Co zrobić aby przy zmianie statusu zamówienia automatycznie wysyłał się e-mail do Klienta
- Przejdź do Ustawienia > Obsługa zamówień > Statusy zamówień
- Klikając w ikonę Edytuj w kolumnie Akcje, przejdź do edycji statusu dla którego chcesz włączyć notyfikacje e-mail o zmianie statusu
- Zaznacz Checkbox przy wyślij do klienta e-mail o zmianie statusu
- Przy Treść wiadomości TXT oraz Treść wiadomości HTML podaj treść jaka ma zostać wysłana do Klienta przy zmianie tego statusu – będzie to część wiadomości „zamówienia – zmiana statusu” w miejscu znacznika {status}UWAGA – masz możliwość użycia wszystkich znaczników z wiadomości e-mail „zamówienia – zmiana statusu”
- Kliknij w przycisk Zapisz, aby zapisać zmiany
Informacje o obsłudze zamówień, przesyłek oraz fakturowaniu omówiliśmy w wideoporadniku: