Skocz do zawartości
Anzys

nowe opinie i komentarze - jako moduł

Czy jesteś za dodaniem takiej funkcjonalności do systemu Shoper.pl?  

3 głosy

  1. 1. Czy jesteś za dodaniem takiej funkcjonalności do systemu Shoper.pl?

    • Tak
      4
    • Nie
      0


Recommended Posts

widziałbym możliwość gotowego modułu z komentarzami i opiniami który można by podpiąć w panelu sklepu w aktywny styl graficzny. budowa: nazwa produktu + komentarz + podpis wyświetalnie: losowe np. 20sekund

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W zakładce Konfiguracja -> asortyment jest dostępny moduł "Opinie":

 

opinie.thumb.png.a739d8e90f9152a3e4236cb1dd887316.png

Wystarczy włączyć aktywność opinii o produktach i skonfigurować ich dostępność: czy w sklepie mogą komentować produkty wszyscy klienci, czy tylko zalogowani, oraz czy chcesz skorzystać z możliwości premoderacji (zatwierdzenie pojawiających się opinii przed wyświetleniem).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Generalnie moduł opinii jest bardzo zacofany. 

Nie da się go skonfigurować w taki sposób aby przypominać kupującym o ocenie produktu po zakupie. Gwiazdki przy produktach do dziś nie wiem do czego służą :D - tzn nie są scalone z opinią tekstową, dlatego są bezużyteczne - pomijam fakt, że szalona konkurencja lubi sobie klikać 1 gwiazdkę dla zabawy po kilkanaście razy.

Fajnie gdybyście rozważyli zrobienie porządnego modułu z opiniami o produktach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za sugestie dotyczące działania funkcjonalności opinii o produkcie - przekazałam je do osoby zawiadującej planem rozbudowy.

Jak tylko dowiem się, kiedy uda nam się wcisnąć w grafik taką modernizację, dam Ci znać. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcemy zmienić mechanizm opinii i komentarzy, już mogę potwierdzić, że ta funkcja będzie przez nas ulepszona, jednak nastąpi to najwcześniej pod koniec tego roku. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na jakim etapie stają prace nad modułem opinii? I jaki jest realny termin wprowadzenia takiego modułu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sytuacja w tym obszarze wygląda następująco: wydaliśmy poprawkę, aby do opinii zliczały się wszystkie głosy.

Zasadniczy problem z gwiazdkami i ocenami jest obecnie taki, że nie są one w żaden sposób połączone z opiniami, przez co użytkownik bez logowania może dać ocenę poprzez gwiazdki i nad tym będziemy pracować. Niestety nie znam dokładnego terminu zakończenia tych prac.

Małe wyjaśnienie obecności gwiazdek przy produkcie: obecnie są wykorzystywane do prezentowania w danych strukturalnych, co później jest widoczne np na liście wyników wyszukiwania w Google. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak wygląda sprawa z opiniami, czy ten moduł będzie działał w końcu jak należy :) ?

Czy będzie możliwość wysłania maila do klienta z prośbą o opinie o produktach, które automatycznie pojawią się przy produktach ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak jak w przypadku cenników dostaw, niestety w tym (i w zeszłym) tygodniu nie ma osób decyzyjnych w tym temacie więc nie jestem w stanie udzielić konkretnej odpowiedzi :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Osoby już są :) Niestety nie mam konkretów w sprawie zmian w opiniach.

Maile automatyczne można konfigurować z poziomu /admin/configEmails/addTask  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mineło już trochę czasu...
Jak ma się sprawa z poprawą tych opinii? Koniec roku już się zbliża, a ja poprawke zgłaszam od zeszłego.

Jestem już o krok od przeniesienia sklepów na shoplo. Zatrzymuje mnie tylko bardziej rozwinięty interfejs admina. Zatem moje pytanie: uda się do końca tego roku wprowadzić nowy moduł opinii, lub np. udostepnić użytkownikom możliwość skorzystania z yotpo? Ta obecna opcja przypomina bardziej SCAM, a niż zachęca do pozostawienia swojego komentarza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Były plany, aby zabrać się za ta kwestię jeszcze w tym roku, ale niestety nie udało się nam na to wygospodarować odpowiedniej ilości czasu. :(

Mam informację, że rozbudowa ta będzie brana pod uwagę w planach na kolejny rok, niestety nie znam bardziej przybliżonego terminu. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że na to złożyło się kilka czynników, m.in. pojawiły się funkcjonalności i ulepszenia, które okazały się bardziej priorytetowe a zarazem czasochłonne.

A na stanowiska developerskie mamy również ciągłą rekrutację - chętnych oczywiście zapraszam do aplikacji:

https://www.shoper.pl/praca-w-shoper-pl/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nam także brakowało lepszego modułu opinii w Shoper więc napisaliśmy swój, jeszcze go testujemy, więc chętnie udostępnimy go za darmo. Jeżeli ktoś jest zainteresowany to chętnie pomogę go wdrożyć.  Moduł działa na dwóch poziomach: Prosi klientów, którzy dokonali zakupu o wystawienie opinii po X dniach o zakupu oraz pozwala prezentować ich opinie na stronach produktów. Przykład jak to wygląda jest tutaj: https://demo.refericon.pl/produkt/damskie/    

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

×

Drogi użytkowniku,

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.