Jump to content

Łukasz Dotoń

Customer Support Team
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About Łukasz Dotoń

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzień dobry, Pole nie przyjmuje wartości 0, aby dla nowych klientów nie przyznawać rabatu należy pozostawić to pole puste.
  2. Witam, Rozwiązaniem jest dodawania zdjęć do produktów o takich samych proporcjach. Drugiem rozwiązaniem jest dodanie odpowiedniego kodu CSS, jest to już działanie zaawansowane które należy wykonać we własnym zakresie. Obecnie rozmieszczenie elementów w module jest uwarunkowane od zdjęcia o najdłuższej wysokości.
  3. Witam, Jeżeli dobrze zrozumiałem, chodzi o wyszukiwarkę produktów po stronie sklepu. Ustawienia wyszukiwania można wprowadzić z poziomu panelu administracyjnego sklepu w lokalizacji: Konfiguracja -> Asortyment -> Produkty -> sekcja: Wyszukiwarka produktów Wyszukiwanie może się odbywać po: - nazwa produktu - kod produktu - skrócony opis - pełny opis
  4. Witam, Rekomenduję dodania dodatkowego pola formularzy przy zamówieniu. Dodanie takiego pola jest możliwe z poziomu panelu administracyjnego w lokalizacji: Konfiguracja -> Klienci -> Dodatkowe pola formularzy Następnie należy dodać dodatkowe pole do zamówienia, które może być widoczne dla: - zamówienia z rejestracją - zamówienia bez rejestracji - zamówienia klienta zalogowanego Dla wszystkich kolejnych zamówień informacja o tym czy klient życzy sobie fakturę będzie widoczna w podglądzie zamówienia w sekcji dodatkowe pola
  5. Witam, Proponuję rozwiązanie alternatywne w postaci utworzenia dodatkowej kategorii z nazwą producenta. Produkty mogą występować w wielu kategoriach a do każdej z kategorii można dodać osobny opis.
  6. Witam, Obecnie po zintegrowaniu sklepu z Facebook są dostępne akcje: Lubię to, Wyślij oraz dodanie komentarza. Dziękuję za Pana sugestię, rozważymy rozbudowę integracji z Facebook o dodanie przycisku "udostępnij"
  7. Witam, Dziękuję za zgłoszenie. W osobnej wiadomości zostało wysłane do Pana potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia. Skontaktujemy się z Panem ponownie po przeanalizowaniu tematu. W przyszłości zgłoszenia techniczne proszę przesyłać na adres: pomoc@shoper.pl
  8. Poznaj siedem powodów, dla których warto zainstalować certyfiat SSL dzięki artykułowi na naszym blogu: https://www.shoper.pl/2015/05/08/7-powodow-by-zainstalowac-certyfikat-ssl/
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.