Jump to content

SupraBIKE

Members
  • Content Count

    34
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

SupraBIKE last won the day on March 25

SupraBIKE had the most liked content!

Community Reputation

1 Neutral

About SupraBIKE

  • Rank
    Advanced Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam, mam nadzieję, że nie zdublowałem sugestii. Dobrze by było wprowadzić typ atrybutów wielokrotnego wyboru, który byłby bardzo przydatny np. przy sprzedaży części zamiennych. Przykład: część X pasuje do różnych modeli pojazdów: P1, P2, P3 itd. wybieramy typ atrybutów multiselect (musiało by to być chyba połączenie obecnego typu checkbox i select) i przy produkcie zaznaczamy tylko te modele z listy wartości atrybutu, do których dana część pasuje, P1, P2, P3 Obecnie nie ma takiej opcji, typ select umożliwia wybranie tylko 1 wartości atrybutu, a typ checkbox nie daje możliwości wyświetlenia wartości atrybutów po stronie użytkownika w opcjach przeglądania. Takie rozwiązanie może być przydatne również w innych branżach, np. przy sprzedaży towarów eksploatacyjnych (np. worki do odkurzaczy, etui do telefonów itd.), które niejednokrotnie pasuję do różnych sprzętów.
  2. Właśnie na stronie b2b już mam poprawioną wyszukiwarkę, na b2c jeszcze nie, ale najważniejsze, że stanęliście na wysokości zadania i nie było konieczne czekanie następnych kilku lat na zmiany Teraz przydałoby się jeszcze poprawić działanie atrybutów, chodzi o pole wielokrotnego wyboru po stronie administratora i wtedy będzie bajka z nawigacją po produktach, ale to już temat na nową sugestię.
  3. Wycofuję poprzedni post Zaskoczenie całkowite, Shoper potrafi czasami szybko przystąpić do pracy. Z ciekawości wszedłem na stronę i nie uwierzyłem własnym oczom, zamiast 800-900 wyników, jest tylko 30. Zaglądam do panelu admin. i ustawień wyszukiwarki, a tam jest opcja wyszukiwania wszystkich wyrażeń z frazy. Wypada podziękować za szybkie naniesienie zmian. Teraz już wszyscy powinni być zadowoleni. You make my day
  4. Kiedy można się spodziewać wprowadzenia wymuszenia obecności wszystkich wpisanych słów? Wstrzymywałem się prawie rok z migracją strony b2b, teraz po migracji odbieram tylko telefony i maile od kontrahentów, że nie mogą wyszukać od razu produktów, których potrzebują. Z tą wyszukiwarką się naprawdę nie da pracować. Proszę podać jakąś konkretną datę, a nie dla zbycia, że prace trwają, bo nad obecnym rozwiązaniem trwały kilka lat.
  5. Kolejny błąd wyszukiwarki: wyłączone ocenianie produktów, a wyszukiwarka pokazuje gwiazdki (oceny) w sugestiach dla produktów, które swego czasu jakieś oceny dostały.
  6. Sugestie nowej wyszukiwarki pokazują cenę produktów, gdy nie jest się zalogowanym, mimo ustawienia opcji 'pokazuj ceny tylko zalogowanym'. Błąd wymaga natychmiastowego poprawienia. W przypadku sprzedaży b2b, każdy może zobaczyć cenę dzięki sugestiom wyszukiwarki.
  7. Pani Aniu, tak działają wyszukiwarki u konkurencji, więc nie jest to z pewnością duży problem. Wystarczy zewrzeć pośladki (bez obrazy) i działać, bo dobra wyszukiwarka, to podstawowa w sklepie z asortymentem kilkuset pozycji, a co dopiero tysięcy produktów. Wspominałem już wcześniej o aplikacji Zaawansowanej Wyszukiwarki zrobionej przez Webcoders dla licencji samodzielnych, przecież nic nie stoi chyba na przeszkodzie, żeby poprosić ich o pomoc. Opcja wymuszająca występowanie wszystkich słów może być do wyboru w ustawieniach wyszukiwarki, żeby osoby, które chcą korzystać ze scoringu nie były pozbawione tej możliwości. Większość z nas czekała kilka długich lat na obiecaną zmianę mechanizmu wyszukiwarki, niestety zostaliśmy potraktowani niepoważnie, choć mocniejsze słowa cisną się na usta. Teraz mamy czekać kolejne lata i jeszcze okaże się, że dostaniemy 'lepsze' rozwiązanie od proponowanego przez nas?
  8. Dziś otrzymałem odpowiedź od Shoper, że żadne zmiany w wyszukiwarce nie są planowane na dzień dzisiejszy. No i podobno w testach takie rozwiązanie, jakie zaimplementowali wypadło im najlepiej. Tak się zastanawiam, czy testy nie były przypadkiem prowadzone przez przedszkolaków lub na sklepie z 50 produktami (każdy z innej branży).
