Ile kosztuje kampania reklamowa Allegro Ads w Shoper? – model rozliczenia
Korzystając z Allegro Ads w Shoper zapłacisz dopiero za wygenerowaną sprzedaż.
Zależy nam na rentowności twojej kampanii, dlatego nie pobieramy opłaty z góry, a rozliczamy się od efektu prowadzonych działań. Prowizja jest naliczana na podstawie konwersji, które zostały wygenerowane przez naszą kampanię Allegro Ads.
Jaki budżet należy przeznaczyć na Shoper Kampanie Allegro Ads?
Koszt kampanii Allegro Ads to minimum 799 zł netto, jednak tak naprawdę to od ciebie zależy, ile pieniędzy chcesz przeznaczać na reklamę Allegro. Po zasileniu kampanii środki są rozdzielane na 20 dni. Pamiętaj, że im wyższy jest budżet kampanii, tym więcej klientów możemy przekierować do twoich ofert.
Reklama rozliczana jest w dobrze znanym z innych systemów reklamowych modelu CPC (cost per click), więc wpłacana kwota w całości przeznaczona jest na kliknięcia w oferty sponsorowane. Wyświetlenia nie są płatne.
Od czego zależy koszt kliknięcia w reklamę (CPC)?
Optymalną stawkę sugeruje algorytm Allegro Ads, a jej koszt jest uzależniony od wielu czynników, takich jak: konkurencja, kategoria produktów czy sezonowość.
Minimalny koszt kliknięcia w reklamę może wynosić 10 groszy (dotyczy działów: Wypoczynek, Uroda, Sport, Moda i Elektronika) lub 25 groszy (dotyczy działów: Dom i Ogród, Ogłoszenia, Firma, Zdrowie, Supermarket). Musisz mieć jednak świadomość, że stawki dynamicznie się zmieniają każdego dnia.
Model rozliczenia Allegro Ads w Shoper
Kwota 799 zł w całości przeznaczona jest na kliknięcia w reklamę w Allegro.
Nasz model rozliczeniowy to 2% przychodu brutto od wygenerowanej dzięki usłudze sprzedaży niezależnie od osiągniętego ROAS.
Przykład: kampania wygenerowała przychód 10000 zł brutto. Od tej wartości pobieramy 2% prowizji. W tym przypadku 2% to 200 zł netto, a wartość zostanie powiększona o należny podatek VAT (23%) – łącznie prowizja wyniesie 246 zł brutto.
Pamiętaj, że prowadzenie kampanii to praca zespołowa, ważny jest zarówno nasz wkład w optymalizację, jak i twoje dopracowanie ofert, poszerzanie asortymentu, obsługa klienta na najwyższym poziomie oraz lojalizacja klientów.
- Zobacz artykuł: Co wpływa na efektywność kampanii Allegro?
Sprzedaż ze sklepu może być zintegrowana z Allegro – nie marnuj potencjału tego kanału sprzedaży. Platforma Shoper to m.in. dwukierunkowa integracja z Allegro, wystawianie produktów, automatyczna synchronizacja cen i autoresponder na wiadomości kupujących.