Gabaryty produktów
Gabaryty produktów służą do precyzyjnego zarządzania dostawami w sklepie.
Pozwalają na powiązanie wybranych produktów z konkretnymi formami dostaw.
Zarządzając gabarytami należy zwrócić uwagę na to, by nie pozbawić klientów możliwości kupowania.
Najprostszym rozwiązaniem jest udostępnienie formy dostawy, która będzie obsługiwała wszystkie gabaryty (np.: Odbiór osobisty). Zapoznaj się z ostrzeżeniami na dole artykułu.
Tworzenie gabarytów w Shoper
Powiązanie gabarytów z formami dostaw
Przypisanie gabarytu do produktu w Panelu administracyjnym sklepu
Uwagi do zarządzania gabarytami
Zarządzając gabarytami należy zachować ostrożność!
Jeśli w koszyku jest kilka produktów, dostępne będą tylko wspólne formy dostawy.
Źle ustawione gabaryty, mogą odebrać klientom możliwość złożenia zamówienia!
Jeśli w koszyku znajdą się produkty o gabarytach, które nie posiadają wspólnych form dostawy, pojawi się ostrzeżenie i nie będzie można złożyć zamówienia.
Spraw, by sklep internetowy stał się bardziej widoczny dla klientów dzięki naszym działaniom SEO. Umów się na darmową konsultację dotyczącą pakietu pozycjonowania sklepu internetowego i zobacz, jak możemy wspomóc twój biznes.
Warto zapamiętać!
- Jak utworzyć nowy gabaryt w Panelu administracyjnym sklepu Shoper?
- Jak połączyć gabaryty z wybraną formą dostawy w sklepie?
- Jak wybrać gabaryt w edycji konkretnego produktu?
- Na co uważać przy ustawianiu gabarytów produktów?