Jump to content
Anzys

opinie i komentarze - jako moduł

Czy jesteś za dodaniem takiej funkcjonalności do systemu Shoper.pl?  

3 members have voted

  1. 1. Czy jesteś za dodaniem takiej funkcjonalności do systemu Shoper.pl?

    • Tak
      4
    • Nie
      0


Recommended Posts

widziałbym możliwość gotowego modułu z komentarzami i opiniami który można by podpiąć w panelu sklepu w aktywny styl graficzny. budowa: nazwa produktu + komentarz + podpis wyświetalnie: losowe np. 20sekund

Share this post


Link to post
Share on other sites

W zakładce Konfiguracja -> asortyment jest dostępny moduł "Opinie":

 

opinie.thumb.png.a739d8e90f9152a3e4236cb1dd887316.png

Wystarczy włączyć aktywność opinii o produktach i skonfigurować ich dostępność: czy w sklepie mogą komentować produkty wszyscy klienci, czy tylko zalogowani, oraz czy chcesz skorzystać z możliwości premoderacji (zatwierdzenie pojawiających się opinii przed wyświetleniem).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generalnie moduł opinii jest bardzo zacofany. 

Nie da się go skonfigurować w taki sposób aby przypominać kupującym o ocenie produktu po zakupie. Gwiazdki przy produktach do dziś nie wiem do czego służą :D - tzn nie są scalone z opinią tekstową, dlatego są bezużyteczne - pomijam fakt, że szalona konkurencja lubi sobie klikać 1 gwiazdkę dla zabawy po kilkanaście razy.

Fajnie gdybyście rozważyli zrobienie porządnego modułu z opiniami o produktach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za sugestie dotyczące działania funkcjonalności opinii o produkcie - przekazałam je do osoby zawiadującej planem rozbudowy.

Jak tylko dowiem się, kiedy uda nam się wcisnąć w grafik taką modernizację, dam Ci znać. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chcemy zmienić mechanizm opinii i komentarzy, już mogę potwierdzić, że ta funkcja będzie przez nas ulepszona, jednak nastąpi to najwcześniej pod koniec tego roku. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sytuacja w tym obszarze wygląda następująco: wydaliśmy poprawkę, aby do opinii zliczały się wszystkie głosy.

Zasadniczy problem z gwiazdkami i ocenami jest obecnie taki, że nie są one w żaden sposób połączone z opiniami, przez co użytkownik bez logowania może dać ocenę poprzez gwiazdki i nad tym będziemy pracować. Niestety nie znam dokładnego terminu zakończenia tych prac.

Małe wyjaśnienie obecności gwiazdek przy produkcie: obecnie są wykorzystywane do prezentowania w danych strukturalnych, co później jest widoczne np na liście wyników wyszukiwania w Google. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak wygląda sprawa z opiniami, czy ten moduł będzie działał w końcu jak należy :) ?

Czy będzie możliwość wysłania maila do klienta z prośbą o opinie o produktach, które automatycznie pojawią się przy produktach ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak w przypadku cenników dostaw, niestety w tym (i w zeszłym) tygodniu nie ma osób decyzyjnych w tym temacie więc nie jestem w stanie udzielić konkretnej odpowiedzi :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mineło już trochę czasu...
Jak ma się sprawa z poprawą tych opinii? Koniec roku już się zbliża, a ja poprawke zgłaszam od zeszłego.

Jestem już o krok od przeniesienia sklepów na shoplo. Zatrzymuje mnie tylko bardziej rozwinięty interfejs admina. Zatem moje pytanie: uda się do końca tego roku wprowadzić nowy moduł opinii, lub np. udostepnić użytkownikom możliwość skorzystania z yotpo? Ta obecna opcja przypomina bardziej SCAM, a niż zachęca do pozostawienia swojego komentarza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Były plany, aby zabrać się za ta kwestię jeszcze w tym roku, ale niestety nie udało się nam na to wygospodarować odpowiedniej ilości czasu. :(

Mam informację, że rozbudowa ta będzie brana pod uwagę w planach na kolejny rok, niestety nie znam bardziej przybliżonego terminu. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślę, że na to złożyło się kilka czynników, m.in. pojawiły się funkcjonalności i ulepszenia, które okazały się bardziej priorytetowe a zarazem czasochłonne.

A na stanowiska developerskie mamy również ciągłą rekrutację - chętnych oczywiście zapraszam do aplikacji:

https://www.shoper.pl/praca-w-shoper-pl/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nam także brakowało lepszego modułu opinii w Shoper więc napisaliśmy swój, jeszcze go testujemy, więc chętnie udostępnimy go za darmo. Jeżeli ktoś jest zainteresowany to chętnie pomogę go wdrożyć.  Moduł działa na dwóch poziomach: Prosi klientów, którzy dokonali zakupu o wystawienie opinii po X dniach o zakupu oraz pozwala prezentować ich opinie na stronach produktów. Przykład jak to wygląda jest tutaj: https://demo.refericon.pl/produkt/damskie/    

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@maciekB @jasien

Troszkę to zajęło ale dokończyliśmy nasz moduł opinii dostosowany do Shopera :)

Przykłady wdrożeń z prawdziwymi zebranymi od klientów opiniami: 

https://militarialodz.pl/pl/p/Scyzoryk-D01-Silva-Khaki-Box-95mm-SWIZA/9212

https://belovely.pl/pl/p/Zawieszka-do-Kolczyka-Shine-Bialy/276

Aplikacja pozwala na personalizację @ z prośbą o opinie, personalizacje prezentacji opinii, a także na wgrywanie zdjęć przez klientów czy nagradzanie ich za opinie kodem rabatowym. Z czasem będzie tego dużo więcej. Jeżeli chcecie przetestować to tutaj możecie założyć darmowe konto: https://getreview.pl/  

Niedługo też będziemy przymierzać się do app store :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.