Skocz do zawartości

SupraBIKE

Użytkownik
  • Zawartość

    27
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O SupraBIKE

  • Ranga
    Użytkownik

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. SupraBIKE

    nowe Działanie wyszukiwarki

    Dziś otrzymałem odpowiedź od Shoper, że żadne zmiany w wyszukiwarce nie są planowane na dzień dzisiejszy. No i podobno w testach takie rozwiązanie, jakie zaimplementowali wypadło im najlepiej. Tak się zastanawiam, czy testy nie były przypadkiem prowadzone przez przedszkolaków lub na sklepie z 50 produktami (każdy z innej branży).
  2. SupraBIKE

    nowe Działanie wyszukiwarki

    Masakra jakaś. Tyle lat czekania i z deszczu pod rynnę. Poproście może WebCoders'ów o zrobienie porządnej wyszukiwarki, a nie śmieciarki. Zrobią Wam porządny silnik oparty na 'Zaawansowanej wyszukiwarce'. Niestety w wersji abonamentowej nie da się z tego korzystać. Co z tego, że nawrzucaliście szmerów i bajerów, jak podstawowej funkcji ona nie spełnia przy wielofrazowym wyszukiwaniu. Nie uszczęśliwiajcie ludzi na siłę. Skoro podstawowym założeniem w zgłaszanych sugestiach od lat było wymuszenie występowania wszystkich słów występujących w nazwie, opisach, atrybutach itd. oraz ich dowolnej kolejności, to się to realizuje, a nie robi po swojemu. Chcecie, żeby zgłaszać sugestie, tylko nie wiem po kiego grzyba, skoro wiecie lepiej, co nam potrzebne.
  3. SupraBIKE

    nowe Działanie wyszukiwarki

    Sugestie dot. poprawy działania wyszukiwarki są już na forum od kilku lat, jednak nie mogą się doczekać rozwiązania, mimo, iż rozwiązanie tych sugestii powinno być priorytetowe. W podobnej sugestii, ktoś słusznie napisał, że wystarczy wprowadzić takie samo obostrzenie dla wyszukiwania po nazwie, kodzie, opisach, jak w przypadku wyszukiwania tylko po nazwie, czyli wymusić obecność wszystkich wpisanych słów, niezależnie od kolejności i miejsca ich występowania (nazwa, opisy, kod). Wystarczy zaimplementować rozwiązanie z wyszukiwania po samej nazwie - wymusić obecność wszystkich słów z wpisanej w wyszukiwarce frazy w nazwie, opisach i kodzie.
  4. SupraBIKE

    rozwiązane Różne cenniki

    Witam Pani Karolino, dziękuję za informację i potwierdzenie terminu, najważniejsze, że prace nad rozwiązaniem mają się już ku końcowi. Pozdrawiam i życzę wszystkim forumowiczom i pracownikom DreamCommerce samych sukcesów w życiu prywatnym i zawodowym w Nowym Roku 2015.
  5. SupraBIKE

    rozwiązane Różne cenniki

    Z informacji, które uzyskałem, podobno pracują nad rozwiązaniem, wstępnie planowane wprowadzenie różnych poziomów cen jest w 2015 roku, mam nadzieję, że tym razem dotrzymają słowa, bo 2 lata temu też otrzymałem odpowiedź, że w przyszłym roku i ten przyszły rok się przeciągnął na ponad dwa lata. Zamiast zajmować się innymi integracjami i rozwiązaniami, skupcie się Panowie z Shopera nad tą sugestią, bo gdyby głosy na TAK zsumować z identyczną sugestią, która ma już prawie 100 głosów, to byłaby najbardziej oczekiwanym rozwiązaniem. Jak na razie zostaje nam czekać i pracować na dwóch sklepach (jednej detalicznej i drugiej hurtowej). W jakichkolwiek problemach jesteście zawsze pomocni, dlatego póki co nie zmieniamy silnika sklepu. Może Panowie/Panie z Shoper udzielą oficjalnej informacji, czy i kiedy planowane jest wdrożenie rozwiązania z tej sugestii?
  6. SupraBIKE

