Ręczne dodawanie zamówienia w Panelu administracyjnym sklepu

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2024

Niektóre sytuacje zakupowe wymagają manualnego dodania zamówienia w sklepie przez administratora sklepu. Z poniższej instrukcji dowiesz się jak ręcznie dodać zamówienie w sklepie internetowym Shoper.

Tworzenie zamówień przez administratora sklepu internetowego Shoper

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do zakładki: Obsługa sklepu (A) > Zamówienia (B) i w prawym górnym rogu kliknij przycisk: DODAJ ZAMÓWIENIE (C).
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Zamówienia > Dodawanie zamówienia
Rys 1. Utwórz ręcznie zamówienie w sklepie za pośrednictwem Panelu administracyjnego.
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Zamówienia > Dodawanie zamówienia
Rys 1. Utwórz ręcznie zamówienie w sklepie za pośrednictwem Panelu administracyjnego.
Uzupełnij zakładkę: Dane podstawowe oraz Dane klienta i zapisz zmiany u dołu strony.
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Zamówienia > Dodawanie zamówienia > Dane podstawowe / klienta
Rys 2. Aby dodać zamówienie do sklepu Shoper, należy uzupełnić informacje podstawowe i dane do faktury.
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Zamówienia > Dodawanie zamówienia > Dane podstawowe / klienta
Rys 2. Aby dodać zamówienie do sklepu Shoper, należy uzupełnić informacje podstawowe i dane do faktury.
Przejdź do zakładki: Zamówione produkty (A) i dodaj produkty (B), które mają wyświetlić się w tym zamówieniu.
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Zamówienia > Dodawanie zamówienia > Zamówione produkty
Rys 3. Po zapisaniu zamówienia zacznij od dodania do niego produktów ze sklepu.
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Zamówienia > Dodawanie zamówienia > Zamówione produkty
Rys 3. Po zapisaniu zamówienia zacznij od dodania do niego produktów ze sklepu.

Wybierz z listy odpowiednie pozycje (A) i określ ich liczbę (B), a następnie potwierdź operację klikając przycisk: DODAJ (C).

Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Zamówienia > Dodawanie zamówienia > Zamówione produkty > Dodawanie produktu
Rys 4. Podaj ile sztuk produktu chcesz dodać do utworzonego zamówienia w Panelu administracyjnym sklepu.
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Zamówienia > Dodawanie zamówienia > Zamówione produkty > Dodawanie produktu
Rys 4. Podaj ile sztuk produktu chcesz dodać do utworzonego zamówienia w Panelu administracyjnym sklepu.

Aby przygotować się do obsługi zamówień w sklepie internetowym, przeczytaj również:
Jak poprawić dane klienta do wysyłki zamówienia?
Jak wprowadzić lub zamienić produkt w zamówieniu?

Dodawanie produktów do złożonego zamówienia w sklepie za prośbą klienta

Instrukcja: jak dodać/zmienić produkt w zamówieniu na prośbę klienta?

Dodawanie wpłaty od klienta przy nieopłaconym zamówieniu

Instrukcja: jak dodać wpłatę od klienta na liście zamówień w Panelu administracyjnym sklepu?

Wideo: obsługa zamówień i przesyłek oraz faktury w sklepie Shoper

Informacje o obsłudze zamówień, przesyłek oraz fakturowaniu omówiliśmy w wideoporadniku na naszym kanale YouTube.

Wideo poradnik: realizacja zamówień na platformie Shoper
Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Jak ręcznie wprowadzić zamówienie do sklepu internetowego Shoper?
  • Wideo poradnik: jak realizować zamówienia krok po kroku w Panelu administracyjnym sklepu?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności