Aplikacja Google AdWords Remarketing – dotrzyj do osób, które odwiedziły twój sklep

Aplikacja pozwala na prowadzenie działań remarketingowych – czyli skierowanych do osób, które odwiedziły już twoją witrynę. Dzięki Google Adwords Remarketing możesz dotrzeć do tych użytkowników z konkretnym, dostosowanym do nich przekazem. Google Adwords Remarketing umożliwia nawiązanie ponownego kontaktu z osobami, które odwiedziły twój sklep, pozwala dostarczać spersonalizowane przekazy reklamowe oraz daje możliwość docierania do użytkowników w czasie, kiedy są najbardziej skłonni do zakupu. Ponadto, pozwala dostosowywać działania do obranych celów reklamowych, tworzyć różne grupy docelowe i ułatwia przygotowanie reklam z wykorzystaniem gotowych propozycji Google. Dzięki Google Adwords Remarketing czuwasz nad przebiegiem kampanii i masz dostęp do wszystkich istotnych informacji związanych z podjętymi działaniami (skuteczność kampanii, lokalizacje reklam, koszt). Prowadź docelowe kampanie reklamowe i sprzedawaj więcej, dzięki Google Adwords Remarketing. Jak zainstalować aplikację?

  1. Zaloguj się do panelu administracyjnego sklepu.
  2. Przejdź do zakładki “Aplikacje > Aplikacje”.
  3. Kliknij w ikonę “Zainstaluj”.
  4. Zapoznaj się z działaniem aplikacji, a następnie zaakceptuj regulamin usługi App Store.
  5. Aby zainstalować aplikację wciśnij “Instaluj”.

Jak skonfigurować aplikację?

  1. Przejdź do zakładki “Aplikacje > Moje aplikacje”.
  2. Kliknij w ikonę aplikacji:
  3. Wprowadź numer Covertion ID, w miejscach gdzie powinien działać remarketing:
  4. Kliknij w “Zapisz” aby zatwierdzić wprowadzone dane.

Skąd pobrać numer konwersji?

  1. Numer conversion ID umieszczony jest wewnątrz tagu, który znajduje się w menu Udostępniane zasoby > Odbiorcy > Szczegóły tagu.
  2. Dokładna lokalizacja wspomnianego numeru zaznaczona jest tutaj:
Czy artykuł okazał się pomocny?
TAK
NIE

W jaki sposób możemy poprawić jakość tego artykułu?

+ = Udowodnij, że nie jesteś robotem 🙂