    rozwiązane Różne cenniki

    Raczej nie w dalszym etapie, tylko od razu, bo inaczej przy kilku tysiącach pozycji wklepywanie czegokolwiek ręcznie jest absurdalnym pomysłem.
  7. SupraBIKE

    rozwiązane Różne cenniki

    Popieram pomysł w 100%, upominam się o to rozwiązanie od zeszłego roku. Ceny powinny być aktualizowane za pomocą Managera, żeby przypadkiem nie trzeba było ręcznie wstukiwać w każdej pozycji dodatkowej ceny dla różnych grup odbiorców.
  8. Zgadzam się z przedmówcami, wyszukiwarka zarówno w Panelu Administracyjnym, a co ważniejsze na stronie sklepu to koszmar. O ile w panelu administracyjnym można sobie z tym poradzić filtrując wyniki wyszukiwania, to wyświetlanie wyników wyszukiwania na stronie sklepu może Klientów przyprawić o mdłości. Dotyczy wyszukiwania na stronie sklepu: 1. wyszukiwanie w przypadku fraz 1-wyrazowych jest w miarę dobre 2. wyszukiwanie w przypadku fraz 2 lub kilku wyrazowych to porażka Moja sugestia odnośnie wyszukiwarki produktów na stronie sklepu: A)możliwość sortowania przez najbardziej trafne typy (obecnie jest tylko kolejność alfabetyczna i cena) B)kolejność wyświetlania wyników przy sortowania najbardziej trafionych wyszukań: 1. wyszukiwana fraza występuje dokładnie w nazwie produktu 2. wyszukiwana fraza występuje w nazwie produktu z uwzględnieniem minimalnych błędów wpisanej frazy 3. wyszukiwana fraza występuje w opisie produktu Przykład: fraza wyszukiwana - mis rozowy duzy (celowo nie użyłem polskich znaków) Kolejność wyświetlania wyników: 1. produkty zawierające w nazwie dokładnie 'mis rozowy duzy': 2. produkty zawierające w nazwie 'miś rozowy duzy', miś rózowy duzy', miś różowy duzy', 'miś różowy duży', mis rózowy duzy', itd. 3. produkty zawierające w nazwie fragment wyszukiwanej frazy 'mis rozowy', 'miś różowy', 'miś duży', 'mis duzy', 'duży różowy', 'duzy rózowy', 'miś', 'rozowy', 'duzy', itp. itd. 4. produkty zawierające w opisie dokładnie wyszukiwaną frazę lub jej pochodne i kombinacje
  9. SupraBIKE

    rozwiązane Różne cenniki

    Możliwość prezentacji przynajmniej dwóch poziomów cen. Domyślnie - detaliczna. Dla odbiorców hurtowych - np. ceny hurtowe Prowadząc sprzedaż hurtową byłaby możliwość przypisania do konta odbiorcy hurtowego poziomu cen hurtowych, które byłyby widoczne tylko po zalogowaniu. Domyślna prezentowana cena zostałaby detaliczna. Przykład: tworzymy grupę klientów ODBIORCY HURTOWI przypisujemy do grupy domyślny poziom prezentacji cen - ceny hurtowe Manager wysyła na stronę dwa poziomy cen - detaliczną i hurtową ogólnie widoczne są ceny detaliczne (zarówno dla Klientów dokonujących jednorazowego zakupu, jak i dla Klientów zalogowanych) dla odbiorców hurtowych przypisanych do grupy ODBIORCY HURTOWI widoczne są ceny hurtowe (oczywiście po zalogowaniu) Cały proces aktualizacji cen detalicznych i hurtowych oczywiście w pełni zautomatyzowany - z wykorzystaniem Shoper Managera. Dla firm prowadzących sprzedaż detaliczną i hurtową, oprogramowanie Shopera obecnie nie ułatwia sprzedaży hurtowej i odstaje pod tym względem od konkurencji. Wiele razy kontaktowałem się w tej sprawie z chłopakami z Shopera, jednak kończyło się tylko na obietnicach, że prace nad tym rozwiązaniem trwają. Jednak z tego co widzę wolą koncentrować się na nie wiadomo komu potrzebnych (z pewnością nie potrzebnych firmom chcących zwiększać sprzedaż) gadżetach jak np. integracje z podrzędnymi serwisami.
×

Drogi użytkowniku,

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.