Jump to content
Piotr

Produkty widoczne tylko dla wybranych użytkowników lub grup użytkowników

Czy jesteś za dodaniem takiej funkcjonalności do systemu Shoper.pl?  

9 members have voted

  1. 1. Czy jesteś za dodaniem takiej funkcjonalności do systemu Shoper.pl?

    • Tak
      15
    • Nie
      0


Recommended Posts

Witam! Proponuję wprowadzić bardzo ważną kwestie odnośnie praw do konkretnych produktów. Chodzi o to, żeby administrator mógł zarządzać prawami dostępu do konkretnych produktów dla konkretnych użytkowników lub grup użytkowników. Chcę sprzedawać m.in produkty, które będą mogły oglądać i kupować osoby, które wcześniej fizycznie pojawili się w sklepie stacjonarnym. Taka osoba dostanie wówczas unikalny login i hasło i po zalogowaniu otrzyma dostęp do produktów lub kategorii nie dostępnych dla wszystkich użytkowników, rejestrujących się na stronie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety, zmiana w tej postaci raczej nie będzie dostępna globalnie, jedynie przez indywidualne wdrożenie.

Na naszej stronie mamy katalog resellerów, którzy zajmują się m.in. rozbudową funkcjonalności. Firmy z tego katalogu mogę polecić z czystym sumieniem:

https://www.shoper.pl/katalog-resellerow/rozbudowa-funckjonalnosci/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

podpinam się pod temat z dodatkową sugestią.

Obecna funkcjonalność shopera pozwala na przypisanie gabarytów do produktów i uzależnienie od tego dostępnych form dostawy. Nie widzę natomiast jakiejś formy ograniczenia oferty dla klienta w momencie przeglądania oferty. Przykładowo klient korzystający wyłącznie z formy wysyłkowej w trakcie przeglądania oferty widzi wszystkie produkty. Dopiero w momencie składania zamówienia zobaczy, że jedyna akceptowana przez niego forma dostawy (wysyłka kurierska) jest niedostępna bez wskazania z jakiego powodu. Wydaje mi się że ograniczenie widoczności produktów dla wybranych grup klientów jest kluczowe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dołączam się do obecnych w temacie osób i popieram - dałoby to nowe możliwości sprzedażowe. 

Nie znalazłem wcześniej tego wątku, dlatego napisałem podobną sugestię:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Dnia 15.02.2018 at 12:09, Joanna Worona napisał:

Niestety, zmiana w tej postaci raczej nie będzie dostępna globalnie, jedynie przez indywidualne wdrożenie.

Na naszej stronie mamy katalog resellerów, którzy zajmują się m.in. rozbudową funkcjonalności. Firmy z tego katalogu mogę polecić z czystym sumieniem:

https://www.shoper.pl/katalog-resellerow/rozbudowa-funckjonalnosci/

W związku z Waszymi pytaniami o tę funkcjonalność postaram się ustalić, czy w tym temacie coś się zmieniło i czy będą szanse na globalne wprowadzenie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brak takiej funkcji naprawdę sprowadza ten system do kulejącego sklepiku. Taka funkcja, która jest standardem w innych systemach, jest bardzo ważna dla firm chcących z jednego poziomu prowadzić sprzedaż B2C i B2B. Naprawdę nie da się z tym nic zrobić? Nie mówię, że mamy robić kopię MAGENTO ale na przykład w naszym przypadku brak tej funkcji powoduje poważne dyskusje nad zasadnością przedłużania działania sklepu na Waszej platformie w ogóle. To naprawdę nie jest dużo roboty a wartość systemu wzrośnie diametralnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Jarek123

Dnia 4.03.2018 at 17:38, Jarek123 napisał:

Obecna funkcjonalność shopera pozwala na przypisanie gabarytów do produktów i uzależnienie od tego dostępnych form dostawy. Nie widzę natomiast jakiejś formy ograniczenia oferty dla klienta w momencie przeglądania oferty. Przykładowo klient korzystający wyłącznie z formy wysyłkowej w trakcie przeglądania oferty widzi wszystkie produkty. Dopiero w momencie składania zamówienia zobaczy, że jedyna akceptowana przez niego forma dostawy (wysyłka kurierska) jest niedostępna bez wskazania z jakiego powodu. Wydaje mi się że ograniczenie widoczności produktów dla wybranych grup klientów jest kluczowe.

Czy możesz doprecyzować, w jaki sposób konkretne produkty miałyby się zachowywać - np. gdy klient jest niezalogowany, powinien widzieć dany produkt na froncie? 

Potrzebuję kilka konkretnych przykładów, aby dalej prowadzić rozmowy dotyczące rozbudowy w tym temacie. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szczególnie przydatne w momencie, gdy realizowane jest zamówienie indywidualne i nie ma potrzeby, aby wszyscy mieli podgląd produktu, ceny itp, a Klient chce skorzystać np. z płatności shoper

 

Ja chciałabym, aby produkt był nie pojawiał się w nowościach / kategoriach, ale dał się np. przez link pokazać Klientowi i był dostępny dla niego do zakupu.

 

A także opcja produktów, które widoczne byłyby np. dla Klientów zarejestrowanych lub zapisanych na newsletter lub takich, którzy wydali konkretną kwotę w sklepie, żeby mieli możliwość zakupów/ zobaczenia nowej kolekcji jako pierwsi.

Edited by LTJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.