Skocz do zawartości
T.shop

Poczta Polska każda paczka w odzielnym zbiorze

Recommended Posts

Witam, paczki Poczty Polskiej wysyłam przez zintegrowaną z Elektronicznym Nadawcą formę dostawy Poczta Polska. Zauważyłem, że po przygotowaniu paczki do wysyłki mogę wydrukować etykietę, ale paczka nie jest widoczna na stronie EN, natomiast po kliknięciu wyślij tworzony jest nowy zbiór z jedną paczką i taki zbiór jest od razu wysyłany do Urzędu Pocztowego. Jeśli mam do wysłania 20 paczek to tworzonych jest 20 zbiorów. Kiedy robiłem to ręcznie miałem jeden zbiór w którym znajdowało się 20 paczek. Do czasu wysłania paczek do UP mogłem je edytować lub usuwać.

Czy jest to normalne zachowanie aplikacji, że każda paczka to oddzielny zbiór? Dodam jeszcze, że próbowałem dla kilku paczek ze statusem 'gotowe do wysyłki' zmienić hurtowo status na wysłane, ale nie spowodowało to wysłania paczek do EN. Musiałem wejść do każdego zamówienia i wybrać wyślij.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@T.shop napisz mi serdecznie proszę wiadomość prywatną, które przesyłki w twoim sklepie mogę spróbować wysłać w jednym zbiorze, wraz z adresem sklepu.

Sprawdzę co może być nie w porządku w Twoim sklepie. Z opisu klaruje się obraz nie w stu procentach poprawny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam ten sam problem mimo zaznaczania przesyłek i wysyłania ich jednorazowo. Młodego na etykietach drukuje się inny numer nadawczy niż jest w systemie e-nadawca. Panie na poczcie już mnie nie lubią bo nie dość że przesyłki w oddzielnych zbiorach to muszą ręcznie pisać raporty że zmian numerów nadawczych.  :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji zapytam jeszcze o wydruk etykiety nadawczej. Powiedzmy ze nadaję 4 listy polecone.

Czasem wydruk jest na jednej kartce A4 a czasem na 4 ??

Kompletnie tego nie rozumiem. Nie zmieniam niczego w ustawieniach a czasem jest tak a czasem inaczej?? Szkoda kartek na adres kty zajmje tylko kawałek kartki. Czy można temu jakoś zaradzić?

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie sytuacja sama się rozwiązała, kiedy zauważyłem, że jest zakładka 'Przesyłki', gdzie należy zaznaczyć przesyłki do wysyłki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@SDS Iwona To może być kwestia ustawień drukarki - sprawdź, być może przy wydruku innych dokumentów coś w nich zmieniasz, a potem drukuje się domyślnie jedna etykieta na stronę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

×

Drogi użytkowniku,

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.