Jump to content
Elstol

Obsługa cen netto

Czy jesteś za dodaniem takiej funkcjonalności do systemu Shoper.pl?  

8 members have voted

  1. 1. Czy jesteś za dodaniem takiej funkcjonalności do systemu Shoper.pl?

    • Tak
      10
    • Nie
      0


Recommended Posts

Proponuję dodać możliwość dodawania cen produktów w netto, zamiast w brutto. Kiedy dodajemy cenę w brutto system sklepu ma problemy z zaokrągleniami. Przez co występują sytuacje gdy cena netto zwiększona o VAT nie daje ceny brutto zawartej w systemie. Stwarza to problemy z zakupami na fakturę VAT i przenoszeniem tych zakupów do programów Księgowych

Share this post


Link to post
Share on other sites
Proponuję wprowadzić możliwość wpisywania cen netto na karcie towaru/asortymentu.W tej chwili trzeba wpisywac benę brutto. Dla kogoś kto ma ceny w netto jest to utrudnienie gdyz za kazdym razem musi przeliczać ręcznie na brutto. A dla autora aplikacji jest to tylko dodanie jednego znacznika: ceny netto/brutto.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 27.02.2015 at 13:34, Karolina Bartnik-Kura napisał:

Witam, na dzisiejszy nie planujemy takiego wdrożenia.

A na kiedy planujecie? Przecież taka opcja zamiany netto na brutto to podstawa! Wszystkich naszych klientów interesuje wyłącznie cena netto bo handlujemy b2b.
Już wykupiliśmy sklep na rok, ale im bardziej wdrażamy się w jego budowę tym więcej ograniczeń dostrzegamy i zastanawiamy się nad szukaniem czegoś innego.  Robi się powoli lista tego co należy zmienić. 

Jakie mamy opcje wprowadzenia indywidualnych zmian w shoper?
Np.
- zamiana netto na brutto,
- wyświetlanie rabatu w procentach
- przydzielanie rabatu dla grupy produktów, np 5% dla grupy A a 10% dla grupy B, dla grupy klientów i po zalogowaniu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyświetlanie rabatów w procentach jest w naszych planach na przyszły rok, a co do reszty to na chwilę obecną nie są planowane na rok 2018, ale będziemy je mieli na uwadze przy planie rozbudów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy cos w tym zakresie sie zmienilo?

Ja rowniez robie w B2B - moich klientow interesuje tylko cena netto, brutto nie ma znaczenia.

Tymczasem na stronie wiodaca wartoscia jest kwota brutto (a netto w nawiasie), wolalbym jednak odwrotnie, zeby sie klienci nie mylili. 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzień dobry,

są jakieś informacje w tym temacie?

Obsługa cen netto jest wymagana dla np. sprzedaży w wersji zagranicznej sklepu. 

Aktualnie gdy możemy podać tylko cenę "brutto" to klient zagraniczny widzi np. w koszyku cenę brutto, która go w ogóle nie obowiązuje i może zrezygnować z zakupu.

 

Nie wie, że dla niego jest podatek "0%", który dopiero w ostatnim kroku zam. zostaje uwzględniony.

Przez to tracimy klientów...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lasciate ogne speranza, voi ch’intrate.
Chyba tyle w temacie.

Twórcy sklepu wiedzą lepiej, co jest dobre dla użytkowników, a co nie, i możesz cieszyć się z wprowadzanych zmian w produkcie. A czy tych zmian potrzebujesz, czy też raczej niekoniecznie, to jest temat na osobną dyskusję.
Zawsze można też pozyskać wiedzę że da się funkcjonalność wdrożyć (napisać) odpłatnie. Lub poprzez jakieś rozszerzenie z appstore (być może również odpłatnie).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do cen netto. To zakładałem kiedyś hurtownię na licencji samodzielnej. Zleciłem firmie zajmującej się różnymi wdrożeniami, żeby ustawić ceny netto jako główne i żeby wg nich było wszystko liczone. Jak zaczęli grzebać w kodzie sklepu to stwierdzili, że to jest tak pracochłonne, że zdecydowanie to odradzają (po wstępnych pracach wyszło, że to praktycznie jest nie do zmodyfikowania, żeby sklep działał prawidłowo).

Jeśli to jest dla Ciebie ważne to rozważ przejście na inną platformę sklepową. W shoperze nie spodziewam się aby coś z tym zrobili po mojej historii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest to o tyle dziwne, że aż zabawne. Potrafią to sklepy, które są rozwiązaniem bezpłatnym.

A co z platformą Shoper i produktami objętymi odwrotnym obciążeniem podatkiem VAT?  Masz ochotę otworzyć sklep z notebookami czy też telefonami - sprzedając je przedsiębiorcom, masz sporą szansę spotkać się z odwrotnym opodatkowaniem. Dwa notebooki do czegoś więcej niż praca stricte biurowa i przekraczasz próg 20k zł.

Może warto uczciwie zaznaczać, że o ile być może jest to dobra platforma dla kierujących ofertę do konsumentów (nie wiem, nie moja działka), to już niekoniecznie dla kierujących ofertę do przedsiębiorców?

 

Edited by Nothing_special

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak się patrzy na tematy na forum to shoper za bardzo nie interesuje się tym co zgłaszają ludzie i czego potrzebują.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Definiowanie cen netto zamiast brutto to podstawa sklepu B2B. Oczywiście można sobie poradzić i bez tego, ale w końcu lista wyrzeczeń stanie się zbyt długa i powiemy dziękuję...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cenę netto możecie pobrać z frontapi i wyświetlać na stronie, jednak w koszyku i tak będzie sprzedaż po cenie brutto.

Takie info jeżeli ktoś potrzebuje netto tylko i wyłącznie do wyświetlania a nie do prowadzenia sprzedaży w cenach netto ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.