Jump to content

INVEST-DIRECT

Members
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

    Never

Community Reputation

0 Neutral

About INVEST-DIRECT

  • Rank
    Advanced Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie chce się... niestety. Więc kolejny niefunkcjonalny gadżet, który dobrze wygląda na reklamówkach, ale dla właściciela sklepu nie wiele wnosi.
  2. Sugeruję zintegrować Shopera z nowym subiektem nexo. Subiekt GT za jakiś czas wyjdzie z użytku. Nexo to zupełnie nowa generacja programu Subiekt do obsługi magazynu. Program Subiekt nexo ma dużo nowych funkcjonalności i rozwiązań wielu dotychczasowych problemów i ograniczeń. Nasza firma już dzisiaj z chęcią przeszłaby na nexo ponieważ jest bardzo elastyczny, ale czekamy aż shoper manager będzie kompatybilny. Mam nadzieję, że tym razem sugestia się pojawi na forum :) Zainteresowanych zachęcam do głosowania!
  3. Chciałbym zapytać czy Shoper Manager jest kompatybilny z Subiektem nexo? Jeżeli nie to myślę, że warto podjąć ten temat, ponieważ taka integracja wydaje się być koniecznym krokiem naprzód. Z chęcią już dzisiaj przeszlibyśmy na nexo, ponieważ ułatwiłby nam pracę. Miałem możliwość uczestniczenia w szkoleniu subiekta. Rewelacja! Pytanie czy Shoper dorówna kroku?
  4. Opis problemu: Po zmianie statusu zamówienia np. 'otrzymaliśmy wpłatę', trzeba dodatkowo wejść w edycje zamówienia i przestawić status płatności na zapłacone. Aktualnie jest tak, że jeżeli w ferworze pakowania zapomni się przestawić ten status to zdarza się, że klienci dzwonią z pytaniem dlaczego po zalogowaniu do panelu klienta widzą że zamówienie jest nieopłacone skoro otrzymali wiadomość że jest opłacone. Propozycja: Możliwość ustawiania w opcjach statusu zamówienia powiązania ze zmianą statusu płatności. Np. (w naszym przypadku) zmiana statusu z 'nowego' na 'przyjęto do realizacji' skutkowałaby przełączeniem statusu płatności na 'opłacone'. Inaczej mówiąc po wejściu w edycję statusu mamy do odhaczenia opcję' przypisz status do statusu płatności - opłacone. Druga ewentualna opcja: Możliwość wyłączenia widoku statusu płatności w panelu klienta. Bez tego nie sprawdza się aktualne udogodnienie w postaci listy zamówień na której możemy tworzyć przesyłki czy zmieniać statusy, ale i tak tak trzeba przejść na edycję zamówienia tylko po to, by przestawić status płatności, aby nie wprowadzać klientów w błąd. Jeżeli jest taka możliwość proszę o info jak to rozwiązać. Myślę, że wielu sprzedawców polubi to małe udogodnienie.
  5. Do wyszukiwarki w panelu sugerowałbym możliwość wyszukiwania po kodzie kreskowym - id produktu. Np chcę poprawić jakiś opis to skanuje czytnikiem i... aktualnie wyskakuje 10 produktów podczas gdy kod jest unikatowy i mogłaby się otworzyć już edycja konkretnego produktu.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.