Skocz do zawartości

Jarek.glapski

Użytkownik
  • Zawartość

    16
  • Dołączył

  • Ostatnio

    Nigdy

Reputacja

1 Neutralna

O Jarek.glapski

  • Ranga
    Użytkownik
  1. Jarek.glapski

    nowe Połączenie statusu zamówienia ze statusem płatności.

    +1 Dobrym rozwiązaniem mogłaby być możliwość ustanowienia statusu zamówienia, który powodowałby automatyczną zmianę statusu płatności (pierwsza opcja).
  2. 1. Po co Wam zatem kategoria: 'błąd' w forum? 2. Szkoda, że nie potraficie docenić pracy Waszych klientów (jak widzę, nie mnie jednego odesłaliście do BOK) - zgłaszają błędy, wykonując pracę, za którą powinniście płacić Waszym testerom. Należy się: 'Dziękujemy, postaramy się jak najszybciej naprawić błąd.' 3. Na swoim blogu sporo piszecie o relacjach z klientem, budowaniu marki i zaufania. Poczytajcie sami swoje wpisy. 4. Realne koszty zatrudnienie profesjonalistów zapewniania jakości są tak duże, że warto zachęcać własnych użytkowników do zgłaszania błędów. Warto im to ułatwiać, warto przekazywać im wersję beta (wybranej grupie), warto nagradzać wartościowe zgłoszenia (darmowy upgrade abonamentu nic nie kosztuje a klientowi zrobi się miło i nie dość, że zapomni o irytującym błędzie, ale powie znajomym o fachowej obsłudze). Nie warto zdawkowo wysyłać ich do BOK.
  3. Chciałbym mieć możliwość wprowadzania treści o różnym charakterze: informacje, testy produktów, posty blogowe, aktualności, itp. Nie chciałbym, żeby były 'wrzucone do jednego wora - artykuły' i wyświetlone wszystkie razem w jednym module. Słowem - chciałbym je kategoryzować i móc określić w module jaka kategoria ma być wyświetlona. Przy okazji - przydałyby się też inne opcje konfiguracyjne w module artykułów: porządek sortowania, zezwalaj na komentarze, tytuł modułu...
  4. Jarek.glapski

    Program lojalnościowy (do poprawki)

    Zdecydowanie do poprawki. Zgadzam się z autorem sugestii - wymiana punktów na produkty jest całkowicie nieużywalna. Wg mnie powinno być tak że: - klient może wybrać formę płatności (przelew/punkty) na poziomie koszyka ewentualnie przy każdym produkcie powinien być przycisk 'Kup za punkty', który byłby aktywny jeśli a) produkt można kupić za punkty b) klient ma wystarczającą ich ilość. Przycisk ten powodowałby przeniesienie produktu do koszyka z potraceniem odpowiedniej ilości punktów, ale nie zwiększeniem kwoty zamówienia. - zamówienia 'kupione za punkty' powinny lądować w normalnym widoku zamówień (a nie gdzieś w konfiguracji programu jak dziś) - zamówienia zrealizowane za punkty powinny przejść ten sam cykl życia (statusy) jak każde zamówienie wraz z odpowiednimi powiadomieniami email - zamówienia za punkty powinny zmniejszać stany magazynowe (dlaczego teraz tak nie jest?) - zamówienia za punkty powinny liczyć się do statystyk (raporty sprzedaży) - zamówienia za punkty nie mogą być dziurawe (teraz mogę zamówić punkty na n sztuk produktu a odjęta zostanie tylko wartość punktowa jednej sztuki - dość kompromitujący błąd, który de facto przekreśla możliwość użycia tego mechanizmu. - idea przeglądania produktów do wymiany za punkty z poziomu panelu klienta - wszystkie na jednej liście podczas gdy kliknięcie w kategorie przenosi użytkownika do trybu normalnych zakupów - jest fatalna (w pierwszym punkcie proponuję możliwe alternatywy) - fajnie byłoby, gdyby indywidualny rabat klienta (lub rabat dla grupy) uwzględniany był również podczas zakupów za punkty, choć rozumiem, że tu zdania użytkowników systemu mogą być podzielone (więc może opcja w konfiguracji) W obecnej wersji są inne niedociągnięcia np w przypadku produktów powiązanych wartość punktowa produktu głównego skopiowana jest także w produktach powiązanych (co prawda tylko wizualnie, podczas próby wymiany przeliczana jest dobra wartość, ale i tak wprowadza to niezły zamęt). Ogólnie, uważam że punkty powinny być po prostu inną formą płatności. Jeśli oczekuję zbyt wiele, to proszę poprawić tylko błędy i wprowadzić jak najszybciej 'wirtualną walutę' (inna sugestia z forum) i tam zrealizować powyższe postulaty.
  5. Jeśli w prywatnych uwagach administratora pojawia się znak nowej linii (taki przypadek zdołałem wykryć, być może jest więcej) to próba rozwinięcia szczegółów zamówienia kończy się wiecznie wyświetlanym 'kółkiem oczekiwania'. Odpowiedź z serwisu co prawda przychodzi, ale gdzieś w JavaScript nie jest widocznie poprawnie obsługiwana. Powtarzalne na win32+Firefox i MacOS+Firefox, innych nie sprawdzałem. Podejrzewam, że problem może dotyczyć również innych pól które mają się tam wyświetlić a w których może pojawić się znak nowej linii (np. uwagi klienta), ale nie sprawdzałem tego. Obejście problemu - można otworzyć zamówienie do edycji i wtedy bez przeszkód obejrzeć wszystkie szczegóły zamówienia.
  6. Jarek.glapski

    Wirtualne pieniadze

    W rzeczywistosci, jest to funkcjonalnosc bardzo podobna do programu lojalnosciowego (zgloszonego w innej sugestii). W programie lojalnosciowym mozna by przewidziec po prostu możliwosc zasilenia konta punktowego (przez admina lub bezposrednio przez klienta - np przez kupno bonu o danej wartosci punktowej). Punkty w programie lojalnosciowym moglyby posiadac jakas nazwe i z zalozenia mozna by je wykorzystywac an zakup produktow w sklepie wiec de facto dzialalyby jak waluta. Moze warto rozwazyc uogolnienie implementacji tak by mozliwa byla konfiguracja programu lojalnosciowego do funkcji wirtualnej waluty.
  7. Jarek.glapski

    Artykuły (nie produkty) powiązane

    Przydałaby sie możliwość powiązania z danym produktem artykułów na jego temat. Np w przypadku sklepu z zywnoscią - przepisów kulinarnych na potrawy z danym składnikiem lub w przypadku jakiegokolwiek sklepu - artykułów traktujących o zaletach/zastosowaniu danego produktu. Artykuł mógłby być oczywiście powiązany z wieloma produktami.
  8. Jarek.glapski

    Program lojalnościowy

    Do programu lojalnosciowego koniecznie prosze przewidziec opcje uznaniowego (przez administratora) zasilenia punktami kont indywidualnych uzytkownikow. Np w ramach zadoscuczynienia za opoznienie wysylki, reklamacjie itp.
×

Drogi użytkowniku,

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.