Skocz do zawartości

Pawelacb

Użytkownik
  • Zawartość

    12
  • Dołączył

  • Ostatnio

    Nigdy

Reputacja

0 Neutralna

O Pawelacb

  • Ranga
    Użytkownik
  1. Popieram i widzę szersze spektrum wykorzystania takiej opcji, np. możliwość robienia promocji krótkoterminowych lub zmiana cen dla produktów promocyjnych w przypadku kiedy zmienia się cennik. Po za tym ważne jest to żeby można było wprowadzić cenę promocyjną dla każdego produktu ale oczywiście na wspólnej liście z możliwością zapisu zmian dla wszystkich produktów jednocześnie. Pomysł z promocją % również wydaje się dobry i w wielu przypadkach może spowodować że ceny promocyjne będą wyłącznie regulowane przez określenie ich stałej wartości rabatowej. Konkurencja ma takie opcje od dawna.
×

Drogi użytkowniku,

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.