Skocz do zawartości
Mars_2000

Błąd logowania przy pomocy kont SocialMedia

Recommended Posts

Mam problem związany z wykorzystaniem opcji logowania się do sklepu przy pomocy kont facebook lub google.

Przy próbie powiązania konta z istniejącym w sklepie lub rejestracji nowego, po kliknięciu w przycisk Facebooka lub Google, za każdym razem następuje przekierowanie na stronę główną shoper.pl.

Czy mogę prosić o sprawdzenie/wyjaśnienie dlaczego tak się dzieje ?

Informacyjnie: Sklep jest w wersji 5.8.22 , php 5.6 i opcja HTTPS ustawiona na "wszędzie" w zakładce Bezpieczeństwo.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Joanna Worona napisał:

Mamy tu do czynienia z błędnym działaniem sklepu - podaj proszę domenę, albo bezpośrednio zgłoś problem techniczny tutaj: https://www.shoper.pl/kontakt/ --> i to będzie najszybsza droga.

 

Dziękuję.

WYsłałem PMkę ze szczegółami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Heh...minęło 10 dni od chwili zgłoszenia problemu i mając nawet na uwadze wydłużony weekend po drodze,  to do tej pory nie dostałem jakiejkolwiek odpowiedzi od shopera.

To jest jakaś kpina i skandal!

Nie po to wykupuje się asystę techniczną za ciężkie pieniądze, aby potem czekać nie wiadomo jak długo na odpowiedź (a właściwie na jej brak). Próba uzyskania czegokolwiek od osoby z infolinii, to nic więcej jak ponownie tracony czas i nerwy. 

 

Nie ukrywam, że takie podejście, w połączeniu z brakiem aktualizacji licencji do 5.8.24 pod RODO, każe mi mocno się zastanowić nad opcją szukania alternatywy dla obecnej platformy, bo na ten moment jestem mocno , ale to mocno rozczarowany jakością supportu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłam ponownie, na jakim etapie jest zgłoszenie błędu - niestety zostało ono zamknięte, ponieważ nie udało się odtworzyć błędu (oznacza to, że informatyk, który sprawdzał zgłoszony błąd, zarejestrował się i zalogował przez social media bez wystąpienia opisanego błędu). 
Sprawdziliśmy to kilkukrotnie - jeszcze dziś prosiłam o ponowne sprawdzenie i błąd ten u nas się nie pojawia.
Przepraszam najmocniej za tak długi czas oczekiwania, informacja o zamknięciu zgłoszenia dotarła do mnie dopiero w dniu wczorajszym i chciałam jeszcze raz dzisiaj tę sprawę przeanalizować. 

Proszę, sprawdź ponownie, czy nadal jest ten sam problem - może u Ciebie również już działa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

×

Drogi użytkowniku,

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.