Skocz do zawartości

Recommended Posts

Przychodzę do Was z zapowiedzią zmian. Kilka miesięcy temu zaczęłyśmy z Asią aktywnie udzielać się na forum w imieniu Shopera. Mamy po tym czasie trochę przemyśleń. I bardzo zależy nam, aby forum było “czymś więcej”.

Zainspirował nas temat RODO. Szukaliście wówczas na forum pomocy, która niekoniecznie była bezpośrednio związana z naszą platformą. My chcąc Wam pomóc, współpracowaliśmy z prawnikami, aby udzielić odpowiedzi na nurtujące Was pytania. Fajnie byłoby przełożyć to także na inne dziedziny. W związku z tym forum zyska niebawem nowy podział, w którym edukacja będzie odgrywała ważną rolę. Pojawiać się będą tam ciekawe materiały od nas, informacje o webinarach, czy wydarzeniach, a także dobre rady, którymi możecie się wymieniać. Choć myślę, że jednym z ważniejszych elementów będą sesje Q&A. Co drugi tydzień będziemy ogłaszać Wam partnerów danego tygodnia, którzy są specjalistami w danej dziedzinie i mogą coś powiedzieć w konkretnym temacie. Wy przez ten tydzień będziecie mogli zadawać pytania, danemu specjaliście. Na ten moment zaplanowaliśmy tygodnie poświęcone: opisom produktów, grafice do sklepu internetowego, identyfikacji graficznej oraz integracji z zewnętrznymi usługami dla sklepów internetowych.

Jeśli macie tematy, które chcielibyście poruszać w ramach naszych sesji Q&A, to dajcie znać! Oczywiście kwestia specjalistów też jest dość otwarta. Wiemy, że wielu z naszych klientów ma dużo do powiedzenia w tematach związanych z e-commerce więc jeśli chcielibyście być partnerem tygodnia, to także się odezwijcie ;)

Oczywiście nie rezygnujemy z pytań i sugestii dotyczących naszej platformy - one dalej będą się pojawiać na forum. W dalszym ciągu będziecie kierować do nas pytania i sugestie, a my będziemy przekierowywać to do osób decyzyjnych w naszej firmie. Jednak rezygnujemy z rozbicia na poszczególne części panelu, gdyż mamy wrażenie, że rodzi to więcej komplikacji. Oprócz wspomnianej kondensacji, w dziale dotyczącym platformy pojawią się inne nowości. Pierwszą z nich będzie miejsce do zgłoszenie się na testy. Ania i Paulina często poszukują klientów, którzy chcieliby przetestować nasze nowe rozwiązania. Wy także zgłaszaliście kilkakrotnie chęci do przetestowania rozwiązań. I teraz na forum będzie okazja, aby Was połączyć ;) Kolejny dodatkowy element w tej części to nowości i sugestie w AppStore. Czasem mówimy Wam, że jakiegoś rozwiązania nie jesteśmy w stanie wdrożyć bezpośrednio w platformie, ale mógłby być to świetny pomysł na aplikację :) Newsletter dotyczący nowości w AppStore dostajemy tylko wewnętrznie w firmie, a przecież Wam te informacje są bardziej przydatne ;) Zatem chcemy stworzyć tu przestrzeń do dyskusji między Wami a twórcami aplikacji.

Będzie także przestrzeń reklamowa ;) w której użytkownicy platformy Shoper będą mogli reklamować swoje sklepy, a także będziecie mogli polecać firmy do współpracy. Współpracujecie pewnie z różnymi firmami - gdzieś kupujecie kartony do dostawy, gdzieś taśmy do oklejania przesyłek, jakieś programy sprawdzają się Wam lepiej od innych. I jeśli macie kogoś z kim współpraca układa się Wam świetnie - to podzielcie się taką informacją. Niech skorzystają też inni ;) Tutaj też będziecie mogli zadać pytanie o partnera, którego inni polecają do współpracy.

Chcemy także zachęcić Was do wzajemnej pomocy. Jeśli znacie odpowiedź na zadane przez innego użytkownika pytanie, śmiało odpisujcie. Dla najbardziej aktywnych przewidujemy nagrody ;)

To taki plan na początek. Jeśli coś chcielibyście do tego planu dorzucić, to napiszcie. Będziemy próbować modyfikować ;) Ponadto na forum będzie też sekcja, w której będziecie mogli zgłaszać sugestie, co do funkcjonowania samego forum więc swoimi pomysłami będziecie mogli dzielić się na bieżąco ;)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z zapowiedzią czas wprowadzić zmiany. Przez najbliższe dni może być tu trochę bałaganu, ale generalnie wszystko zmierza do wprowadzenia wyżej opisanych zmian ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziś przy wdrażaniu zmian pojawił się błąd, przez co zniknęła duża część tematów. Musieliśmy przywrócić backup z nocy, przez co zniknęło wszystko co pisaliśmy dzisiaj na forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

×

Drogi użytkowniku,

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.