Jump to content

Bojak

Members
  • Content Count

    100
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

Bojak last won the day on May 25 2017

Bojak had the most liked content!

Community Reputation

9 Neutral

About Bojak

  • Rank
    Advanced Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja rozwiązałem problem inaczej. na jednym ze sklepów paczki mam max 2kg. Ustawiłem, że koszt wysyłki jest za 0 zł jeśli waga jest 0kg. Koszty wysyłki są naliczane jeśli produkt ma wpisana wagę powyżej 0. Pomysł był taki, ponieważ odzież która która jest z nowej kolekcji jest w normalnej cenie i koszty wysyłki są za free. Natomiast robiąc promocję na produkt ustawiam realną wagę produktu i koszty wysyłki zaczynają się doliczać w zależności od wagi i gabarytu przesyłki. Nie ukrywam, że w dalszym ciągu brakuje rozwiązania, które pozwoli wysłać produkt promocyjny i bez promocji bez doliczania kosztów wysyłki. co do innych funkcjonalności to w dalszym czasie brakuje poprawionego wyszukiwania produktów w panelu administracyjnym, a wystarczy zmienić dosłownie 8 znaków - zajmie to może 1 minutę. A tak przy każdej aktualizacji muszę ręcznie poprawić kod, żeby sobie ułatwić wyszukiwanie. Problem jest od 2012, a niebawem minie rok jak w poście napisałem prawie gotowe rozwiązanie, bez którego nie wyobrażam sobie wyszukiwania towarów w sklepie Pozdrawiam Bojak
  2. Jeśli masz coś ciekawego alternatywnego to z miła chęcią zapoznam się z nowym sklepem.
  3. Na dzień dzisiejszy nie wydaje mi się, żeby shoper zrobił coś w tym kierunku. Teraz pozostaje nam na czekanie aż taki dodatek będzie można kupić jako abonament u jednego z developerów.
  4. Szanowni Państwo. Najlepszym rozwiązaniem jest zaprzestanie pisania o naszych potrzebach. Shoper i tak tego nie doda, a firmy współpracujące z shoper (Reseller) mają jak na dłoni pomysły i robią dodatki wedle naszych pomysłów. Jak kolega CarChem powiedział, trzeba stąd spierniczać i szukać noś nowego. Założyłem wątek, ale niestety jeszcze nikt nic nie napisał - zapraszam do wypowiedzi osoby doświadczone na innych platformach Pozdrawiam Bojak
  5. Witam. Tak sobie pomyślałem, że skoro wydawało by się "proste" rozwiązania, które są u konkurencji a brakuje ich w naszych sklepach, a Shoper najwidoczniej nie widzi potrzeb swoich klientów. Bo są wpisy na forum które mają nawet po 4 lata i dalej tych funkcjonalności nie ma. To może należy wrócić do poprzedniego sklepu internetowego lub znaleźć coś nowego. Może Szanowni Forumowicze mają jakieś doświadczenie i napiszą co u konkurencji słychać. Ja mam sklep na sstore. Działa bez zarzutu - planowałem przenieść się z drugim sklepem na shopera, ale się powstrzymuję ze względów powyższych... Ma pewne ograniczenia, ale ma też pewne zalety, których nie ma shooper. Do tego cena jest atrakcyjna. Sklep mam na ich hostingu - w ciągu roku bywało 2-4 przerw w działaniu max ok 6h. Jest jeszcze jedna mała wada,która miała w tym roku 5 razy miejsce. Sklep łączy się z ich serwerem licencji. Jak BOK powiedział były ataki na ich serwer licencji. Ma to skutek taki, że klient działa sobie normalnie (robi zakupy), ale obsługa sklepu nie może się zalogować ;(. Czekam na opis innych sklepów i wasze doświadczenie.
  6. Nie czytałeś/aś - jest dopracowywane od roku, to znaczy, że jeszcze nie czas na to Mam 3 sklepu. jeden mam od roku, a 2 sklepy mam od ok 3 lat. co roku płacę za przedłużenie aktualizacji ok 2,5tys. W między czasie na rzeczy które są w sugestiach nawet od 3 lat musiałem zapłacić innej firmie na zrobienie niektórych udogodnień bo od SHOPER-a jeszcze się nie doczekałem. Część zrobiłem sam ale kosztowało mnie to już ok 2tys. W tym roku kończy mi się abonament na 1 ze sklepów i nie zamierzam przedłużać bo po co ?? Jak to jest, że firma zewnętrza wykonuje taki projekt w ciągu tygodnia od złożenia zamówienia do instalacji. A pewnie mają wiele innych zleceń. Natomiast shoper na zrobienie takiej poprawki potrzebuje 4 lata na analizę i przygotowanie się zrobienia takiej poprawki/funkcjonalności i to nie jest jeszcze pewne czy nie potrwa dłużej. Pozdrawiam BOJAK
  7. Proponował bym opcję że jeśli jest produkt z darmową opcją i w koszyku znajdzie się produkt bez darmowej opcji to i tak zostanie darmowa wysyłka
  8. Powstało już kilka podobnych wątków w przeciągu 4 lat i nic się z tym nie dzieje - szkoda. Może czas przeglądać i realizować najstarsze wątki, albo po raz kolejny zgłosić tą samą sugestię Pozdrawiam BOJAK
  9. Witam. Trochę czasu minęło od zgłoszenia sugestii i przydało by się coś z tym zrobić. Mam ten sam problem przy wysyłkach. częściowym rozwiązaniem, aby mieć darmową wysyłkę dla produktu ustaliłem koszty wysyłki 0zł dla produktu o wadze 0. Wszystkie nowe produkty mam z ustaloną wagą 0 i dzięki temu mam wysyłkę za darmo dla dowolnego produktu. Jeżeli produkt jest w promocji to wpisuję odpowiednią wagę i naliczają się koszty. Jest niestety problem, jeżeli klient wybierze produkt nowy i promocyjny to naliczają się koszty wysyłki. No i przydało by się zrobić coś by dodając do koszyka produkt nowy i promocyjny nie naliczały się koszty wysyłki Pozdrawiam BOJAK
  10. Bojak

    Blog

    Jak będę miał chwilę to przeglądnę kod może osoby posiadające samodzielną licencję będą mogły zrobić sobie modyfikację do czasu kiedy Shoper nie uzna że należało by to poprawić. Pozdrawiam BOJAK
  11. Witam. Przydała by się możliwość sortowania szablonów allegro. W obecnej formie ciężko jest mi zarządzać szablonami - mam ponad 20 szablonów - osobno na odzież męską i osobno na odzież damską - jest to uzależnione od odnośników wewnątrz szablonu do innych aukcji. Szablony dodawałem według potrzeby z odpowiednią formą zapisu tytułu, żeby można było sortować alfabetycznie. Ewentualnie przydała by się możliwość ręcznego sortowania (przesuwania góra/dół) Pozdrawaim BOJAK
  12. nie można wprowadzić wartości rabatu 0%, ponieważ wyświetla się błąd "nieprawidłowa liczba, musi być większa od '0' ". wersja 5.8.0
  13. Co na to shoper - czy sugestia dojrzała do tego żeby ją dodać
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.