Jump to content

Manticore

Members
  • Content Count

    211
  • Joined

  • Last visited

    Never

Community Reputation

1 Neutral

About Manticore

  • Rank
    Advanced Member
  1. czy integracja z ebay będzie w końcu dostępna?
  2. czy rozwiązanie zakłada definiowanie różnych cen dla różnych walut dla produktu?
  3. to proste, przy tworzeniu przesyłki adres walidowany jest przez enadawcę po api a przy składaniu zamówienia nie jest w ogóle jeśli chodzi o istnienie nr domu/mieszkania
  4. czy ta integracja jest w ogóle brana pod uwagę? również jestem bardzo zainteresowany
  5. U nas również notorycznie klienci nie wpisują całego adresu. Coś przydałoby się z tym zrobić
  6. W sklepie bardzo przydatna byłaby możliwość definiowania różnych cen dla konkretnego produktu, na zasadzie innej ceny dla danej waluty , innej ceny netto i brutto etc. W tej chwili ceny w Shoper skonstruowane są bardzo nieelastycznie
  7. waluty są integralną częścią tego systemu czy ktoś ich używa czy nie. Jakaś ich obsługa w tym kontekście i tak musiałaby być zaimplementowana. A swoją drogą życzę wszystkim sprzedającym jedynie na terytorium RP aby kiedyś te waluty im się przydały ;)
  8. projektując tak ważną funkcjonalność dobrze byłoby wziąć pod uwagę wszystkich klientów posiadających Shoper.
  9. to jest proste do wykonania ale tylko w przypadku klientów z Polski. Gdy wchodzi świat sprawa się komplikuje, bo aplikacja musiałaby wiedzieć skąd jest osoba wyświetlająca produkt aby zaaplikować właściwy koszt wysyłki (który różni się dla stref) kolejna komplikacja - kraj zamieszkania może być różny od kraju wysyłki w związku z czym nawet pokazywanie kosztów dostawy tylko klientom zarejestrowanym i zalogowanym może być mylące wydaje mi się jednak że można byłoby koszt dostawy pokazywać, ale przy języku innym niż polski dać dropdown : choose shipment country to check the shipment cost for this item przy disclaimerze że koszt jest zależny od wagi i może się zmienić gdy dodamy większą ilość przedmiotów do koszyka
  10. to już jest możliwe. Wystarczy dodać kilka dostaw, przypisać do nich różne ceny wysyłek i różne kraje (ja się opieram na strefach wg poczty polskiej)
  11. Aktualnie produkt wraca do magazynu dopiero, gdy zamówienie usuniemy. W ten sposób tracimy historię zamówień. Czy anulowanie zamówienia mogłoby mieć ten sam skutek - tzn zwrot produktów z zamówienia do magazynu? Wówczas mamy całą historię zamówień przy automatycznym zachowaniu aktualnych stanów magazynowych.
  12. O ile w przypadku zamówień wysyłanych do Polski sprawa jest dość prosta (dla każdego typu dostawy definiujemy jeden adres do śledzenia), to w przypadku zamówień wysyłanych poza granice Polski sprawa się komplikuje - ponieważ przesyłki zagraniczne dostarczane są przez pocztę działającą na terenie kraju adresata. Na chwilę obecną obszedłem to tak, że stworzyłem podstronę w sklepie gdzie wkleiłem przetłumaczone strony http://www.poczta-polska.pl/Uslugi/?U=DlaCiebie&DC=ListyZagr&LZ=Sledzenie oraz http://www.pocztex.pl/sledzenie-przesylek.php i podałem link do tej strony w polu 'Adres śledzenia przesyłki' każdego typu dostawy zagranicznej. Jest to jednak rozwiązanie bardzo user-unfriendly ponieważ zmusza klienta do szukania czegoś gdzieś na kolejnych podstronach (o jeden klik za dużo), ponadto nie uwzględnia zmian wprowadzanych przez Pocztę Polską na w/w stronach, co może skutkować 404 lub przekierowaniem do niewłaściwej strony trackingu. Dlatego idealnie by było, gdyby Shoper sam podawał właściwy adres do śledzenia przesyłki w zależności od kraju adresata oraz danych publikowanych przez Pocztę Polską na swoich stronach. Jeśli danego kraju nie ma na liście, w e-mailu szła by informacja 'tracking unavailable for your country'.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.