Ręczne dodawanie zamówienia w Panelu administracyjnym sklepu

Ostatnia aktualizacja: 24 kwietnia 2024

Niektóre sytuacje zakupowe wymagają manualnego dodania zamówienia w sklepie przez administratora sklepu. Z poniższej instrukcji dowiesz się jak ręcznie dodać zamówienie w sklepie internetowym Shoper.

Tworzenie zamówień przez administratora sklepu internetowego Shoper

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do zakładki: Obsługa sklepu > Zamówienia.
W prawym górnym rogu kliknij przycisk: DODAJ ZAMÓWIENIE.
Uzupełnij zakładkę: Dane podstawowe oraz Dane klienta i zapisz zmiany u dołu strony.
Przejdź do zakładki: Zamówione produkty i dodaj produkty które mają wyświetlić się w tym zamówieniu, a następnie zapisz zmiany.

Aby przygotować się do obsługi zamówień w sklepie internetowym, przeczytaj również:
Jak poprawić dane klienta do wysyłki zamówienia?
Jak wprowadzić lub zamienić produkt w zamówieniu?

Wideo: obsługa zamówień i przesyłek oraz faktury w sklepie Shoper

Informacje o obsłudze zamówień, przesyłek oraz fakturowaniu omówiliśmy w wideoporadniku na naszym kanale YouTube.

Wideo poradnik: realizacja zamówień na platformie Shoper
Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Jak ręcznie wprowadzić zamówienie do sklepu internetowego Shoper?
  • Wideo poradnik: jak realizować zamówienia krok po kroku w Panelu administracyjnym sklepu?
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności