Dodanie do newslettera podczas składania zamówienia
Podczas składania zamówienia, klient może wyrazić zgodę na dodanie swojego adresu mailowego do bazy mailingowej. Po wrażeniu takiej zgody sklep wysyła potwierdzenie dodania do bazy mailingowej oraz automatycznie dodaje adres mailowy klienta do bazy subskrybentów.
Jak aktywować zapis do newslettera?
- Przejdź do zakładki Ustawienia > Obsługa zamówień > Zamówienia i koszyk
- W sekcji Składanie i realizacja zamówień zaznacz opcję Dodaj możliwość zapisania się do newslettera w procesie zakupowym i rejestracji
Możliwość zapisu do newslettera pojawi się jako pole dodatkowe w dwóch miejscach:
- w procesie rejestracji klienta
- w procesie zakupowym w koszyku
Po zaznaczeniu pola Zapisz się do newslettera zostanie wysłany do klienta mail potwierdzający z linkiem do potwierdzenia zapisu. Treść tej wiadomości, wraz z możliwością jej modyfikacji znajdziesz w zakładce Wygląd i treści > Szablony wiadomości automatycznych > Subskrypcja – dodanie.
Checkbox zapisu do newslettera będzie zawsze widoczny dla niezalogowanych klientów (nawet jeśli są już zapisani do newslettera) i niezarejestrowanych.
Może zainteresować cię również:
Jak wysłać mailing do klientów