Jump to content

EKaleta.com

Members
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

    Never
  • Days Won

    1

EKaleta.com last won the day on November 16 2017

EKaleta.com had the most liked content!

Community Reputation

1 Neutral

About EKaleta.com

  • Rank
    Advanced Member
  1. jesli ustalam promocje dla produktu, który ma warianty - warianty też powinny podlegać promocyjnej cenie (jeśli nie - ew. powinno sie ręcznie to zmieniać, czyli zostawić opcję ręcznej zmiany ceny w wariantach) obecnie cenie promocyjnej podlega tylko tzw. produkt podstawowy, którego nijak kupić nie można; klient może czuc sie oszukany
  2. jestem ZA tym bardziej, że wtedy można uwzględniać dni wolne od pracy(urlopy, święta)oraz dokonywać zmian terminu wysyłki np. z powodu przesunięcia się dostawy
  3. Są klienci, którzy kupują często określony produkt w dużej ilości. Chciałabym móc przypisać klientowi określoną cenę specjalną lub rabat tylko dla niego i tylko na określony produkt. Obecnie można przypisać rabat indywidualny ale na cały asortyment. To jest ok ale można to rozwinąć. To działa. Sprawdziłam na sobie. Ja u moich dostawców mam przypisana cenę specjalną na dany produkt, która jest niezależna od innych rabatów.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.