Jak aktywować integrację z wFirma (faktury VAT)?
WAŻNE! Od dnia 30.06.2023 wFirma zmienia sposób autoryzacji dla zewnętrznych programów. W związku z tym w ramach integracji między Shoper a wFirma wprowadziliśmy zmiany, które umożliwią dalsze bezproblemowe korzystanie z wbudowanej integracji.
Wyłączyliśmy dostępną wcześniej podstawową autoryzację na rzecz autoryzacji z wykorzystaniem „API Key”. Jeśli po 30.06.2023 chcesz nadal korzystać z integracji z wFirma, to zapoznaj się dokładnie z treścią artykułu i wprowadź zmiany zgodnie z instrukcją poniżej.
Aktywacja integracji wFirma w sklepie Shoper
WAŻNE! Wymagane klucze dostępowe uzyskasz w panelu wFirma w sekcji: Ustawienia > Bezpieczeństwo > Aplikacje > Klucze.
Następnie uzupełnij pozostałe pola (C) w sekcji: Ustawienia dodatkowe i kliknij przycisk: ZAPISZ (D).
W zależności od wyboru typu płatnika, administrator będzie zobowiązany podać właściwe klucze autoryzacji (w postaci heksadecymalnej) dla poszczególnych pól. Typ płatnika „nievatowiec” będzie zobowiązany również podać podstawę prawną.
To, jaki dokument generuje się automatycznie definiujesz we wskazanej już lokalizacji: Ustawienia > Obsługa zamówień > Faktury (w ustawieniach wFirmy).
Wideo: obsługa zamówień, przesyłek i fakturowania w sklepie Shoper
Informacje o obsłudze zamówień, przesyłek oraz fakturowaniu omówiliśmy w wideoporadniku na YouTube.
Warto zapamiętać!
- Jak zintegrować sklep Shoper z programem księgowym wFirma?
- Wideo poradnik: jak obsłużyć przychodzące zamówienia w e-sklepie Shoper?