Gabaryty produktów

Ostatnia aktualizacja: 24 kwietnia 2024

Gabaryty produktów służą do precyzyjnego zarządzania dostawami w sklepie.

Pozwalają na powiązanie wybranych produktów z konkretnymi formami dostaw.

Zarządzając gabarytami należy zwrócić uwagę na to, by nie pozbawić klientów możliwości kupowania.

Najprostszym rozwiązaniem jest udostępnienie formy dostawy, która będzie obsługiwała wszystkie gabaryty (np.: Odbiór osobisty). Zapoznaj się z ostrzeżeniami na dole artykułu.

Tworzenie gabarytów w Shoper

Powiązanie gabarytów z formami dostaw

Przypisanie gabarytu do produktu w Panelu administracyjnym sklepu

Uwagi do zarządzania gabarytami

Zarządzając gabarytami należy zachować ostrożność!

Jeśli w koszyku jest kilka produktów, dostępne będą tylko wspólne formy dostawy.

Źle ustawione gabaryty, mogą odebrać klientom możliwość złożenia zamówienia!

Jeśli w koszyku znajdą się produkty o gabarytach, które nie posiadają wspólnych form dostawy, pojawi się ostrzeżenie i nie będzie można złożyć zamówienia.

Spraw, by sklep internetowy stał się bardziej widoczny dla klientów dzięki naszym działaniom SEO. Umów się na darmową konsultację dotyczącą pakietu pozycjonowania sklepu internetowego i zobacz, jak możemy wspomóc twój biznes.

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Jak utworzyć nowy gabaryt w Panelu administracyjnym sklepu Shoper?
  • Jak połączyć gabaryty z wybraną formą dostawy w sklepie?
  • Jak wybrać gabaryt w edycji konkretnego produktu?
  • Na co uważać przy ustawianiu gabarytów produktów?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności