Co zrobić aby, przy zmianie statusu zamówienia automatycznie wysyłał się e-mail do Klienta

  1. przejdź do Konfiguracja > Sprzedaż & Dostawy > Statusy zamówień

  2. klikając w ikonę Edytuj w kolumnie Akcje, przejdź do edycji statusu dla którego chcesz włączyć notyfikacje e-mail o zmianie statusu

  3. zaznacz Checkbox przy wyślij do klienta e-mail o zmianie statusu

  4. przy Treść wiadomości TXT oraz Treść wiadomości HTML podaj treść jaka ma zostać wysłana do Klienta przy zmianie tego statusu – będzie to część wiadomości “zamówienia – zmiana statusu” w miejscu znacznika {status}

    UWAGA – masz możliwość użycia wszystkich znaczników z wiadomości e-mail “zamówienia – zmiana statusu”

  5. kliknij w przycisk Zapisz, aby zapisać zmiany

Czy artykuł okazał się pomocny?
TAK
NIE

W jaki sposób możemy poprawić jakość tego artykułu?

+ = Udowodnij, że nie jesteś robotem 🙂