Dlaczego nie warto używać przycisku Promuj post na Facebook?
Dlaczego nie warto korzystać z przycisku: „Promuj post” na Facebook? Czego NIE możemy przy jego użyciu przygotować?
Jakie funkcje posiada Menedżer Reklam, których nie oferuje przycisk: „Promuj post”? Dlaczego lepiej korzystać z Menedżera Reklam?
Dlaczego (przy odpowiednim budżecie) warto wykonywać testy kampanii reklamowych Facebook Ads?
Wideo: różnice w funkcjonowaniu przycisku Promuj post a Menedżera Reklam
Korzyści z Facebook Ads dla sklepu internetowego
Kampania Facebook Ads jest jedną z najskuteczniejszych form reklamy, pozwalającą na szybkie dotarcie do nowych klientów. Obecnie większość osób posiada konto na Facebooku i poszukuje na nim inspiracji zakupowych.
Według badań Gemius w styczniu w 2023 roku – ten najpopularniejszy serwis społecznościowy odwiedziło w Polsce ponad 23 mln użytkowników.
Tym samym Facebook znalazł się w pierwszej trójce najpopularniejszych serwisów w naszym kraju!
Facebook pozwala użytkownikom na komunikację w czasie rzeczywistym, dlatego dla wielu klientów, staje się miejscem, gdzie zasięgają opinii o produktach, które chcą zakupić.
- Więcej informacji: jak kampania reklamowa na Facebooku może zwiększyć zyski?
Koszty reklamy w Shoper Kampanie
Zależy nam, aby twój sklep osiągał jak najlepsze wyniki sprzedażowe, dlatego rozliczamy się od efektu.
Nasz model rozliczenia zakłada, że pobieramy prowizję od wygenerowanej sprzedaży z kampanii. Bierzemy pod uwagę zamówienia pochodzące tylko z naszych działań reklamowych.
- Więcej informacji: jaki jest koszt kampanii reklamowej w Shoper?
Czego brakuje przy przycisku „Promuj post” na Facebook?
- brak możliwości utworzenia przejrzystej struktury kampanii,
- brak pełnej kontroli nad celami reklamy,
- brak pełnych możliwości doboru grup docelowych,
- brak kontroli nad umiejscowieniami reklamy (oraz czym są umiejscowienia),
- brak możliwości tworzenia wygodnych i miarodajnych testów,
- brak ręcznego ustawiania stawek reklamowych (opcja zaawansowana),
- brak edycji sposobu optymalizacji reklamy (opcja zaawansowana),
- brak edycji harmonogramu wyświetlania reklamy (opcja zaawansowana, rzadko używana),
- oraz w konsekwencji… często większy budżet wydany na reklamę na Facebooku! Przycisk ten często się sprawdza, o ile używamy go świadomie i wiemy, jaka reklama zostaje utworzona w Menedżerze Reklam Facebooka.