Frazy alternatywne w wyszukiwarce

Daj swoim klientom dodatkowe powody, by przejrzeli ofertę twojego sklepu. Wykorzystaj frazy alternatywne, które rozszerzają możliwości nowej wyszukiwarki Shoper, i podpowiadając klientom pomysły na zakupy, zwiększaj konwersję na swojej stronie!

 

Na imprezę, do pracy, na sportowo

Frazy alternatywne to ustalone przez ciebie wyrażenia, po których klienci mogą wyszukać dany produkt. Na przykład – sprzedajesz modę? Wpisz frazy: „na imprezę”, „do pracy”, „na sportowo”, by klienci mogli wyszukiwać towary także po ich zastosowaniu.

To także kolejna nowość produktowa, z której mogą skorzystać tylko sklepy Premium:

Jak to zrobić?

Ustawienia, w których aktywujesz funkcję fraz alternatywnych oraz dostosujesz ją do swoich potrzeb znajdziesz w panelu sklepu, w zakładce Konfiguracja – Wyszukiwarka. Dokładna instrukcja jest tutaj.

Wcześniej sprawdź i przeanalizuj jakie frazy wpisują w wyszukiwarce twoi klienci korzystając z raportu wyszukiwanych fraz, który znajdziesz w panelu sklepu, w zakładce Raporty – Asortyment – Szukane Frazy. Dzięki niemu dowiesz się, czego szukają klienci i jak jeszcze można podpowiadać im wyniki wyszukiwania.

Uwaga! Zmiana zaawansowanych parametrów wyszukiwania może skutkować pogorszeniem jakości wyników. Dlatego pamiętaj, by przetestować wyszukiwarkę po wprowadzeniu zmian.

Przeczytaj także:
Wyszukiwarka w sklepach Premium – rozszerzone opcje konfiguracji
Zaawansowana wyszukiwarka w panelu sklepu Shoper

Czy artykuł okazał się pomocny?
TAK
NIE

W jaki sposób możemy poprawić jakość tego artykułu?

+ = Udowodnij, że nie jesteś robotem 🙂