Skocz do zawartości

T.shop

Użytkownik
  • Zawartość

    2
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O T.shop

  • Ranga
    Początkujący
  1. U mnie sytuacja sama się rozwiązała, kiedy zauważyłem, że jest zakładka 'Przesyłki', gdzie należy zaznaczyć przesyłki do wysyłki.
  2. Witam, paczki Poczty Polskiej wysyłam przez zintegrowaną z Elektronicznym Nadawcą formę dostawy Poczta Polska. Zauważyłem, że po przygotowaniu paczki do wysyłki mogę wydrukować etykietę, ale paczka nie jest widoczna na stronie EN, natomiast po kliknięciu wyślij tworzony jest nowy zbiór z jedną paczką i taki zbiór jest od razu wysyłany do Urzędu Pocztowego. Jeśli mam do wysłania 20 paczek to tworzonych jest 20 zbiorów. Kiedy robiłem to ręcznie miałem jeden zbiór w którym znajdowało się 20 paczek. Do czasu wysłania paczek do UP mogłem je edytować lub usuwać. Czy jest to normalne zachowanie aplikacji, że każda paczka to oddzielny zbiór? Dodam jeszcze, że próbowałem dla kilku paczek ze statusem 'gotowe do wysyłki' zmienić hurtowo status na wysłane, ale nie spowodowało to wysłania paczek do EN. Musiałem wejść do każdego zamówienia i wybrać wyślij.
×

Drogi użytkowniku,

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.