  9. Masakra jakaś. Tyle lat czekania i z deszczu pod rynnę. Poproście może WebCoders'ów o zrobienie porządnej wyszukiwarki, a nie śmieciarki. Zrobią Wam porządny silnik oparty na 'Zaawansowanej wyszukiwarce'. Niestety w wersji abonamentowej nie da się z tego korzystać. Co z tego, że nawrzucaliście szmerów i bajerów, jak podstawowej funkcji ona nie spełnia przy wielofrazowym wyszukiwaniu. Nie uszczęśliwiajcie ludzi na siłę. Skoro podstawowym założeniem w zgłaszanych sugestiach od lat było wymuszenie występowania wszystkich słów występujących w nazwie, opisach, atrybutach itd. oraz ich dowolnej kolejności, to się to realizuje, a nie robi po swojemu. Chcecie, żeby zgłaszać sugestie, tylko nie wiem po kiego grzyba, skoro wiecie lepiej, co nam potrzebne.
  10. Sugestie dot. poprawy działania wyszukiwarki są już na forum od kilku lat, jednak nie mogą się doczekać rozwiązania, mimo, iż rozwiązanie tych sugestii powinno być priorytetowe. W podobnej sugestii, ktoś słusznie napisał, że wystarczy wprowadzić takie samo obostrzenie dla wyszukiwania po nazwie, kodzie, opisach, jak w przypadku wyszukiwania tylko po nazwie, czyli wymusić obecność wszystkich wpisanych słów, niezależnie od kolejności i miejsca ich występowania (nazwa, opisy, kod). Wystarczy zaimplementować rozwiązanie z wyszukiwania po samej nazwie - wymusić obecność wszystkich słów z wpisanej w wyszukiwarce frazy w nazwie, opisach i kodzie.
  11. Witam Pani Karolino, dziękuję za informację i potwierdzenie terminu, najważniejsze, że prace nad rozwiązaniem mają się już ku końcowi. Pozdrawiam i życzę wszystkim forumowiczom i pracownikom DreamCommerce samych sukcesów w życiu prywatnym i zawodowym w Nowym Roku 2015.
  12. Z informacji, które uzyskałem, podobno pracują nad rozwiązaniem, wstępnie planowane wprowadzenie różnych poziomów cen jest w 2015 roku, mam nadzieję, że tym razem dotrzymają słowa, bo 2 lata temu też otrzymałem odpowiedź, że w przyszłym roku i ten przyszły rok się przeciągnął na ponad dwa lata. Zamiast zajmować się innymi integracjami i rozwiązaniami, skupcie się Panowie z Shopera nad tą sugestią, bo gdyby głosy na TAK zsumować z identyczną sugestią, która ma już prawie 100 głosów, to byłaby najbardziej oczekiwanym rozwiązaniem. Jak na razie zostaje nam czekać i pracować na dwóch sklepach (jednej detalicznej i drugiej hurtowej). W jakichkolwiek problemach jesteście zawsze pomocni, dlatego póki co nie zmieniamy silnika sklepu. Może Panowie/Panie z Shoper udzielą oficjalnej informacji, czy i kiedy planowane jest wdrożenie rozwiązania z tej sugestii?
  13. Raczej nie w dalszym etapie, tylko od razu, bo inaczej przy kilku tysiącach pozycji wklepywanie czegokolwiek ręcznie jest absurdalnym pomysłem.
  14. Popieram pomysł w 100%, upominam się o to rozwiązanie od zeszłego roku. Ceny powinny być aktualizowane za pomocą Managera, żeby przypadkiem nie trzeba było ręcznie wstukiwać w każdej pozycji dodatkowej ceny dla różnych grup odbiorców.
  15. Zgadzam się z przedmówcami, wyszukiwarka zarówno w Panelu Administracyjnym, a co ważniejsze na stronie sklepu to koszmar. O ile w panelu administracyjnym można sobie z tym poradzić filtrując wyniki wyszukiwania, to wyświetlanie wyników wyszukiwania na stronie sklepu może Klientów przyprawić o mdłości. Dotyczy wyszukiwania na stronie sklepu: 1. wyszukiwanie w przypadku fraz 1-wyrazowych jest w miarę dobre 2. wyszukiwanie w przypadku fraz 2 lub kilku wyrazowych to porażka Moja sugestia odnośnie wyszukiwarki produktów na stronie sklepu: A)możliwość sortowania przez najbardziej trafne typy (obecnie jest tylko kolejność alfabetyczna i cena) B)kolejność wyświetlania wyników przy sortowania najbardziej trafionych wyszukań: 1. wyszukiwana fraza występuje dokładnie w nazwie produktu 2. wyszukiwana fraza występuje w nazwie produktu z uwzględnieniem minimalnych błędów wpisanej frazy 3. wyszukiwana fraza występuje w opisie produktu Przykład: fraza wyszukiwana - mis rozowy duzy (celowo nie użyłem polskich znaków) Kolejność wyświetlania wyników: 1. produkty zawierające w nazwie dokładnie 'mis rozowy duzy': 2. produkty zawierające w nazwie 'miś rozowy duzy', miś rózowy duzy', miś różowy duzy', 'miś różowy duży', mis rózowy duzy', itd. 3. produkty zawierające w nazwie fragment wyszukiwanej frazy 'mis rozowy', 'miś różowy', 'miś duży', 'mis duzy', 'duży różowy', 'duzy rózowy', 'miś', 'rozowy', 'duzy', itp. itd. 4. produkty zawierające w opisie dokładnie wyszukiwaną frazę lub jej pochodne i kombinacje
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.