Lista dodatkowych produktów na karcie produktu

Ostatnia aktualizacja: 17 czerwca 2024

Musisz mieć na uwadze, że nawet najlepiej dopracowany produkt nie przekona każdego.

Jeśli zatem ten konkretny produkt nie spełni jego oczekiwań należy zadbać o kontynuację jego drogi w sklepie poprzez przemyślane i dobrze zaplanowane propozycje produktów powiązanych – w przeciwnym razie zmuszamy do korzystania z menu nawigacyjnego i zwiększamy szansę na opuszczenie strony.

Użytkownik może chcieć zobaczyć produkty komplementarne (co pozwala zwiększać wartość koszyka) lub zamienniki, czyli inne odpowiadające na jego aktualne potrzeby.

Wykorzystaj odpowiednie mechanizmy do proponowania innych produktów.

Wbudowane rozwiązania:

  • produkty powiązane – podstawowy mechanizm do proponowania produktów powiązanych,
  • bestsellery, nowości, promocje, ostatnio oglądane – wbudowane moduły i mechanizmy do promowania konkretnych rodzajów produktów.

Dodatkowe aplikacje:

Twoim zadaniem jest dobierać produkty w sposób przemyślany. Nie chodzi też o wykorzystanie wszystkich możliwych mechanizmów proponowania produktów.

Wykorzystaj, np. dwa: produkty powiązane do artykułów komplementarnych i automatyczne sugestie produktów do zamienników.

Przykład wyświetlania listy produktów dodatkowych
Rys 1. Przykładowa lista produktów powiązanych na stronie sklepu.
Przykład wyświetlania listy produktów dodatkowych
Rys 1. Przykładowa lista produktów powiązanych na stronie sklepu.
Warto zapamiętać!
W powyższym poradniku zostało wyjaśnione:
  • jakie mechanizmy wykorzystać do prezentowania dodatkowych produktów?
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności