Jump to content
Tendina

Moduł zwrotów - integracja z Pocztą Polską

Czy jesteś za dodaniem takiej funkcjonalności do systemu Shoper.pl?  

2 members have voted

  1. 1. Czy jesteś za dodaniem takiej funkcjonalności do systemu Shoper.pl?

    • Tak
      10
    • Nie
      0


Recommended Posts

Poczta Polska oferuje łatwy moduł zwrotów. Dobrze by było, żeby Klient, który jest zarejestrowany miał możliwość automatycznego zwrotu produktu z panelu klienta. Jak by to miało działać? 1. Klient wchodzi na swoje konto w sklepie. 2. Wybiera zamówienie, z którego chce zrobić zwrot. 3. Wybiera produkty do zwrotu lub zaznacza zwrot całego zamówienia. 4. Generuje mu się list przewozowy, który ma wydrukować i przykleić na paczkę. 5. Do panelu administracyjnego trafia informacja, że zamówienie będzie zwracane. Mogło by to być np. poprzez automatyczną zmianę statusu zamówienia na 'Zwracane / Reklamowane'. No i oczywiście zarówno do Klienta, jak i administratora sklepu trafiałaby informacja na maila o zmianie statusu zamówienia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.