Skocz do zawartości
Robert Błaszczak

Plus dla Dreamcommerce S.A.

Recommended Posts

Zaraz otrzymasz(łeś) kolejny argument, że będąc abonamentowcem otrzymujesz ten "prestiż" że prowadzone są tylko sprawdzone i bezpieczne sklepy i w każdej chwili mogą ze względu na naruszenia zamknąć sklep ?

A my samodzielni bujamy się, "wciskamy" buble i nie ma nad nami żadnej kontroli ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Równie dobrze tak samo powinna zareagować firma hostingowa, u której masz postawiony sklep. To tylko kwestia chęci. A w tym przypadku Dreamcommerce zareagował wzorowo, choć wcale nie musiał.

A odnośnie licencji samodzielnych to ja już podjąłem decyzję - jeśli zostaną zlikwidowane to żegnam się z Shoperem, jeśli pozostaną, to przy wznowieniu asysty będę domagał się konkretnych zapisów w umowie dotyczących aktualizacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To ci powiem, że u mnie tak samo. Czekam do wygaśnięcia licencji i zależy jak się sprawa dalej rozwinie oraz jak będą wyglądały upd dla samodzielnych. Nie potrafię również zrozumieć dlaczego nie wypuszczane są np. poważne poprawki błędów tylko bujasz się i bujasz... ale na celowe działania nie poradzisz. Ale również jestem coraz bardziej przekonany do odejścia od Shopera. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Robert Błaszczak napisał:

Reakcja naszych Partnerów godna pochwały.

Dziękujemy za docenienie naszych starań. :)

Zawsze reagujemy na niepokojące sygnały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

×

Drogi użytkowniku,

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.