Skocz do zawartości

Manticore

Użytkownik
  • Zawartość

    211
  • Dołączył

  • Ostatnio

    Nigdy

Reputacja

1 Neutralna

O Manticore

  • Ranga
    Zaawansowany
  1. Manticore

    nowe Integracja z ebay

    czy integracja z ebay będzie w końcu dostępna?
  2. Manticore

    rozwiązane Różne cenniki

    czy rozwiązanie zakłada definiowanie różnych cen dla różnych walut dla produktu?
  3. Manticore

    nowe Integracja z ebay

    czy ta integracja jest w ogóle brana pod uwagę? również jestem bardzo zainteresowany
  4. Manticore

    rozwiązane Różne cenniki

    W sklepie bardzo przydatna byłaby możliwość definiowania różnych cen dla konkretnego produktu, na zasadzie innej ceny dla danej waluty , innej ceny netto i brutto etc. W tej chwili ceny w Shoper skonstruowane są bardzo nieelastycznie
  5. Manticore

    nowe Koszt dostawy na karcie produktu

    waluty są integralną częścią tego systemu czy ktoś ich używa czy nie. Jakaś ich obsługa w tym kontekście i tak musiałaby być zaimplementowana. A swoją drogą życzę wszystkim sprzedającym jedynie na terytorium RP aby kiedyś te waluty im się przydały ;)
  6. Manticore

    nowe Koszt dostawy na karcie produktu

    projektując tak ważną funkcjonalność dobrze byłoby wziąć pod uwagę wszystkich klientów posiadających Shoper.
  7. Manticore

    nowe Koszt dostawy na karcie produktu

    to jest proste do wykonania ale tylko w przypadku klientów z Polski. Gdy wchodzi świat sprawa się komplikuje, bo aplikacja musiałaby wiedzieć skąd jest osoba wyświetlająca produkt aby zaaplikować właściwy koszt wysyłki (który różni się dla stref) kolejna komplikacja - kraj zamieszkania może być różny od kraju wysyłki w związku z czym nawet pokazywanie kosztów dostawy tylko klientom zarejestrowanym i zalogowanym może być mylące wydaje mi się jednak że można byłoby koszt dostawy pokazywać, ale przy języku innym niż polski dać dropdown : choose shipment country to check the shipment cost for this item przy disclaimerze że koszt jest zależny od wagi i może się zmienić gdy dodamy większą ilość przedmiotów do koszyka
  8. to już jest możliwe. Wystarczy dodać kilka dostaw, przypisać do nich różne ceny wysyłek i różne kraje (ja się opieram na strefach wg poczty polskiej)
  9. Aktualnie produkt wraca do magazynu dopiero, gdy zamówienie usuniemy. W ten sposób tracimy historię zamówień. Czy anulowanie zamówienia mogłoby mieć ten sam skutek - tzn zwrot produktów z zamówienia do magazynu? Wówczas mamy całą historię zamówień przy automatycznym zachowaniu aktualnych stanów magazynowych.
  10. O ile w przypadku zamówień wysyłanych do Polski sprawa jest dość prosta (dla każdego typu dostawy definiujemy jeden adres do śledzenia), to w przypadku zamówień wysyłanych poza granice Polski sprawa się komplikuje - ponieważ przesyłki zagraniczne dostarczane są przez pocztę działającą na terenie kraju adresata. Na chwilę obecną obszedłem to tak, że stworzyłem podstronę w sklepie gdzie wkleiłem przetłumaczone strony http://www.poczta-polska.pl/Uslugi/?U=DlaCiebie&DC=ListyZagr&LZ=Sledzenie oraz http://www.pocztex.pl/sledzenie-przesylek.php i podałem link do tej strony w polu 'Adres śledzenia przesyłki' każdego typu dostawy zagranicznej. Jest to jednak rozwiązanie bardzo user-unfriendly ponieważ zmusza klienta do szukania czegoś gdzieś na kolejnych podstronach (o jeden klik za dużo), ponadto nie uwzględnia zmian wprowadzanych przez Pocztę Polską na w/w stronach, co może skutkować 404 lub przekierowaniem do niewłaściwej strony trackingu. Dlatego idealnie by było, gdyby Shoper sam podawał właściwy adres do śledzenia przesyłki w zależności od kraju adresata oraz danych publikowanych przez Pocztę Polską na swoich stronach. Jeśli danego kraju nie ma na liście, w e-mailu szła by informacja 'tracking unavailable for your country'.
×

Drogi użytkowniku,

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.