Autoresponder na Webmailu

Udajesz się na krótki urlop, a nie chcesz, by Twoi Klienci lub kontrahenci poczuli się lekceważeni? Wiesz, że któregoś dnia będziesz pozostawał zupełnie poza zasięgiem kontaktu? Ustaw na swojej skrzynce Autoresponder.

Konfiguracja Autorespondera

  1. Po zalogowaniu się do skrzynki pod adresem poczta.shoparena.pl kliknij w prawym górnym rogu w ikonkę “Ustawienia
  2. Następnie wybierz “Nieobecność” – Twoim oczom ukaże się pusty formularz Autorespondera
  3. Wypełnił według własnych potrzeb całą zakładkę “Odpowiedź” a następnie zapisz zmiany
  4. W trakcie tworzenia odpowiedzi daty nieobecności zdefiniuj na zaimplementowanym kalendarzu
  5. Przełącz kartę na “Ustawienia zaawansowane” i wypełnij obligatoryjnie pola numer 2, 3 i 4 – wpisz (“po enterze”, aby były pod sobą) e-mail z każdą domeną w Twoim sklepie, na przykład shop@twojadomena.pl, shop@123456.shoparena.pl. Następne pole to Częstotliwość (w rozumieniu czas) po jakim wiadomość zostanie wysłana, oraz co ma stać się z wiadomością, która dotarła do Ciebie podczas urlopu. Pole numer 1 pozwoli ci opcjonalnie na nałożenie maski na adres nadawcy, jeżeli chcesz, by wyświetlała się ona jako wysłana z innego adresu niż Twój. Po wypełnieniu karty kliknij “Zapisz
  6. Pamiętaj, że Autoresponder działa tylko w ramach dat zdefiniowanych na karcie “Odpowiedź”, przykładowo odpowiedzi nastawionej na 12 – 25 sierpnia nie uda Ci się przetestować poza tymi ramami czasowymi.

Czy artykuł okazał się pomocny?
TAK
NIE

W jaki sposób możemy poprawić jakość tego artykułu?

+ = Udowodnij, że nie jesteś robotem 🙂