Aplikacje usprawniające kontakt na sklepach Shoper

Ostatnia aktualizacja: 17 września 2024

Jako sprzedawca powinieneś ułatwić klientowi ścieżkę komunikacji oraz zadbać o sprawne odpowiadanie na jego pytania, by rozwiać wątpliwości i tym samym zachęcić go do podjęcia decyzji zakupowej.

Kontakt w menu

Chcąc skorzystać z szybkiego i kompleksowego rozwiązania, warto rozważyć zainstalowanie aplikacji: Kontakt w menu.

Aplikacja pozwala na dodanie do menu w nagłówku rozwijanej zakładki kontaktowej. Moduł posiada 4 szablony, które można dowolnie dostosować do swojego sklepu. 

Przykład sklepu z dodanym kontaktem w menu głównym
Rys 1. Tak może wyglądać twój kontakt dla klientów w postaci rozwijanej zakładki w menu na stronie sklepu.
Przykład sklepu z dodanym kontaktem w menu głównym
Rys 1. Tak może wyglądać twój kontakt dla klientów w postaci rozwijanej zakładki w menu na stronie sklepu.

Kontakt z klientami poprzez czat

Wiesz co stanowi dużą zaletę komunikatorów internetowych? Dają możliwość szybkiego kontaktu z interesującymi nas osobami. Zależy ci na bliższych relacjach z klientem? Masz czas i możliwości by odpowiadać na wiadomości w czasie rzeczywistym?

Skorzystaj z benefitów jakie zapewnia czat. Platforma Shoper oferuje darmową integrację z popularnymi komunikatorami, które skracają ścieżkę komunikacji oraz dystans między sklepem a klientem.

Takimi rozwiązaniami są m.in.: Shoper Messenger oraz Facebook Messenger, które wykorzystują potencjał mediów społecznościowych i szybkich form porozumiewania się.

Innym rozwiązaniem może być Smartsupp, czyli czat, który w wersji darmowej oferuje możliwość komunikacji klient – sklep, zaś w płatnej pozwala na monitorowanie zachowań konsumenckich.

Dzięki temu możesz lepiej poznać swoich klientów, a co za tym idzie, lepiej odpowiadać na ich potrzeby zakupowe. 

Zostaw numer – oddzwonimy!

Aplikacja Callback24 jest narzędziem pozwalającym na szybszą i efektywniejszą obsługę klienta.

Dzięki możliwości rejestrowania połączeń oraz śledzenia ścieżki konwersji możesz jeszcze lepiej poznać swoich klientów i odpowiedzieć na ich potrzeby.

Skuteczny system popup’ów informacyjnych sprawia, że odwiedzający sklep ma w zasięgu ręki dane kontaktowe. Po otrzymaniu zgłoszenia możesz skontaktować się z klientem w kilkanaście sekund. 

Nie ma potrzeby korzystania ze wszystkich podanych rozwiązań jednocześnie. Może to zaburzyć czytelność i utrudnić nawigację po stronie.

Dodatkowo duża ilość widgetów czy popup’ów będzie stanowić przeszkodę w zapoznaniu się z asortymentem, ponieważ rozprasza odwiedzających sklep.

Warto wybrać jedno rozwiązanie, które będzie najlepiej odpowiadało na potrzeby twoje oraz twoich klientów.

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • z jakich aplikacji możesz skorzystać, aby rozbudować kontakt w sklepie.
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności