Aplikacje usprawniające kontakt na sklepach Shoper
Jako sprzedawca powinieneś ułatwić klientowi ścieżkę komunikacji oraz zadbać o sprawne odpowiadanie na jego pytania, by rozwiać wątpliwości i tym samym zachęcić go do podjęcia decyzji zakupowej.
Kontakt w menu
Chcąc skorzystać z szybkiego i kompleksowego rozwiązania, warto rozważyć zainstalowanie aplikacji: Kontakt w menu.
Aplikacja pozwala na dodanie do menu w nagłówku rozwijanej zakładki kontaktowej. Moduł posiada 4 szablony, które można dowolnie dostosować do swojego sklepu.
- Więcej informacji o aplikacji Kontakt w menu znajdziesz: w naszym sklepie z aplikacjami.
Kontakt z klientami poprzez czat
Wiesz co stanowi dużą zaletę komunikatorów internetowych? Dają możliwość szybkiego kontaktu z interesującymi nas osobami. Zależy ci na bliższych relacjach z klientem? Masz czas i możliwości by odpowiadać na wiadomości w czasie rzeczywistym?
Skorzystaj z benefitów jakie zapewnia czat. Platforma Shoper oferuje darmową integrację z popularnymi komunikatorami, które skracają ścieżkę komunikacji oraz dystans między sklepem a klientem.
Takimi rozwiązaniami są m.in.: Shoper Messenger oraz Facebook Messenger, które wykorzystują potencjał mediów społecznościowych i szybkich form porozumiewania się.
- Więcej informacji: Czat w sklepie – po co taka forma kontaktu z klientem?
Innym rozwiązaniem może być Smartsupp, czyli czat, który w wersji darmowej oferuje możliwość komunikacji klient – sklep, zaś w płatnej pozwala na monitorowanie zachowań konsumenckich.
Dzięki temu możesz lepiej poznać swoich klientów, a co za tym idzie, lepiej odpowiadać na ich potrzeby zakupowe.
Zostaw numer – oddzwonimy!
Aplikacja Callback24 jest narzędziem pozwalającym na szybszą i efektywniejszą obsługę klienta.
Dzięki możliwości rejestrowania połączeń oraz śledzenia ścieżki konwersji możesz jeszcze lepiej poznać swoich klientów i odpowiedzieć na ich potrzeby.
Skuteczny system popup’ów informacyjnych sprawia, że odwiedzający sklep ma w zasięgu ręki dane kontaktowe. Po otrzymaniu zgłoszenia możesz skontaktować się z klientem w kilkanaście sekund.
Nie ma potrzeby korzystania ze wszystkich podanych rozwiązań jednocześnie. Może to zaburzyć czytelność i utrudnić nawigację po stronie.
Dodatkowo duża ilość widgetów czy popup’ów będzie stanowić przeszkodę w zapoznaniu się z asortymentem, ponieważ rozprasza odwiedzających sklep.
Warto wybrać jedno rozwiązanie, które będzie najlepiej odpowiadało na potrzeby twoje oraz twoich klientów.
Warto zapamiętać!
- z jakich aplikacji możesz skorzystać, aby rozbudować kontakt w sklepie.