Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Joanna Worona

Google Analytics – jak analizować ruch w sklepie oraz SEO – podstawy optymalizacji stron

Recommended Posts

Serdecznie zapraszam wszystkich do udziału w najbliższych webinariach dotyczących analizy ruchu w sklepie oraz optymalizacji stron.

Szkolenie poprowadzą nasi specjaliści z działu Customer Success. 

 

Na szkoleniu Google Analytics dowiesz się między innymi:

- jak określić swoją grupę docelową,

- jak sprawdzić źródło, z którego trafił użytkownik i ilość sesji potrzebnej do dokonania konkretnej transakcji,

- które strony najbardziej/najmniej angażują na moim sklepie,

- jak wyglądają ścieżki konwersji i które z nich są najpopularniejsze,

- jak sprawdzić po jakich słowach kluczowych odwiedzali nas z wyników organicznych.

 

Na webinarium SEO - podstawy optymalizacji stron chcemy poruszyć następujące zagadnienia:

- czy są różnice między SEO a pozycjonowaniem,

- jakie czynniki należy uwzględniać przy SEO,

- jak optymalizować strony pod wyszukiwarkę,

- czy SEO wystarczy do osiągania wysokich pozycji,

- mity o SEO i pozycjonowaniu

 

📆 Najbliższe terminy to wtorek 12.02.2019 o godz. 16:30 oraz środa 13.02.2019, również 16:30

Zarezerwujcie sobie półtorej godziny :) 

Nie czekaj, zapisz się już dziś!  -> Uniwersytet Shoper

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×

Drogi użytkowniku,

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.