Wypróbuj za darmo

    Ręczne dodawanie zamówienia w panelu administracyjnym sklepu

    Niektóre sytuacje zakupowe wymagają manualnego dodania zamówienia w sklepie przez administratora sklepu. Z poniższej instrukcji dowiesz się jak ręcznie dodać zamówienie w sklepie.

    1. Przejdź do zakładki Obsługa sklepu > Zamówienia
    2. W prawym górnym rogu kliknij w przycisk DODAJ ZAMÓWIENIE
      Zakładka; Sprzedaż > Zamówienie
    3. Uzupełnij Dane podstawowe oraz Dane klienta i zapisz zmiany u dołu strony
      Dane aukcji, które zostaną zaktualizowane
    4. Przejdź do zakładki Zamówione produkty i dodaj produkty które mają wyświetlić się w tym zamówieniu a następnie zapisz zmiany
      Dodanie produktu
      Dodanie produktu

    Informacje o obsłudze zamówień, przesyłek oraz fakturowaniu omówiliśmy w wideoporadniku:

    Przetestuj sklep internetowy
    Shoper przez 14 dni za darmo

    Podając maila akceptujesz Regulamin i Politykę Prywatności