Wypróbuj za darmo

    5.20.1

    Nowe funkcjonalności

    • Dodano funkcjonalność wyświetlania informacji o kosztach dostawy dla produktu / wariantu magazynowego na karcie produktu, więcej o funkcjonalności w artykule tutaj.
    • Poprawiono proces tworzenia oferty na Allegro: przywrócono mechanizm przeliczania ilości znaków w tytule oferty, przywrócono funkcję podglądu szablonu, dodano funkcjonalność automatycznego pobierania kategorii i atrybutów gdy numer EAN jest ofertą w Allegro, poprawiono widok okna wystawiania wielu ofert na Allegro za pomocą multiakcji.

    Ulepszenia

    • Usunięto z pliku XML dla CENEO produkty, których nie można zakupić w sklepie.
    • Zablokowano możliwości edycji profilu importu / exportu CSV przez kilku administratorów jednocześnie.

    Poprawki

    • Poprawiono błędny adres URL regulaminu usług Paczkomaty InPost w koszyku.
    • Usunięto defekt związany z brakiem możliwości dokonania zwrotu należności w części zamówień.
    • Usunięto defekt ucinania wartości zawierającej znak przecinka, podczas tworzenia promocji za pomocą multiakcji.
    • Usunięto defekt występujący podczas tworzenia przesyłki za pomocą integracji InPost ShipX.
    • Usprawniono proces wykonywania zadań w integracji z Allegro.
    • Poprawiono mechanizm aktualizacji dostępnych punktów Paczkomatów w integracji InPost ShipX.
    • Usunięto defekt występujący podczas tworzenia innego dokumentu w integracji z wFirmą.
    • Usunięto defekt braku aktualizacji cen produktów w innej walucie po zmianie kursu pobranego z NBP poprzez multiakcje.
    • Usunięto defekt związany z błędnym wyświetlaniem się pola wyboru daty w formularzu tworzenia przesyłek dla Poczty Polskiej.
    • Usunięto defekt związany z brakiem wyświetlania pola wyszukiwarki na urządzeniach mobilnych w sytuacji gdy pole wyszukiwarki jest wyłączone w nagłówku w wersji desktopowej.
    • Zablokowano możliwość dodawania większej niż 1 ilości wpisów SPF w rekordzie TXT dla domeny lub subdomeny.
    • Poprawiono działanie modułu „Ostatnio oglądane”.
    • Usunięto defekt związany z możliwością ręcznego dodania zestawu do zamówienia, mimo braku wystarczającej ilości składowych na magazynie.
    • Usunięto defekt związany z nieprawidłowym działaniem przekierowań powiązanych z użyciem własnych adresów URL w producentach, kategoriach produktów oraz kategoriach bloga.
    • Usunięto defekt związany z brakiem oznaczania błędnie wypełnionego konkretnego pola w formularzu tworzenia wiadomości automatycznej w panelu administracyjnym.

    API

    • Usunięto defekt występujący podczas dodawania produktu niepowiązanego z magazynem do zamówienie przez REST API. Błąd skutkował dodawaniem pozycji do zamówienia i ilością 0.
    • Dodano informację o opakowaniu produktu w zasobie getProducts() – Front REST API.
    • Dodano informację o kosztach dostawy dla produktów, wariantów magazynowych oraz zestawów w Front API.

    Zmiany w stylach graficznych

    Przetestuj sklep internetowy
    Shoper przez 14 dni za darmo

    Podając maila akceptujesz Regulamin i Politykę Prywatności