Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
piotr.en

Uprawnienia do koszyka

Recommended Posts

Nasze grupy klientów posiadają hierarchię decyzyjną:

pracownik Nowak Jan należący do grupy X kompletuje w sklepie produkty na zamówienie dodając je do koszyka - tutaj się kończą jego uprawnienia. Klika np. "Dalej" i e-mail z linkiem do koszyka zostaje wysłany  do wskazanego innego klienta -  przełożonego, osoby decyzyjnej - która ma uprawnienia do finalizacji zamówienia. Wskazania osoby przełożonej dokonywało by się w konfiguracji klienta Nowaka.

Klika w link, sprawdza koszyk, ewentualnie modyfikuje jego zawartość i zatwierdza.

Drodzy forumowicze co myślicie na temat takiego rozwiązania?

A Dział Rozwoju, co o tym sądzi? :)

 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że jest to dość specyficzne rozwiązanie i prędzej stawiałabym na indywidualne wdrożenie, ale "kto pyta, nie błądzi", dlatego też przedstawię Twoją propozycję i przeanalizujemy ją m.in. pod kątem zapotrzebowania. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Takie rozwiązanie jest bardzo często wykorzystywane przy zakupach realizowanych przez wielooddziałowe korporacje. Pracownik robi zamówienie, a jego przełożony w centrali firmy akceptuje zakupy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołączam do pytania - jest to dość istotne zagadnienie, kolejne z pytań o dostosowanie Waszego produktu do sprzedaży B2B.

Dla przypomnienia lista rzeczy, które są dość przydatne przy obsłudze B2B, kolejność problemów nie jest specjalnie istotna
1. Ceny po rabacie widoczne od razu (nikt nie chce przeliczać upustu dla każdej z pozycji przy 10 pozycjach po 5, 7 czy 11 sztuk każda)
2. Posługiwanie się cenami netto w podsumowaniu koszyka (firmy preferują jednak ceny netto, co nie znaczy, że cena brutto ma zniknąć - dopisanie kolumny netto i w podsumowaniu linijki z sumą netto jest dość eleganckim rozwiązaniem)
3. Hierarchiczne kosze - jak p. Błaszczak zauważył, niektórzy pracownicy mają jedynie "chęć zakupu", zaś decyzja zapada przy innym biurku. Najczęściej osoba decyzyjna taka nie jest zainteresowana poznawaniem problemów biura, bo nie ma na to czasu, nie jest w każdym oddziale i technicznie nie ogarnie wszystkich korpoludków, tylko wg jakiegoś klucza zatwierdza lub odrzuca propozycję zakupu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×

Drogi użytkowniku,

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.