Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0
OPTO

nowe
Program lojalnościowy - naliczanie punktów - kilka do wyboru

Czy jesteś za dodaniem takiej funkcjonalności do systemu Shoper.pl?   2 głosy

  1. 1. Czy jesteś za dodaniem takiej funkcjonalności do systemu Shoper.pl?

    • Tak
      4
    • Nie
      0

Zaloguj się lub zarejestruj, aby zagłosować w ankiecie.

5 postów w tym temacie

Brakuje mi możliwości przypisania 'przydziel punkty' (ustawienia konfiguracja > marketing > program lojalnościowy) w momencie zmiany statusu na kilka możliwych aktualnie można wybrać jeden jednak u mnie są dwa statusy 'zrealizowane / zamknięte' - jeden dla wysyłki - drugi dla odbioru osobistego W takim przypadku osoby odbierające osobiście zamówione produkty nie mają naliczanych punktów lojalnościowych, a odpada przypisywanie ich w momencie składania zamówienia.
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam? Dalej program lojalnościowy pozwala naliczać tylko przy jednym statusie, czy jest możliwość naliczania przy wybranych wielu?

Mam dwa: osobisty i wysyłka i tylko dla tych z wysyłki mam ustawione, przez co jest to nie fair dla osób z obiorem osobistym - dlaczego dwa statusy? Ano bo dwa różne powiadomienia mailem oraz inna treść sms-em dla API

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak, przydałaby się ta poprawka aby dało się wybierać więcej niż jeden status

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0