Automatyczne doładowanie kampanii reklamowych
Dzięki opcji automatycznego doładowania kampanii reklamowych nie musisz już pamiętać o ręcznym przelewaniu środków pieniężnych na realizacje usługi Shoper Kampanie.
Dzięki usłudze automatycznego zasilania konta, na około 3 dni przed skończeniem się środków, kampania reklamowa zostanie automatycznie zasilona taką samą kwotą, na jaką została opłacona ostatnia faktura VAT za reklamy Google Ads/Facebook Ads/Microsoft Ads.
Dzięki temu unikniesz zbędnych przerw w wyświetlaniu reklam, zwiększając tym samym szanse na sprzedaż w sklepie internetowym.
- Więcej informacji znajdziesz w regulaminach usługi Shoper Kampanie.
Faktura VAT po automatycznym doładowaniu kampanii reklamowych
Po przeprowadzonym automatycznym doładowaniu kampanii zostanie wystawiona faktura VAT obejmująca automatyczne zasilenie, którą znajdziesz w Panelu administracyjnym sklepu w sekcji menu: Moje usługi. Termin płatności wystawionej faktury VAT wynosi 14 dni od daty jej wystawienia.
Czy automatyczne doładowanie kampanii jest domyślnie włączone?
Usługa automatycznego zasilania jest domyślnie włączona tylko przy pierwszym uruchomieniu kampanii, aby uniknąć niekorzystnych przerw w jej funkcjonowaniu. Chcemy generować dla ciebie jak najlepsze wyniki i optymalizować kampanię na bieżąco.
Jak wyłączyć opcję automatycznego doładowania kampanii?
Usługę automatycznego zasilania konta możesz wyłączyć w dowolnym momencie. Wystarczy odklikać checkbox „Doładowanie automatyczne”.
Po wyłączeniu usługi, generowane będą PRO FORMY (które łatwo możesz opłacić w Panelu administracyjnym sklepu w sekcji: Moje usługi).
Tym sposobem możesz samodzielnie opłacać kampanie reklamowe, a Shoper nie będzie już ich doładowywać automatycznie.
Jak zwiększyć dzienny budżet przeznaczony na kampanie reklamowe?
W przypadku ręcznego zasilania kampanii reklamowych kwotę doładowania w prosty sposób możesz zwiększyć w Panelu administracyjnym sklepu w sekcji menu: Zasil konto i zacznij zarabiać. W tym celu użyj suwaka, tak jak na poniższym obrazku.
Pamiętaj, że w przypadku chęci modyfikacji budżetu dziennego kampanii, należy skontaktować się bezpośrednio z Działem Shoper Kampanii, np. poprzez dedykowany czat w Panelu administracyjnym sklepu.