba będą dobre jakościowo, ale inaczej napisane: Mogą się składać np. z: Wstęp - produkt jako odpowiedź na potrzebę klienta. Są jakieś powody dla których klient chce kupić ten produkt, znajdź je i powiedz, że Ty te potrzeby spełnisz. Opis produktu. Zaprezentuj produkt i jego poszczególne cechy podkreślając korzyści dla klienta wynikające z tych cech. Opisz w 1-2 zdaniach wzór. Dane techniczne - może być w formie wypunktowania lub tabelki na koniec krótka zachęta do zakupu lub zobaczenia innych wzorów Mając 2 wersje opisu jedną z nich wstawiasz do np. najpopularniejszego wzoru w Twojej ofercie, drugą do wszystkich pozostałych. Dobrze by było, gdybyś w tych pozostałych modyfikował chociaż 1 lub 2 zdania, np. na temat wzoru który jest na produkcie (żeby nie był to w 100% duplikat). Im więcej modyfikacji tym lepiej Niech na każdej karcie produktowej będzie linkowanie do innych wzorów. Jest szansa, że Google uzna Twój unikatowy opis za bardzo dobry i wyświetli jego stronę wyżej w wynikach wyszukiwania. Klient trafi do Twojego sklepu i nawet jeśli nie spodoba mu się ten konkretny wzór, to może poszukać wśród innych innych, które podlinkowałeś
  2. Maciek Brand Active

    Opisy produktów

    Cześć nazywam się Maciek Wojciechowski, od około 1,5 roku współtworzę agencję e-commerce Brand Active na stanowisku e-commerce managera. Do moich zadań należy między innymi opracowywanie strategii i planów marketingowych dla sklepów internetowych oraz nadzór nad realizacją zadań naszego zespołu specjalistów. Od ponad 9 lat związany jestem z marketingiem, pracowałem dla międzynarodowych korporacji oraz małych, lokalnych firm z mikrobudżetem. Poznałem wiele branż, zrealizowałem sporo różnorodnych projektów, a zdobyte doświadczenie wykorzystuję teraz w e-commerce. Poświęcam dużo uwagi User Experience, SEO oraz budowaniu marki. Staram się, aby sklepy, z którymi mam przyjemność pracować, były proste w obsłudze, dobrze wypozycjonowane i łatwo zapadające w pamięć. Ogromną satysfakcję sprawiają mi nie tylko rosnące słupki sprzedaży, ale też wiadomość od klientów naszych klientów, w których chwalą, dziękują i polecają. Z chęcią odpowiem na pytania dotyczące opisów w Waszych sklepach, co i jak pisać, aby klient był zadowolony i robot google dał okejkę.
×

Drogi użytkowniku,

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.