Aplikacja: Symfonia eBiuro

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2024

Obszar działania aplikacji Symfonia eBiuro: Panel administracyjny sklepu.

Na co pozwala aplikacja Symfonia eBiuro?

Aplikacja Symfonia eBiuro umożliwia fakturowanie na podstawie zamówień w sklepie Shoper. Jest to również zaawansowane rozwiązanie dla firm oraz biur rachunkowych, pozwalające na prowadzenie księgowości online niezależnie od miejsca z którego pracujesz.

Integracja Shoper + Symfonia eBiuro umożliwia

  • automatyczne wystawianie faktur sprzedaży na podstawie zamówień w sklepie Shoper,
  • ustawienie automatycznej wysyłki faktury do kontrahenta na wskazany adres e-mail,
  • utworzenie bazy kontrahentów w aplikacji Symfonia eBiuro (dodanie kontrahentów wprost ze sklepu Shoper, import z pliku lub wprowadzenie ręczne),
  • utworzenie bazy produktów w aplikacji Symfonia eBiuro (dodanie produktów wprost ze sklepu Shoper, import z pliku lub wprowadzenie ręczne),
  • możliwość konfiguracji ustawień wystawianych dokumentów (m.in. terminy płatności, stawki VAT, koszty dostawy, numeracja, wskazanie rachunku bankowego sprzedawcy),
  • stały dostęp do repozytorium dokumentów oraz listy zamówień,
  • możliwość korzystania ze wszystkich funkcjonalności aplikacji Symfonia eBiuro (w ramach dostępnego pakietu) tj. Uproszczona Księgowość, Magazyn, Płatności, Kadry.

Instalacja aplikacji Symfonia eBiuro w sklepie

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do zakładki: Dodatki i integracje (A) > Aplikacje (B) i wyszukaj: Symfonia eBiuro na liście, a następnie kliknij przycisk: ZAINSTALUJ APLIKACJĘ (C).
Panel administracyjny > Dodatki i integracje > Aplikacje > Symfonia eBiuro
Rys 1. Skorzystaj z dodatkowej integracji sklepu z Symfonia eBiuro.
Panel administracyjny > Dodatki i integracje > Aplikacje > Symfonia eBiuro
Rys 1. Skorzystaj z dodatkowej integracji sklepu z Symfonia eBiuro.
Po zapoznaniu się z opisem i akceptacji regulaminu Appstore (A) kliknij: Instaluj (B).
Panel administracyjny > Dodatki i integracje > Aplikacje > Symfonia eBiuro > Instalacja
Rys 2. Dodaj aplikację Symfonia eBiuro do Panelu administracyjnego sklepu na platformie Shoper.
Panel administracyjny > Dodatki i integracje > Aplikacje > Symfonia eBiuro > Instalacja
Rys 2. Dodaj aplikację Symfonia eBiuro do Panelu administracyjnego sklepu na platformie Shoper.
Po zainstalowaniu aplikacji pojawi się ona w zakładce: Dodatki i integracje (A) > Moje aplikacje (B). Kliknij przycisk konfiguracji Symfonia eBiuro (C) pokazany na obrazku poniżej.
Panel administracyjny > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > Symfonia eBiuro
Rys 3. Skonfiguruj ustawienia księgowości online dla swojego sklepu internetowego.
Panel administracyjny > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > Symfonia eBiuro
Rys 3. Skonfiguruj ustawienia księgowości online dla swojego sklepu internetowego.

Dodatkowe materiały informacyjne

Szczegółowa instrukcja aplikacji znajduje się w tym miejscu: Integracja Symfonia eBiuro z Shoper.

Aby zautomatyzować działania w zakresie obsługi zamówień, połącz swój sklep internetowy z dopasowanym systemem ERP.

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Jak integracja z Symfonia eBiuro rozszerza możliwości sklepu internetowego Shoper?
  • Jak zintegrować sklep internetowy Shoper z Symfonia eBiuro?
  • Jakie inne materiały pomogą ci połączyć program Symfonia eBiuro ze sklepem internetowym na platformie Shoper?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności