5.20.1

Nowe funkcjonalności

  • Dodano funkcjonalność wyświetlania informacji o kosztach dostawy dla produktu / wariantu magazynowego na karcie produktu, więcej o funkcjonalności w artykule tutaj.
  • Poprawiono proces tworzenia oferty na Allegro: przywrócono mechanizm przeliczania ilości znaków w tytule oferty, przywrócono funkcję podglądu szablonu, dodano funkcjonalność automatycznego pobierania kategorii i atrybutów gdy numer EAN jest ofertą w Allegro, poprawiono widok okna wystawiania wielu ofert na Allegro za pomocą multiakcji.

Ulepszenia

  • Usunięto z pliku XML dla CENEO produkty, których nie można zakupić w sklepie.
  • Zablokowano możliwości edycji profilu importu / exportu CSV przez kilku administratorów jednocześnie.

Poprawki

  • Poprawiono błędny adres URL regulaminu usług Paczkomaty InPost w koszyku.
  • Usunięto defekt związany z brakiem możliwości dokonania zwrotu należności w części zamówień.
  • Usunięto defekt ucinania wartości zawierającej znak przecinka, podczas tworzenia promocji za pomocą multiakcji.
  • Usunięto defekt występujący podczas tworzenia przesyłki za pomocą integracji InPost ShipX.
  • Usprawniono proces wykonywania zadań w integracji z Allegro.
  • Poprawiono mechanizm aktualizacji dostępnych punktów Paczkomatów w integracji InPost ShipX.
  • Usunięto defekt występujący podczas tworzenia innego dokumentu w integracji z wFirmą.
  • Usunięto defekt braku aktualizacji cen produktów w innej walucie po zmianie kursu pobranego z NBP poprzez multiakcje.
  • Usunięto defekt związany z błędnym wyświetlaniem się pola wyboru daty w formularzu tworzenia przesyłek dla Poczty Polskiej.
  • Usunięto defekt związany z brakiem wyświetlania pola wyszukiwarki na urządzeniach mobilnych w sytuacji gdy pole wyszukiwarki jest wyłączone w nagłówku w wersji desktopowej.
  • Zablokowano możliwość dodawania większej niż 1 ilości wpisów SPF w rekordzie TXT dla domeny lub subdomeny.
  • Poprawiono działanie modułu “Ostatnio oglądane”.
  • Usunięto defekt związany z możliwością ręcznego dodania zestawu do zamówienia, mimo braku wystarczającej ilości składowych na magazynie.
  • Usunięto defekt związany z nieprawidłowym działaniem przekierowań powiązanych z użyciem własnych adresów URL w producentach, kategoriach produktów oraz kategoriach bloga.
  • Usunięto defekt związany z brakiem oznaczania błędnie wypełnionego konkretnego pola w formularzu tworzenia wiadomości automatycznej w panelu administracyjnym.

API

  • Usunięto defekt występujący podczas dodawania produktu niepowiązanego z magazynem do zamówienie przez REST API. Błąd skutkował dodawaniem pozycji do zamówienia i ilością 0.
  • Dodano informację o opakowaniu produktu w zasobie getProducts() – Front REST API.
  • Dodano informację o kosztach dostawy dla produktów, wariantów magazynowych oraz zestawów w Front API.

Zmiany w stylach graficznych

Czy artykuł okazał się pomocny?
TAK
NIE

W jaki sposób możemy poprawić jakość tego artykułu?

+ = Udowodnij, że nie jesteś robotem 🙂