Skocz do zawartości

info@skandynawskieuchwyty.

Użytkownik
  • Zawartość

    8
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O info@skandynawskieuchwyty.

  • Ranga
    Początkujący

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. info@skandynawskieuchwyty.

    Zero sprzedaży przez FB, tak bo sklep nie jest sklepem tylko przegladarka

    Super, dziekuje bardzo rewelacja. Szkode ze nie ma automatycznej integracji no ale dobrze ze mozna to chociaz manualnie zrobic. Przetestuje zobaczymy jaki bedzie efekt.
  2. info@skandynawskieuchwyty.

    Oznaczania produktów na Instagramie

    Generlanie powinno byc to wszystko stworzone wedlug standardow integracji jaka oferuje FB i instagram zeby to prawidlowo dzialalo.
  3. info@skandynawskieuchwyty.

    Zero sprzedaży przez FB, tak bo sklep nie jest sklepem tylko przegladarka

    Kolejna rzecza jaka widze to ze sklep faktycznie jest tylko zwyklym iframe w FB, nie ma pelnej integracji tak jak mialem z shopify gdzie produkty potem byly dostepne na Instagramie. Dlaczego tak jest i jak to rozwiazac?
  4. info@skandynawskieuchwyty.

    SKANDYNAWSKI DESIGN - skandynawskieuchwyty.pl

    Zapraszamy do naszego sklepu, szukamy nowych partnerow. https://skandynawskieuchwyty.pl https://www.facebook.com/skandynawskieuchwyty/ Nasza działalność to owoc zamiłowania do skandynawskiego designu oraz naturalnych, pięknych i funkcjonalnych produktów. Oferujemy Państwu detale nadające aranżacjom wnętrz wysublimowanego stylu. Prezentowane przez nas produkty są nie tylko piękne, ale również praktyczne, trwałe i solidne. Wierzymy w to, że siła pięknych wnętrz tkwi w jego dobrze dobranych akcentach przyciągających wzrok. Cel naszej działalności jest bardzo prosty. Chcemy dostarczyć Państwu produkty najwyższej jakości wybrane z szerokiego portofolio artykułów, dlatego stale wzbogacamy nasze katalogi oraz poszerzamy bazę dostawców. Nasz zespół dba o płynny proces wybierania, zamawiania oraz dostarczania produktów. Staramy się, aby wybór uchwytów, gałek oraz innych dodatków upiększających wnętrza był prosty i przyjemny. Współpracujemy z biurami projektowymi oraz małymi studiami wnętrzarskimi wsłuchując się w ich potrzeby i gust. Nasz zespół nieustannie poszukuje nowych, niszowych producentów wyjątkowych dodatków designerskich. Pragniemy pozostać marką wywierającą wpływ na obecne trendy w projektowaniu wnętrz. Marzymy o nieograniczonych możliwościach względem oczekiwań naszych klientów.
  5. info@skandynawskieuchwyty.

    Oznaczania produktów na Instagramie

    Witam. No wlasnie mega ciekawa opcja, uzywalem ja w Shopify, a na shoperze mimo prawidlowej konfiguracji nie wyswietlaja mi sie produkty w instagram. Pokazuje polaczenie do sklepu i 0 produktow dostepnych mimo ze sklep jest prawidlowo skonfigurowany...
  6. info@skandynawskieuchwyty.

    Zero sprzedaży przez FB, tak bo sklep nie jest sklepem tylko przegladarka

    Dziękuję za pomoc! Cieszę się że jednak udało się to rozwiązać.
  7. info@skandynawskieuchwyty.

    Zero sprzedaży przez FB, tak bo sklep nie jest sklepem tylko przegladarka

    Tak, jest to bardzo satysfakcjonująca odpowiedz. Gratulacje, czas na analizę mieliście w dniu zgłoszenia teraz już 3 tygodnie mija a prosty błąd jest nie obsłużony, w sensie zero tymczasowego rozwiązania żeby zabezpieczyć problem. No ale przecież sklep na FB to nie wasz piorytet.
  8. Platforma Shoper sprzedawana jest jako sklep internetowy oraz sklep na Facebooku. Jeśli zastanawiają się Państwo dlaczego nie ma sprzedaży przez FB i o błędzie nawet Shoper nie wiedział a jak się dowiedział nie raczył poinformować klientów/właścicieli sklepów. Platforma Shoper uważa że to nie jest problem i ich core biznes. Uważa że klienci którzy spędzają kilkanaście minut zbierając rzeczy do koszyka żeby potem otrzymać błąd, error w platnosciac a wiadomo jak płatności to bardzo wrażliwy temat mogą poprostu tak miec. Automatycznie się traci klienta, jest to sprawa zaufania. Menadżer Shopera informuje że to nie jest piorytet dla nich i to tylko moj własny pogląd na tą sprawę jak również nikt wcześniej tego nie zgłosił więc jak ważny to jest problem ze preferowane płatności Shoper nie działają? Sprawę oczywiście zwalają na Facebooka... Odpowiedz z działu premium po ponad tygodniu oczekiwania: Panie Wojciechu, Wracam z informacją odnośnie płatności : Odnośnie Pana zgłoszenia dotyczącego błędu przy płatnościach to nie można płacić poprzez Płatności Shoper na Facebooku, ze względów bezpieczeństwa. Na Facebooku uruchamia się iframe ze sklepem, w celu ochrony kupującego ( i jego danych tj. konta bankowego) Blue Media blokuje payment walla. Pozdrawiam Wojciech
×

Drogi użytkowniku,

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.