Dodanie do newslettera podczas składania zamówienia

Podczas składania zamówienia klient, może wyrazić zgodę na dodanie swojego adresu mailowego do bazy mailingowej. Po wrażeniu takiej zgody sklep może wysłać potwierdzenie dodania do bazy mailingowej oraz automatycznie dodać adres mailowy klienta do bazy subskrybentów.

Jak uruchomić funkcję?

  1. Przejdź do zakładki: Konfiguracja > Sprzedaż > Zakupy.

  2. W sekcji: Składanie i realizacja zamówień zaznacz opcję:


Pole Checkbox pojawi się jako pole dodatkowe w dwóch miejscach:

  • w trakcie procesu rejestracji klienta,


  • w procesie zakupowym w koszyku.


Po zaznaczeniu pola checkbox zostanie wysłany do klienta mail potwierdzający. Pole checkbox będzie zawsze widoczne dla niezalogowanych klientów (nawet jeśli są już zapisani do newslettera) i niezarejestrowanych.

Czy artykuł okazał się pomocny?
TAK
NIE

W jaki sposób możemy poprawić jakość tego artykułu?

+ = Udowodnij, że nie jesteś robotem 🙂