Pawelacb

Użytkownik
  • Zawartość

    12
  • Dołączył

  • Ostatnio

    Nigdy

Reputacja

0 Neutralna

O Pawelacb

  • Ranga
    Użytkownik
  • Urodziny
  1. Brakuje znacznika który dawał by możliwość podsumowania wagi zamówienia. Ręczne sumowanie wagi kilkunastu produktów jest czasochłonne i może powodować błędy. Znacznik łącznej wagi zamówienia umieszczony w potwierdzeniu zamówienia ułatwiał by pracę sprzedawcy i jednocześnie informował klienta jaka jest przewidywana waga paczki którą otrzyma.
  2. Niestety program lojalnościowy ma 2 zasadnicze wady. Jedną z wad jest brak znacznika ceny jednostkowej produktu po rabacie. Przykład: Klient ma stały rabat 10% z powodu programu lojalnościowego. Tabela w potwierdzeniu zamówienia dla niego wygląda tak: Nazwa produktu ilość cena jd. Produkt 1 1 10zł Produkt 2 1 10zł ---------------------------------------- Razem: 2 18zł Sytuacja absurdalna ponieważ klient który ma stały rabat z uwagi na uczestnictwo w programie lojalnościowym i dokonuje zakupu otrzymuje potwierdzenie złożenia zamówienia a w nim informacje o łącznej wartości zamówienia po uwzględnieniu rabatu. Niestety brak znacznika określającego jaka jest cena jednostkowa produktu po rabacie powoduje że tabela wygląda idiotycznie. Dodatkowo brak takiego znacznika w potwierdzeniu zamówienia powoduje że sprzedawca który wystawia dokument sprzedaży nie wie skąd wynika rabat, jaka jest cena jednostkowa produktu po rabacie i jaka jest % wartość rabatu poszczególnych produktów. Żeby to sprawdzić sprzedawca musi wejść do panelu administracyjnego w zakładkę zamówienia. Wszystko to powoduję dużą stratę czasu dla sprzedawcy i znacznie utrudnia wystawienie dokumentu sprzedażowego, nie wspominając już o tym jak klient odniesie się do błędnego podsumowania wartości zamówienia. Rozwiązanie problemu: Niech przy wyświetlaniu znacznika ceny jednostkowej produktu system generuję ceny z uwzględnieniem rabatów. System działa tak w przypadku łącznej wartości zamówienia. Sprawa jest pilna, problem znacznie utrudnia realizację zamówień klientom którzy otrzymali stały rabat z uwagi na uczestnictwo w programie lojalnościowym. Nie wiem czy problem nie dotyczy również stałego rabatu i wykorzystania kodów rabatowych.
  3. Również proszę o eksport i import, to ważna kwestia.
  4. Można ustawić darmową przesyłkę, można określić progi kwotowe dla takiej przesyłki. Osobno dla różnych form płatności. Wszystko działa ale niestety w usłudze ZA POBRANIEM klient zawsze ponosi koszt pobrania, niezależnie od wartości zamówienie. Jest to niewłaściwe podejście, nie można kazać płacić za usługę pobrania klientowi który przekroczył próg darmowej przesyłki. Dla takiego klienta żadna przesyłka nie będzie w 100% darmowa, niezależnie od wartości zamówienia. Nie przeszkadza mi ta opcja ale dodatkowo powinna być możliwość wyboru opcji całkowicie darmowej dostawy, bez naliczania kosztów dodatkowych szczególnie że koszt pobrania w zależności od polityki sklepu może być bardzo różny i wynikać z różnych zmiennych. Przykład ( przesyłka gratis od :299 zł, koszt pobrania 5zł) Klient 1: Płaci przelewem i dokonuje zakupu za 300 zł. Przekracza darmową przesyłkę więc łącznie płaci: 300zł Klient 2: Płaci Za Pobraniem i dokonuje zakupu za 1200 zł. Również otrzymuje darmową przesyłkę, dodatkowo wydał 4-krotnie więcej niż Klient1 ale i tak ponosi koszty pobrania 5zł. Łącznie płaci 1205zł Źle to wygląda i może powodować utratę klientów na poziomie wyboru formy płatności.
  5. Popieram i widzę szersze spektrum wykorzystania takiej opcji, np. możliwość robienia promocji krótkoterminowych lub zmiana cen dla produktów promocyjnych w przypadku kiedy zmienia się cennik. Po za tym ważne jest to żeby można było wprowadzić cenę promocyjną dla każdego produktu ale oczywiście na wspólnej liście z możliwością zapisu zmian dla wszystkich produktów jednocześnie. Pomysł z promocją % również wydaje się dobry i w wielu przypadkach może spowodować że ceny promocyjne będą wyłącznie regulowane przez określenie ich stałej wartości rabatowej. Konkurencja ma takie opcje od dawna.
  6. nowe Bezterminowa PROMOCJA

    Popieram i wskazuję to ustawienie jako domyślne. Uważam że brak wyboru daty powinien być przez system traktowany jako promocja bezterminowa.