Wypróbuj za darmo

    Co zrobić aby przy zmianie statusu zamówienia automatycznie wysyłał się e-mail do Klienta

    1. Przejdź do Ustawienia > Obsługa zamówień > Statusy zamówień
    2. Klikając w ikonę Edytuj w kolumnie Akcje, przejdź do edycji statusu dla którego chcesz włączyć notyfikacje e-mail o zmianie statusu
    3. Zaznacz Checkbox przy wyślij do klienta e-mail o zmianie statusu
    4. Przy Treść wiadomości TXT oraz Treść wiadomości HTML podaj treść jaka ma zostać wysłana do Klienta przy zmianie tego statusu – będzie to część wiadomości „zamówienia – zmiana statusu” w miejscu znacznika {status}UWAGA – masz możliwość użycia wszystkich znaczników z wiadomości e-mail „zamówienia – zmiana statusu”
    5. Kliknij w przycisk Zapisz, aby zapisać zmiany

    Informacje o obsłudze zamówień, przesyłek oraz fakturowaniu omówiliśmy w wideoporadniku:

    Przetestuj sklep internetowy
    Shoper przez 14 dni za darmo

    Podając maila akceptujesz Regulamin i Politykę Prywatności