Dlaczego nie warto używać przycisku Promuj post na Facebook?

Ostatnia aktualizacja: 20 listopada 2024

Dlaczego nie warto korzystać z przycisku: „Promuj post” na Facebook? Czego NIE możemy przy jego użyciu przygotować?

Jakie funkcje posiada Menedżer Reklam, których nie oferuje przycisk: „Promuj post”? Dlaczego lepiej korzystać z Menedżera Reklam?

Dlaczego (przy odpowiednim budżecie) warto wykonywać testy kampanii reklamowych Facebook Ads?

Wideo: różnice w funkcjonowaniu przycisku Promuj post a Menedżera Reklam

Poradnik wideo: dlaczego nie używać przycisku: Promuj post?

Korzyści z Facebook Ads dla sklepu internetowego

Kampania Facebook Ads jest jedną z najskuteczniejszych form reklamy, pozwalającą na szybkie dotarcie do nowych klientów. Obecnie większość osób posiada konto na Facebooku i poszukuje na nim inspiracji zakupowych.

Według badań Gemius w styczniu w 2023 roku – ten najpopularniejszy serwis społecznościowy odwiedziło w Polsce ponad 23 mln użytkowników.

Tym samym Facebook znalazł się w pierwszej trójce najpopularniejszych serwisów w naszym kraju!

Facebook pozwala użytkownikom na komunikację w czasie rzeczywistym, dlatego dla wielu klientów, staje się miejscem, gdzie zasięgają opinii o produktach, które chcą zakupić.

Koszty reklamy w Shoper Kampanie

Zależy nam, aby twój sklep osiągał jak najlepsze wyniki sprzedażowe, dlatego rozliczamy się od efektu.

Nasz model rozliczenia zakłada, że pobieramy prowizję od wygenerowanej sprzedaży z kampanii. Bierzemy pod uwagę zamówienia pochodzące tylko z naszych działań reklamowych.

Czego brakuje przy przycisku „Promuj post” na Facebook?
Poniżej znajdziesz listę powodów, dla których lepiej przerzucić się na Menedżera reklam. Obejrzyj nagranie i dowiedz się więcej na temat:
  • brak możliwości utworzenia przejrzystej struktury kampanii,
  • brak pełnej kontroli nad celami reklamy,
  • brak pełnych możliwości doboru grup docelowych,
  • brak kontroli nad umiejscowieniami reklamy (oraz czym są umiejscowienia),
  • brak możliwości tworzenia wygodnych i miarodajnych testów,
  • brak ręcznego ustawiania stawek reklamowych (opcja zaawansowana),
  • brak edycji sposobu optymalizacji reklamy (opcja zaawansowana),
  • brak edycji harmonogramu wyświetlania reklamy (opcja zaawansowana, rzadko używana),
  • oraz w konsekwencji… często większy budżet wydany na reklamę na Facebooku! Przycisk ten często się sprawdza, o ile używamy go świadomie i wiemy, jaka reklama zostaje utworzona w Menedżerze Reklam Facebooka.
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności