Skocz do zawartości
ABC

Aplikacja Shoper Messenger

Recommended Posts

Zauważyłem, że przestała działać aplikacja Shoper Messenger. Nie można jej skonfigurować. Na wysłanego maila podanego w aplikacji nikt nie odpowiada. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za info - sprawdzamy, z czym jest problem.

Mamy też Twoje zgłoszenie w DOK, odpowiemy Ci bezpośrednio na skrzynkę mailową. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Badamy sprawę, bo rzeczywiście dostaliśmy wczoraj kilka podobnych zgłoszeń. @Karvan najlepiej zgłoszenia techniczne wysyłaj na pomoc@shoper.pl Dział obsługi klienta będzie mógł przepiąć Twoje zgłoszenie do IT i ogólnie łatwiej będzie Ci wtedy pomóc ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta sama sytuacja jaka była na koniec lipca. Komunikat o błędzie mówi o braku uprawnień.

facebook.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mija kolejny dzień a dalej są błędy w aplikacji. Przy próbie zweryfikowania konta taki komunikat:

Cytat

Adres URL zablokowany: To przekierowanie nie powiodło się, ponieważ identyfikator URI nie jest na liście dozwolonych identyfikatorów w ustawieniach aplikacji klienta OAuth. Upewnij się, że klient i sieciowy login OAuth są włączone i dodaj wszystkie swoje domeny aplikacji jako ważne adresy URI przekierowań OAuth.

Czy ktoś się tym zajmuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, wiemy o problemie i zajmujemy się nim. Na chwilę obecną nowi użytkownicy nie mają możliwości zainstalowania tej aplikacji (została wyłączona na czas naprawy). Tak jak pisałam wyżej, gdy macie problem techniczny, najlepiej opisać sprawę i wysłać na adres pomoc@shoper.pl Wtedy mamy wszystko w jednym miejscu i łatwiej przekazać nam informacje do działu IT.  Ponadto łatwiej nam komunikować się z Wami bezpośrednio, gdy wiemy, że już wszystko działa ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdyby kogoś interesowała odpowiedź z BOKu

"Zgłaszany problem związany jest ze zmianami programistycznymi jakie Facebook wprowadził po swojej stronie.
Postaramy się dostosować nasze oprogramowanie najszybciej jak to możliwe aby przywrócić prawidłowe działanie aplikacji."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już 2 miesiące nikt nic z tym nie zrobił, kiedy tego typu aplikacja jest niemalże kluczowa... z drugiej strony na wprowadzenie weekendów jako dni wolnych(nie wliczanych w termin dostawy) czekaliśmy 4 lata.

Dodam, że w "konkurencyjnych" apkach oraz nawet darmowych systemach sklepowych wszystko działa, więc nie jest to jakaś magia z tymi zmianami na facebooku.

 

No nic tyle z narzekania, czy można wiedzieć jak wygląda sytuacja? pracujecie nad tym 2 miesiące, przybliżony czas realizacji to dni? miesiące? czy lata i po prostu mamy sobie wykupić zewnętrzne aplikacje do czatu z klientami? Naprawdę chciałbym wiedzieć na co się nastawiać.

Przy tym proszę nie pisać o mailu na " pomoc@shoper.pl ", bo czekanie 2 tygodnie na odpowiedź w stylu "Facebook coś zmienił w api" nie ma sensu, chciałbym tylko wiedzieć, czy nastawiamy się na dni, miesiące czy lata, bo w przypadku miesięcy i lat nie pozostaje nic innego jak zakupienie niezależnej apki i dodanie czatu do sklepu.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę Cię zmartwić, ale przygotuj się na jeszcze "trochę" oczekiwania. Zresztą jak sam słusznie zauważyłeś, po 4 latach udało się wprowadzić weekendy jako wolne dni przy wyliczaniu dostawy - choć i ta funkcjonalność jest ułomna, gdyż nie uwzględnia np. czasu oczekiwania na załatwienie formalności ratalnych czy też płatności z góry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam "złośliwe" pytanie do administratorów forum z Shopera ;-). Czy przekazano programistom link do strony FB z mojego poprzedniego postu? 😉

Boty Messengera działają na milionach stron w sieci. I jakoś nigdzie nie widziałem dyskusji ani też nie słyszałem o problemach związanych ze zmianami na FB które spowodowały masowe problemy z aplikacją Messengera. A nawet jeżeli takie zmiany były to zostały zapewnie u innych natychmiast uwzględnione.

Jeżeli Shoper ma inne plany związane z tą aplikacją (wprowadzenie opłat, całkowite usunięcie) to proszę o tym napisać, a nie zwodzić nas od 2 miesięcy, że coś się z tym robi. Jeszcze raz podkreślę. Mimo zmian programistycznych na FB (jeżeli naprawdę takie były) boty Messengera działają na innych stronach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problem powstał po ponownej weryfikacji naszej aplikacji przez Facebooka. Aktualnie uszczegółowiliśmy naszą aplikację i przekazaliśmy ponowną prośbę do Facebooka o weryfikację. 

Do czasu rozwiązania problemu prosimy o nie korzystanie z aplikacji. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A co z Customer Chat, czyli też Facebook'owej wtyczki Messenger, takie także nie działają? Wszystkie aplikacje krążące wokół Messenger nie działają na Shoperze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 1.10.2018 at 12:35, Joanna Worona napisał:

Problem powstał po ponownej weryfikacji naszej aplikacji przez Facebooka. Aktualnie uszczegółowiliśmy naszą aplikację i przekazaliśmy ponowną prośbę do Facebooka o weryfikację. 

