Jump to content
OPTO

Program lojalnościowy - naliczanie punktów - kilka do wyboru

Czy jesteś za dodaniem takiej funkcjonalności do systemu Shoper.pl?  

3 members have voted

  1. 1. Czy jesteś za dodaniem takiej funkcjonalności do systemu Shoper.pl?

    • Tak
      5
    • Nie
      0


Recommended Posts

Brakuje mi możliwości przypisania 'przydziel punkty' (ustawienia konfiguracja > marketing > program lojalnościowy) w momencie zmiany statusu na kilka możliwych aktualnie można wybrać jeden jednak u mnie są dwa statusy 'zrealizowane / zamknięte' - jeden dla wysyłki - drugi dla odbioru osobistego W takim przypadku osoby odbierające osobiście zamówione produkty nie mają naliczanych punktów lojalnościowych, a odpada przypisywanie ich w momencie składania zamówienia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponawiam? Dalej program lojalnościowy pozwala naliczać tylko przy jednym statusie, czy jest możliwość naliczania przy wybranych wielu?

Mam dwa: osobisty i wysyłka i tylko dla tych z wysyłki mam ustawione, przez co jest to nie fair dla osób z obiorem osobistym - dlaczego dwa statusy? Ano bo dwa różne powiadomienia mailem oraz inna treść sms-em dla API

Share this post


Link to post
Share on other sites

W tym momencie nie mamy w planach rozwoju w obszarze tej funkcjonalności. Temat dziś poruszyłam, więc może uda nam się wrócić do tej prac nad tym elementem sklepu, ale na dzień dzisiejszy nie mogę jeszcze podać konkretnego terminu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.