Aplikacja Favato – program do fakturowania i obsługi magazynu dla sklepu internetowego

Oficjalny dodatek Shoper – Favato to wydajny program do fakturowania, obsługi magazynu, kontroli kosztów i prowadzenia Księgi Przychodów i Rozchodów.





Pokonaj biurokrację nowoczesnym oprogramowaniem dla firm. Aplikacja Favato pozwoli ci pobierać dane klienta z bazy programu, aby przyspieszyć proces wystawiania faktur. Dzięki niej dodasz produkty z zapamiętaną stawką VAT i będziesz mieć pełną kontrolę nad listą faktur zapłaconych, niezapłaconych i tych po terminie. Dodatkowe udogodnienia: automatyczne przypomnienia o zaległych należnościach, statystyki w formie wykresów danych zmiennych w czasie oraz aktualizacje programu do nowych zmian w prawie. A wszystko w prostej i przejrzystej formie, która zdecydowanie ułatwi pracę każdego e-sklepu.

Jak zainstalować aplikację?

  1. Zaloguj się do panelu administracyjnego sklepu.

  2. Przejdź do zakładki Aplikacje > Aplikacje.

  3. Kliknij w ikonę “Zainstaluj”.

    Wprowadź adres sklepu
  4. Zapoznaj się z działaniem aplikacji, a następnie zaakceptuj regulamin usługi App store.

    Wprowadź adres sklepu
  5. Aby zainstalować aplikację wciśnij “Instaluj”.

    Wprowadź adres sklepu

Integracja oraz jej ustawienia

  1. Przejdź do zakładki “Aplikacje > Moje aplikacje”.

  2. Kliknij w ikonę aplikacji.

    Wprowadź adres sklepu
  3. Wprowadź dane dostępowe do programu Favato.

    Wprowadź adres sklepu
  4. Według własnych preferencji ustaw sposoby wystawiania dokumentów oraz magazynu.

    Wprowadź adres sklepu
    Wprowadź adres sklepu

    Jeżeli chcesz by skutek magazynowy dokumentów WZ wystawianych wraz z fakturami był automatycznie odraczany w sytuacji, gdy nie jest możliwe wystawienie dokumentu go wywołującego, to należy zaznaczyć opcję “Automatyczne odraczanie stanu magazynowego”. Może się tak zdarzyć np. w sytuacji braku odpowiedniej ilości towaru na magazynie (wg dokumentów zapisanych w Favato.pl.).

    Wprowadź adres sklepu

    Integracja z magazynem polega na: zmianie stanu magazynowego produktu w sklepie w chwili zmiany jego stanu magazynowego w Favato.pl ; automatycznym generowaniu dokumentów WZ do faktur powstałych w wyniku integracji.

Jak wyeksportować produkty ze sklepu do programu Favato?

  1. Przejdź do zakładki Asortyment > Produkty.

  2. W prawym górnym rogu, z menu aplikacji należy wybrać opcję: “Eksport produktów do Favato”.

    Wprowadź adres sklepu

    Komunikat przed eksportem:  “Zostanie przeprowadzony eksport produktów i wariantów ze sklepu do Favato.pl. Wyeksportowane zostaną wszystkie produkty oraz warianty posiadające kod. Jeżeli w Favato.pl istnieje już produkt posiadający symbol identyczny z kodem produktu (wariantu) ze sklepu – zostanie on zaktualizowany (w wyniku eksportu nie powstaną duplikaty). Eksportowi nie podlegają stany magazynowe – w Favato.pl zmienia się je za pomocą dokumentów magazynowych (np. PZ, WZ). Czy kontynuować?”

  3. Aby dokonać eksportu, wciśnij przycisk “ok”

    Wprowadź adres sklepu

Jak zmienić stan magazynowy z poziomu panelu administracyjnego Shoper?

  1. Aby zminienić stan magazynowy w Favato z poziomu sklepu Shoper, należy wystawić dokument PZ

    Przejdź do zakładki Asortyment > Produkty.

  2. Następnie z kolumny “Akcje”, należy wybrać opcję “Aplikacje > Dodaj PZ (Favato)”.

    Wprowadź adres sklepu

    W poniższej ilustracji przedstawione zostało pole, które należy wypełnić aby dokonać przyjęcia magazynowego wybranego produktu.

    Wprowadź adres sklepu
  3. Aby zatwierdzić, kliknij w przycisk “Zapisz dokument”.

Pobierz szczegółową 
instrukcję obsługi aplikacji Favato

Czy artykuł okazał się pomocny?
TAK
NIE

W jaki sposób możemy poprawić jakość tego artykułu?

+ = Udowodnij, że nie jesteś robotem 🙂