Skocz do zawartości
Jaco2

integracje Problem z konfiguracją SMTP

Recommended Posts

Witam. Dwa dni temu po próbie logowania na pocztę o2.pl  otrzymałem komunikat że wykryto próbą włamania się na konto pocztowe i musiałem zmienić hasło . Teraz za każdym razem gdy wpisuję nowe hasło w Shoper otrzymuję komunikat : Błąd konfiguracji SMTP: przekroczyles limit wyslanych wiadomosci, blokada wygasnie automatycznie - sprobuj pozniej / flood check failed, account lockout will expire automatically - try again later: event actions exist    Dwa dni i dalej tak samo  i wiadomo żadne maile nie wychodzą z Shopera . Jakieś pomysły ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Jaco2 przepraszamy, że musiałeś czekać na odpowiedź.

W Twoim sklepie są niepoprawne ustawienia poczty.

Obsługę poczty masz zewnętrzną - OK, może tak być. Zatem strefa DNS wraz z pocztą jest na jakimś zewnętrznym serwerze.

Natomiast w takim wypadku musisz:

1) W Konfiguracja ---> Ustawienia podstawowe ---> Ustawienia poczty faktycznie ustawić wysyłkę z "Innego konta SMTP" - dane SMTP uzyskasz od dostawcy poczty/serwera

2) W Konfiguracja ---> Ustawienia podstawowe ---> Dane firmy wpisać ten sam adres e-mail, co w ustawieniach poczty,

 

Wówczas problem powinien ustąpić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

×

Drogi użytkowniku,

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.