Do czasu rozwiązania problemu prosimy o nie korzystanie z aplikacji. 

I cisza, dalej nie działa. Nie spotkałem się jeszcze aby FB tak długo weryfikował  aplikację. Może po którymś wpisie Shoper wreszcie przekaże aplikację do FB. Bo myślę, że teraz jeszcze nie jest nic zrobione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aplikacja jest już zweryfikowana pozytywnie, jednak Facebook wprowadził dodatkowe procesy weryfikacyjne dla organizacji tworzących aplikacje i to wymaga osobnej weryfikacji, na którą właśnie czekamy. Na ten moment nie mamy informacji ze strony Facebook'a odnośnie tego, jak długo może potrwać proces - monitorujemy tę sprawę i czekamy na ich ruch. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Joanna Worona napisał:

Aplikacja jest już zweryfikowana pozytywnie, jednak Facebook wprowadził dodatkowe procesy weryfikacyjne dla organizacji tworzących aplikacje i to wymaga osobnej weryfikacji, na którą właśnie czekamy. Na ten moment nie mamy informacji ze strony Facebook'a odnośnie tego, jak długo może potrwać proces - monitorujemy tę sprawę i czekamy na ich ruch. 

 

Sorry, ale te tłumaczenia są niewiarygodne. Aplikacja nie działa już ponad 2 miesiące!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@ABC przykro nam, że te informacje brzmią dla Ciebie niewiarygodnie. Nie wiem, czy próbowałeś kiedyś kontaktować się z supportem Facebooka, ale do niedawna był jak yeti - wielu o nim słyszało, ale nikt nie znał kogoś komu by odpisali ;) Od jakiegoś czasu to się zmienia. Zwłaszcza międzynarodowy support zaczął działać prężniej i odpowiadali także na polskie zgłoszenia (pod warunkiem napisania ich po angielsku). 2 tygodnie temu odpisali mi błyskawicznie jak chciałam przyłączyć na Facebooku konto iStore do naszej strony (połączenie firm miało miejsce już dawno i chcieliśmy tę kwestię uporządkować także na Facebooku). Co więcej komunikacja toczyła się w języku polskim. Niestety z innymi tematami nie mamy tyle szczęścia. Aplikacja Shoper Messenger nie jest jedynym tematem od nas, który u nich utknął. Choć uwierz, dobijamy się do nich różnymi drogami (łącznie z pisaniem w odpowiedzi na korespondencję, która szła sprawniej ;)), ale niestety bez efektu :( Jedyne co możemy Ci zapewnić, to że nie ustaniemy w dobijaniu się do nich, ale niestety piłeczka jest po ich stronie i tego nie przeskoczymy :( 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety status sprawy nieprzerwalnie od lipca wygląda tak:


image.png.306e84e592f47a08070515eb70e74d2c.png

 

Tak jak Wam obiecałam, próbujemy przyspieszać sprawę weryfikacji aplikacji jak tylko możemy. Dziś pisałam z dziewczyną z supportu Facebooka w innej sprawie i przy okazji zahaczyłam także o temat aplikacji Shoper Messenger:

"Pani Natalio,

dziękuję serdecznie :) Pozwolę sobie wykorzystać kontakt z Panią w jeszcze jednej sprawie. Otóż od lipca nasz dział IT oczekuje na weryfikację konta. Podobno nasze konto biznesowe wymaga dodatkowej weryfikacji z racji tego, że publikujemy w nim aplikacje. Do takiej weryfikacji zostaliśmy zgłoszeni 25 lipca i do tej pory nie doczekaliśmy się odpowiedzi. Niestety nasi klienci bardzo się niecierpliwią z tego powodu :( I doskonale ich rozumiemy, bo 3 miesiące bez aplikacji, która została zabrana im tylko na chwilę, bo wymagała poprawki, to dość sporo :( Czy byłaby Pani w stanie zadziałać także w tej sprawie lub powiedzieć nam, co jeszcze możemy zrobić, aby przyspieszyć temat? "

I niestety nie mam dla Was dobrych informacji, bo dostałam odpowiedź:


"Witam Pani Anno,

skoro sprawa jest w rozpatrzeniu, a może to dość długo potrwać, to niestety musi Pani czekać. Z mojej pozycji niestety nie mam możliwości by to przyśpieszyć bądź sprawdzić jak daleko zostało opracowane. 

Pozdrawiam, 

Natalia"

 

Natalia była pierwszym człowiekiem z polskiego supportu, który odpowiadał na nasze pytania błyskawicznie i konkretnie. Zagraniczny support to już totalnie nie odpowiada lub robi to po kilku/kilkunastu tygodniach (te różnice czasu 😜) . Niestety po tej wiadomości Natalia zamknęła sprawę, w której toczyło się kilka wątków i teraz próbując wysłać wiadomość dostaję informację, że nie mogę zaktualizować tego zgłoszenia :(

Może ktoś z Was ma jakiś patent na przyspieszanie weryfikacji kont tworzących aplikacje? Jeśli tak, to proszę, podzielcie się ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

×

Drogi użytkowniku,

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.